Ik weet niet of Ivan meent dat Bas niet voor anderen klaar staan maar dan klopt dat niet, met name Gaby en Naomi maar zelfs Wim die hij opbeurde.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:00 schreef Lyza666 het volgende:
Ivan en Bas. Kan 't niet allemaal verstaan.
Ivan: "je hoeft je er niet druk over te maken, wat ik belangrijk vind is wat mensen doen voor de groep. Ik doe dat zelf te weinig, je moet er een balans in vinden. Als eigenbelang constant overheerst vind ik niet dat euh... Je moet mensen helpen die het af en toe wat moeilijker hebben. Naomi wil steeds euh boventoon, terwijl ik haar hartstikke graag mag. Ik weet dat ik heftig kan zijn maar iedereen hier in dit huis weet dat ik nooit iemand pijn zou doen"
Bas: "hmhm, hmhm"
Echt hé, als mijn kind eraan mee deed en dit soort gedrag vertoonde..kwam over het hek heen en trok haar aan de haren eruit...bij wijze van spreken danquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Stelletje asbakken, draken is nog te lief
Wie heeft een taakstraf gehad vanwege geweldpleging?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat hysterische onredelijke geschreeuw was civiel? Ik ben banger dat zij iemand neersteekt uit biosheud dan ivan.
nee was over het algemeenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik weet niet of Ivan meent dat Bas niet voor anderen klaar staan maar dan klopt dat niet, met name Gaby en Naomi maar zelfs Wim die hij opbeurde.
dat slaat werkelijk nergens op, ze is geen tokkie zoals lotte en vanessa waren, die zouden je wel kunnen neerstekern en laura ookquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat hysterische onredelijke geschreeuw was civiel? Ik ben banger dat zij iemand neersteekt uit biosheud dan ivan.
en hoe doet dat er toe?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:05 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Wie heeft een taakstraf gehad vanwege geweldpleging?
dat vind ik lief van Ivanquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:05 schreef rowan634 het volgende:
Ivan gaat niet op Gaby, hij vindt dat ze goed bezig is, maar het wordt niet gezienZe doet haar best.
Goed je eigen opmerking lezen knulliequote:
slaaibekken he Fritsquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Stelletje asbakken, draken is nog te lief
iikkequote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:05 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Wie heeft een taakstraf gehad vanwege geweldpleging?
Heeft ie imo goed gezien, die zit haar tijd uit. Geld wel voor meerderen daar maar bij haar het duidelijkst.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:04 schreef rowan634 het volgende:
ivan denkt dat naomi er alleen is voor het zijn, alleen maar bezig met wat zij leuk vindt zodat ze het kan uithouden tot 1 januari
Gewoon stemmen invoeren voor om de 2 weken en dan zorgen dat het tuig van de onderste richel snel stuk voor stuk lozenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:05 schreef Cir het volgende:
wat ben ik dat gezeik over doelen
stemmen gekonkel zat......
kapot zat
dus dat
ja want alleen tokkies steken mensen, kom op zeg. Als isa flipte zag je aan die blik dat tot zulks in staat isquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:06 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
dat slaat werkelijk nergens op, ze is geen tokkie zoals lotte en vanessa waren, die zouden je wel kunnen neerstekern en laura ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |