SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:55 schreef d4v1d het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je monotone stem
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:55 schreef d4v1d het volgende:
Nou dat viel reuze meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kusje d'r op.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:57 schreef Ro-ald het volgende:
Ik hoef zijn stem niet te horen.
Hij is al een irritant mannetje.
Nu jij:quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:57 schreef Ro-ald het volgende:
Ik hoef zijn stem niet te horen.
Hij is al een irritant mannetje.
quote:Haar naam was Maria Johanna Kruiswijk, geboren op 13-3-1923 te Waddinxveen. Liefhebbende echtgenote, moeder, oma en vrijwilligster in verzorgingstehuis 'Den laatschten asem'. Ik had haar al enkele weken op het oog, maar liefde laat zich nu eenmaal niet afdwingen. Nu was het dan toch eindelijk zover; vastberaden plaatste ik de roestige schep in de grond, duwde hem met mijn voet aan en gooide het eerste zachte hoopje aarde naast me neer. Het was een benauwde en vochtige nacht, ik hoopte dat dat een stille voorbode was terwijl ik stevig doorschepte en zo min mogelijk geluid probeerde te maken. Betrapt worden is toch wel het laatste waar je op zo'n moment op zit te wachten. Toen ongeveer tachtig minuten later de ondergrondse verkenningstocht van mijn schep gestuit werd door het bevredigende doffe geluid van de houten kist veegde ik het zweet van mijn voorhoofd en trok mijn inmiddels doorweekte overhemd recht. Je wil er natuurlijk wel een beetje presentabel uitzien. Ik knielde op het deksel, veegde haastig de laatste restjes zand weg en legde mijn oor op het hout. "Maria", fluisterde ik zachtjes, "ik ben gearriveerd." Ik veegde mijn handen af aan mijn broek, met het puntje van mijn huissleutel verwijderde ik de rouwrandjes van onder mijn nagels en ik at een pepermuntje. De kist zwiepte open alsof hij net uit de etalage gekomen was, geen enkel scharniertje piepte en geen plank kraakte.
Daar lag ze dan, mooier en vrediger dan ik ooit had durven dromen. "Je overtreft mijn stoutste verwachtingen, Maria" sprak ik luid met een lichte snik in mijn stem. Ik schrok van mijn eigen enthousiasme en was zowaar even vergeten dat ik onopgemerkt moest blijven. Deze nacht was voor Maria en mij alleen. Voorzichtig zette ik voet in de kist en boog over haar heen, haar bleke dunne huid ritselde als een stukje crêpepapier toen ik langzaam met het puntje van mijn neus over haar wang gleed en mijn lippen op haar hals plaatste. Ik proefte een beetje van de bitterzoete olie die als een dun glinsterend laagje op haar voorhoofd lag en beet zachtjes op haar onderlip. Ik schrok even toen een klein stukje lip aan mijn voortand bleef plakken en losscheurde, maar ik likte het op sensuele wijze met mijn tong weg. Haar opengesperde ogen glinsterden in het maanlicht.
Mijn hart ging als een bezetene tekeer en ik schuurde heel even met mijn hard geworden lid tegen haar bovenbeen, terwijl ik de knoopjes van haar blouse lostrok. Ik pakte met beide handen haar hoofd beet, trok haar ruw naar me toe en kuste haar met volle overgave op de mond. Bossen haar vielen in mijn schoot. "Godverdomme lieverd, wat heb ik hier lang op gewacht..." fluisterde ik gepassioneerd in haar oor terwijl ik met mijn handen haar krakende karkas verkende. Ik scheurde haar rok open, knoopte mijn broek los en peuterde heel secuur de maden uit haar slip. Ik legde ze één voor een op een rijtje naast de kist, ze hadden het voorrecht om deze nacht de enige toeschouwers te zijn van het innige liefdesspel tussen Maria en mij. Ik stuntelde wat met het condoom. Natuurlijk had ik thuis al geoefend, maar nu was ik toch dermate nerveus dat het omdoen me aardig wat moeite kostte. Ik excuseerde me, maar Maria toonde zich uiterst begripvol. Dit was een eerste keer waar iedere gezonde jongeman van droomt.
Haar ijskoude en kurkdroge schede schuurde als een bevoren inktvis tegen mijn geslachtsdeel toen ik voorzichtig bij haar naar binnen ging. Spoedig nam het tempo waarmee ik stootte toe, want reeds na twee minuten voelde ik dat ik dit niet veel langer vol kon houden. "Als het pijn doet, moet je het zeggen" zei ik, meelevend als ik ben, maar ik werd overstemd door een geluid dat leek op twee blokken piepschuim die ruw tegen elkaar gewreven werden. Voordat ik haar kon waarschuwen kreeg ik mijn niet uit te stellen orgasme, ik kon alleen maar hopen dat zij ook genoten had van het korte maar hevige moment. Ik streelde met mijn wijsvinger haar tepel en kuste liefdevol het bruin/groene stukje huid op haar buik, maar ik wist ook dat dit moment niet eeuwig kon duren. Ze begreep het. Razendsnel trok ik mijn kleding weer aan, gaf haar nog één keer een dikke pakkerd op haar ene nog intacte wang en maakte me uit de voeten. Ik heb haar daarna nooit meer gezien.
Ik was 14, en nog zo onervaren en onschuldig. Ik heb daarna nog vele graven op schandalige wijze geschonden, maar zo bijzonder als die eerste keer zal het nooit meer zijn. Het is toch iets wat je je leven lang koestert, en ik zal Maria daarom eeuwig dankbaar zijn.
Helemaal? Geen zin in.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nu jij:
www.vocaroo.com
Deze tekst graag:
[..]
"Zegt diegene die klinkt alsof ie een piemel in z'n mond heeft." ~ Geoquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"Zegt diegene die klinkt alsof ie een piemel in z'n mond heeft." ~ Geo
Niet eens posten onder z'n eigen accountquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"Zegt diegene die klinkt alsof ie een piemel in z'n mond heeft." ~ Geo
Volgende week?quote:
Hij is bezig met Pokemonquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niet eens posten onder z'n eigen account
plsquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik kom vd week wel ff je muur eruit slaan
quote:
Ik heb een leuke foto van hem gamendquote:
stuurquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een leuke foto van hem gamend
Zie WAquote:
Een week. 13 augustus hertentamen complexe functietheorie.quote:
Samequote:
The War of the Worlds is toch ook een film?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Een week. 13 augustus hertentamen complexe functietheorie.
Ik heb trouwens echt dik veel zin om die LP van Jeff Wayne uit de kast te trekken.
The War of the Worlds
Ja. Maar het album is veel vetter.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
The War of the Worlds is toch ook een film?
Weejoo, die heb ik ookquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:13 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Een week. 13 augustus hertentamen complexe functietheorie.
Ik heb trouwens echt dik veel zin om die LP van Jeff Wayne uit de kast te trekken.
The War of the Worlds
Vetste album wat ik ooit met spacecake gedaan heb. Echt freaky was dat.quote:
http://vocaroo.com/i/s1QehZxl9KHoquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0NgWTNr9wnS
moest best hard lachen, dank daarvoor.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0NgWTNr9wnS
wowowowowquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1QehZxl9KHo
http://vocaroo.com/i/s0cbuDjoUN0Wquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1QehZxl9KHo
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0cbuDjoUN0W
Pedo gespotquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0cbuDjoUN0W
Maakt niet uit. Nog wel chille remix though.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:25 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb Back to the Future nooit gezien
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0pWrgLCPalU
[..]
eerst op share drukkenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:27 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kan het niet delen van Vocaroo.
Staat geen link bij om het te delen.
http://vocaroo.com/i/s0Leoa3KIkbWquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje als een marokaan in dezequote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0Leoa3KIkbW
Ja wel lachen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Nog wel chille remix though.
[..]
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:27 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kan het niet delen van Vocaroo.
Staat geen link bij om het te delen.
naar nijn gestuurdquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0Leoa3KIkbW
Marokkanen praten met hoog stemgeluid hoor. EYEYHHZZZa wollaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje als een marokaan in deze
Klinkt wel aardig maar niet mijn ding.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja wel lachen.
Als je van deze 5 seconden (t=269) geen kippenvel krijgt weet ik het niet meer. (4:29)
Dat staat er dus niet bij mij. Denk dat het aan mijn laptop ligt.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
naar nijn gestuurd
refresh de pagina eensquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat staat er dus niet bij mij. Denk dat het aan mijn laptop ligt.
Echt de ziekste live uitvoering van Gimme Shelter die ik ken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Klinkt wel aardig maar niet mijn ding.
ik geloof je op je woord.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Echt de ziekste live uitvoering van Gimme Shelter die ik ken.
je hebt dat ding nog geen 2 jaar manquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Helpt niet. Mijn laptop is wel echt vercracked.
Had ik allang toen ik die kamer nog hadquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hebt dat ding nog geen 2 jaar man
haha untermenschquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:34 schreef FL_Freak het volgende:
Dat moment wanneer je ooit een album had maar nu niet meer maar de artiest naam niet meer weet.
Alzheimer - Forgotten?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:34 schreef FL_Freak het volgende:
Dat moment wanneer je ooit een album had maar nu niet meer maar de artiest naam niet meer weet.
beter dan die teringzooi die bier heetquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Spa RoodWater met koolzuur welke idioot heeft bedacht
-1 voor Geo die bier niet lekker vindt. Ik dacht dat alle Brabanders bier lekker vinden?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
Allebei is het niet lekker maar spa rood is echt goor
Wanneer weer biertje doen?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter dan die teringzooi die bier heet![]()
#exitalcohol
Hoelang al gestopt?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet want ik drink die teringzooi niet
En sigaretten?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb al week niet geblowd
geloof dat jij meer naar joint smacht dan ik hoor
Valt wel mee. Ik kan alleen mijn koffieverslaving niet weerstaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb al week niet geblowd
geloof dat jij meer naar joint smacht dan ik hoor
joh als je alcohol nuttigt dan is een sigaret lekkerderquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Bier en sigaretten combinatie blijft goud.
haha wie is hier nou de junk junkquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik kan alleen mijn koffieverslaving niet weerstaan.
Ik blowde ook alleen ´s avonds om te relaxen. Lekker albumpje op, bakkie koffie of een flesje bier, joint erbij. Heerlijk.
Alleen ik kan godverdomme niet normaal doen met drugs dus beter kap ik ermee
Hoezo junkquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
joh als je alcohol nuttigt dan is een sigaret lekkerder
[..]
haha wie is hier nou de junk junk
Toen met mij ging het wel toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik blowde ook alleen ´s avonds om te relaxen. Lekker albumpje op, bakkie koffie of een flesje bier, joint erbij. Heerlijk.
Toen had ik die joint al op.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Toen met mij ging het wel toch?
Tot ik wegging dan
Junklifequote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Toen had ik die joint al op.
Zit er echt aan te denken om er eentje te gaan halen.
Zalf draaien tochquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Toen had ik die joint al op.
Zit er echt aan te denken om er eentje te gaan halen.
amoeba kan dat niet hahahahah wat een loserquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:01 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb redelijk veel drugs gebruikt maar gelukkig niet verslaafd.
Kan ook heel lang stoppen.
dat is de bedoeling tochquote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:55 schreef Amoeba het volgende:
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb echt nog nooit Dre geluisterd
wel als featurequote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nou wie is hier nou DE idioot.Nog nooit Dre geluisterd hebben godverdomme zeg
Link?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:12 schreef wietparkiet het volgende:
ik ben fl al aan het pesten hoor roro
Wat is 'niet normaal doen met drugs'?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
8 dagen doorhalen op 5 gram speed jatogquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is 'niet normaal doen met drugs'?
Studentenavond op stratum is op donderdagquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Ehv is best druk donderdagavond
Ja mja het is vakantiequote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Studentenavond op stratum is op donderdagmisschien daardoor
Het is vakantie dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Studentenavond op stratum is op donderdagmisschien daardoor
Air Hockeyquote:
Carrousel Vlissingenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Herinneringen naar de camping in frankrijk dit.
quote:
hoe laat ben je erquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:31 schreef Trollscience het volgende:
blijven jullie nog tc ik kom zo naar huis :S
Oke, dan blijf ikquote:
Hoiquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:20 schreef Koekfloep het volgende:
[..]
Oke, dan blijf ik. Foi, ik vind de letters op het fok forum maar klein. Beeld staat op 150%:') Ja nee, ik heb al een bril
dichter bij het scherm zittenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:20 schreef Koekfloep het volgende:
[..]
Oke, dan blijf ik. Foi, ik vind de letters op het fok forum maar klein. Beeld staat op 150%:') Ja nee, ik heb al een bril
Zet hem op 450%, dan is het echt fantastischquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:20 schreef Koekfloep het volgende:
[..]
lolquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zet hem op 450%, dan is het echt fantastisch
Hay!quote:
Gedaan. En rechtop de stoel. Het helpt, enigzins.quote:
Haha en dan zeker alleen nog maar enorme letters op het scherm te zienquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zet hem op 450%, dan is het echt fantastisch
Denk alleen niet dat ik het ga uitspelen, heb er nu al 12 uur inzetten en pas 2 badgesquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:30 schreef Koekfloep het volgende:
Pokemon is stom. Ik speel eurotruck simulator via steamGTA net uitgespeeld verdurrie
Eurotruck simulatorquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:30 schreef Koekfloep het volgende:
Pokemon is stom. Ik speel eurotruck simulator via steamGTA net uitgespeeld verdurrie
Hoi Flips.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:30 schreef Koekfloep het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:35 schreef Koekfloep het volgende:
[..]
Wie is Flips? Je wil niet weten wie ik ben!
Wie ben je dan wel? Geerd?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:35 schreef Koekfloep het volgende:
[..]
Wie is Flips? Je wil niet weten wie ik ben!
ik ken one direction ook, wil niet zeggen dat ik de muziek kan waarderenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:36 schreef Koekfloep het volgende:
Waarom zo haten op eurotruck? Jullie kennen het allemaal, dus stiekem..
Haha, ja, onelovequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ken one direction ook, wil niet zeggen dat ik de muziek kan waarderen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:37 schreef Amoeba het volgende:
Duitse leraar krijgt geldboete voor uitdelen stroomstoten aan leerlingen
Foto: 123rf
Gepubliceerd: 06 augustus 2015 16:27
Laatste update: 06 augustus 2015 17:22
Een Duitse leraar is tot een geldboete van 12.450 euro veroordeeld omdat hij jarenlang stroomstoten uitdeelde aan zijn scholieren. Josef S. (62) vond dat zijn leerlingen moesten leren wat elektriciteit is.
De rechter in Beieren dacht daar anders over en veroordeelde hem wegens het toebrengen van lichamelijk letsel.
De vmbo-scholieren moesten draden aanraken waar een spanning van 12 à 250 volt op stond. Dat leidde tot hoofdpijn, duizeligheid en misselijkheid.
De inmiddels 20-jarige Alexander V. heeft er littekens aan overgehouden. S. probeerde nog zonder succes de rechter van het onschuldige karakter van zijn onderwijspraktijken te overtuigen door een 'zelftest' aan te bieden: hij wilde dezelfde stroomstoten ondergaan die hij meer dan vijftien jaar lang aan zijn leerlingen oplegde.
De school in het Opper-Frankische Kronau heeft S. geschorst, aldus de krant Bild donderdag. Behalve wegens het toebrengen van lichamelijk letsel is S. veroordeeld wegens opruiing, omdat hij racistische uitspraken deed voor de klas.
Door: ANP
Haha wat is dit dan
DEUTSCHLAND!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:37 schreef Amoeba het volgende:
Duitse leraar krijgt geldboete voor uitdelen stroomstoten aan leerlingen
Foto: 123rf
Gepubliceerd: 06 augustus 2015 16:27
Laatste update: 06 augustus 2015 17:22
Een Duitse leraar is tot een geldboete van 12.450 euro veroordeeld omdat hij jarenlang stroomstoten uitdeelde aan zijn scholieren. Josef S. (62) vond dat zijn leerlingen moesten leren wat elektriciteit is.
De rechter in Beieren dacht daar anders over en veroordeelde hem wegens het toebrengen van lichamelijk letsel.
De vmbo-scholieren moesten draden aanraken waar een spanning van 12 à 250 volt op stond. Dat leidde tot hoofdpijn, duizeligheid en misselijkheid.
De inmiddels 20-jarige Alexander V. heeft er littekens aan overgehouden. S. probeerde nog zonder succes de rechter van het onschuldige karakter van zijn onderwijspraktijken te overtuigen door een 'zelftest' aan te bieden: hij wilde dezelfde stroomstoten ondergaan die hij meer dan vijftien jaar lang aan zijn leerlingen oplegde.
De school in het Opper-Frankische Kronau heeft S. geschorst, aldus de krant Bild donderdag. Behalve wegens het toebrengen van lichamelijk letsel is S. veroordeeld wegens opruiing, omdat hij racistische uitspraken deed voor de klas.
Door: ANP
Haha wat is dit dan
radiosletquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:37 schreef Koekfloep het volgende:
[..]
Haha, nee. GeheimpjeHoe is het met jou Mono?
Gaming Chick Gespot. Hoiquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:30 schreef Koekfloep het volgende:
misschien wil ze niet herkend worden om de een of andere gare reden?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had wel gezegd dat Brocolli een kut username is maar die UI zal zij nooit nemen
Haha, hoiquote:
Wat is er met radioslet dan? Die zat hier ook al toen ik hier zat. Ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien wil ze niet herkend worden om de een of andere gare reden?
zou me niks verbazen als het radioslet zou zijn
genoeg te doen online hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:41 schreef Koekfloep het volgende:
[..]
Haha, hoiAf en toe hoor. Alhoewel, GTA was redelijk hardcore lol. Jammer dat het zonder de story line niet meer zo heel bijzonder is.
bustedquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:42 schreef Koekfloep het volgende:
[..]
Wat is er met radioslet dan? Die zat hier ook al toen ik hier zat. Ja.
Ik heb een heel weekend met haar opgescheept gezeten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb haar in het echt mogen ontmoeten
vraag ook een foto, rate before you datequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in dat geval drop je nummer in dm
Dit. Eens met baas Geo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
vraag ook een foto, rate before you date
whatsapp profielfoto mattiequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
vraag ook een foto, rate before you date
Kloon?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:48 schreef Koekfloep het volgende:
Haha nee. En geen foto, daar begin ik niet meer aan op FOK!
Ben je die chick die naakt moest vanwege een geld inzameling?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:48 schreef Koekfloep het volgende:
Haha nee. En geen foto, daar begin ik niet meer aan op FOK!
she?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je die chick die naakt moest vanwege een geld inzameling?
Ik heb duidelijk dingen gemistquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je die chick die naakt moest vanwege een geld inzameling?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:50 schreef Koekfloep het volgende:
[..]
Wanneer val je onder de term kloon?
Eens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Boh buiten wandelen met dit weer
Lekker rustig ookquote:
-15 browniepuntenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je het er niet mee eens bent maakt ze het dan uit ofzo?
Die kleurquote:
SInds wanneer staat er een streep onder je gebruikersnaam? Cool.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Boh buiten wandelen met dit weer
Wat wat hoezo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben lichtelijk autistischAnders snap ik er geen kut meer van als ik bier op heb
Deze user kent mij dus. Ehm geen idee meer dan een halfjaar?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:54 schreef Koekfloep het volgende:
[..]
SInds wanneer staat er een streep onder je gebruikersnaam? Cool.
Die gele kak kleur. Dan weet ik wat ik heb gezegd. Vooral de volgende ochtend makkelijk met teruglezen.quote:
Ja, maar waarom geen andere subtiele kleur?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die gele kak kleur. Dan weet ik wat ik heb gezegd. Vooral de volgende ochtend makkelijk met teruglezen.
Jazeker! Haha je bent nogsteeds zo schattig zie ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Deze user kent mij dus. Ehm geen idee meer dan een halfjaar?
Pokémon*quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:57 schreef Geo4kant het volgende:
"Ik ga een half uur spelen, 00.00, dan stop ik met Pokemon"
*kijkt op de klok, hmm 1 uur*
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:57 schreef Koekfloep het volgende:
[..]
Jazeker! Haha je bent nogsteeds zo schattig zie ik![]()
Doe een suggestie!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar waarom geen andere subtiele kleur?
I wanna be the very bestquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:57 schreef Geo4kant het volgende:
"Ik ga een half uur spelen, 00.00, dan stop ik met Pokemon"
*kijkt op de klok, hmm 1 uur*
Ff kleurcodes opzoekenquote:
Ja, zo ver ben ik nog wel Henkquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, zoals e met die puntjes er op is ALT + 1,3,7
Geo heeft een gare keyboardquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, zo ver ben ik nog wel Henkmaar waarom heb je die nodig voor é?
Vertel eens wie je bentquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:01 schreef Koekfloep het volgende:
Nou, fijne avond nog allen. Ik ga maar eens slapen.
Slaap lekker Flipsquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:01 schreef Koekfloep het volgende:
Nou, fijne avond nog allen. Ik ga maar eens slapen.
Ik ben een simpele treinmachinist, deze shit kan ik niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
transparant maken in photoshop en dan als achtergrond zetten via CSS
Pokemon te schrijvenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, zo ver ben ik nog wel Henkmaar waarom heb je die nodig voor é?
Doe eens DM dan of hintsquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:02 schreef Koekfloep het volgende:
[..]
Nee, dat zou voor te veel commotie zorgen ;-)
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:02 schreef Koekfloep het volgende:
[..]
Dearest?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:02 schreef Koekfloep het volgende:
[..]
Je vindt jezelf wel heel wat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:02 schreef Koekfloep het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:03 schreef wietparkiet het volgende:
flips is het niet daar durf ik mijn spaarrekening op te verwedden
Wp en dearest unitedquote:
flipjenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:03 schreef wietparkiet het volgende:
flips is het niet daar durf ik mijn spaarrekening op te verwedden
DM kan nog niet zie ikquote:
Nachtbagger?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:04 schreef Koekfloep het volgende:
[..]
DM kan nog niet zie ikEn nee, iemand van lang geleden maar vind het grappig om te zien dat nog zoveel oude users steeds actief zijn
Ken je mij? Van vroegah?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:04 schreef Koekfloep het volgende:
[..]
DM kan nog niet zie ikEn nee, iemand van lang geleden maar vind het grappig om te zien dat nog zoveel oude users steeds actief zijn
Die had die rare vriend toch? Die heeft ons ooit nog eens bedreigd. Die zou op een meet langskomen om klappen uit te delenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nachtbagger?
Herkenbaarheid?
partehboooooiquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nachtbagger?
Herkenbaarheid?
met patje toen jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die had die rare vriend toch? Die heeft ons ooit nog eens bedreigd. Die zou op een meet langskomen om klappen uit te delen____________________________!! Zij was wel aardig though
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |