Er speciaal om vragen hoeft idd niet, maar waar je er gebruik van kan maken.. waarom niet?
In die rijen wachten is soms echt een hel. Het kan snel gaan en het kan enorm lang duren. Heb zelf een slechte knie en kan niet al te lang stil staan. Nou... ik heb het geweten. En aangeven dat je vliegtuig vertrekt en of je dan eerder geholpen kan worden.. no way. Vliegtuig toen dus ook gemist en moeten overnachten omdat niets meer vloog. Vakantie weer een dagje korter.
Discovery Cove is in principe wel relaxen he. Niets moet. Wij gingen niet zwemmen met dolfijnen of wat dan ook, al eens in Mexico gedaan (met dolfijnen en manatees). Ongelimiteerd eten en drinken, beetje snorkelen. Maar goed, 4 pretparken in een week is al erg veel idd. Ik ben de laatste keer niet naar Disney geweest, ook niet naar Universal.. eigenlijk alleen Discovery Cove en omdat je gratis naar Sea World kon, ook even daar gekeken. Downtown Disney lag ook nog eens overhoop ivm alle verbouwingen daar, dus daar ben ik niet eens wezen kijken.
Nog wel een bioscoop bezocht. Normaal doen we dat op Downtown Disney, maar nu een keer naar The Loop geweest in Kissimmee. Lekker relaxt, weinig bezoekers (véél minder toeristen), prima plekken, genoeg te drinken. Die bioscopen daar zijn zoveel groter en relaxter dan in NL.
Ik heb ook weer zin om te gaan...

Maar we gaan toch elk jaar wel, tenminste, de afgelopen 7 jaar sowieso. We waren al aan het genieten van dat soort reizen voor mijn vrouw ziek werd. Maar dat komt door andere jonge sterfgevallen in onze families. Geld moet rollen en herinneringen moet je maken. Niet alles oppotten voor 'later'.

Apart dat het dan minder snel groeit, maar het zij zo.
Laat je nog een fotootje achter uit Florida? Hoeft niet met jullie er op, gewoon een Floridiaanse foto.