abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_155062940
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:41 schreef Omega het volgende:
Ik heb met meerdere alts een paar dagen 3 van de 4 world bosses gedaan (doomroller, Vengeance en Death) die droppen medallions die je voor alle Draenor fractions veel rep geven. Toen was ik zo klaar.
Dat dus :Y Echt, ik was zelf verbaasd hoe snel dat ging.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155063464
Ik heb 0 medallions gebruikt :P
pi_155063717
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 00:00 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb 0 medallions gebruikt :P
Allemaal verkocht of gewoon niet 'gefarmd'?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155063882
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 00:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Allemaal verkocht of gewoon niet 'gefarmd'?
Heb ze niet specifiek gefarmed maar heb er wel een stuk of 3 gekregen, allemaal verkocht
pi_155063902
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 00:00 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb 0 medallions gebruikt :P
Ik wist niet eens dat ze bestonden :@
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155070314
Die Medaillons helpen wel ja; ik heb er zelf 3 gebruikt en de rest weggegeven aan mn vriendin. En de 3 die ik heb gebruikt heb ik met name voor de Council of Exarchs rep gebruikt omdat ik het zat was om Socrethars rise te farmen..

Ik had er nog meer kunnen gebruiken, maar toen was het dungeon event al geweest xD

Maar op zich, revered worden gaat snel zat... en ik moet nog een klein stukje naar Exalted voor de Prophet en Awakened. Saberstalkers heb ik al.

Ik kijk alleen nog ff wat ik doe met het farmen van die claws voor de mounts en pet; desnoods doe ik t wel als de nieuwe expansion er is; op lvl 110 saberstalkers vermoorden als n malle.. net als de dinos op Isle of Giants op level 100 ;)
pi_155072263
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 23:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat dus :Y Echt, ik was zelf verbaasd hoe snel dat ging.
Nou ja, ik heb nog nooit een medallion of the legion geloot. Jij farmed dus die 4 rares en in welke volgorde doe je dat dan? Doomroller is net dood op onze server.
pi_155072375
De volgorde van spawnen is meestal; Terrorfist, Doomroller, Deathtalon, Vengeance.

Maar dit wil nog wel eens afwijken.. heb t ook wel eens meegemaakt dat Deathtalon en Terrorfist nagenoeg tegelijk spawnden.

Hoe ik deze farmde (voornamelijk voor de mount-container die alle 4 ook kunnen droppen) was voornamelijk door naar de spawn plek te gaan; en aldaar realmhoppen / groepen joinen voor de specifieke rare.
pi_155075421
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 11:56 schreef icemotion het volgende:
De volgorde van spawnen is meestal; Terrorfist, Doomroller, Deathtalon, Vengeance.

Maar dit wil nog wel eens afwijken.. heb t ook wel eens meegemaakt dat Deathtalon en Terrorfist nagenoeg tegelijk spawnden.

Hoe ik deze farmde (voornamelijk voor de mount-container die alle 4 ook kunnen droppen) was voornamelijk door naar de spawn plek te gaan; en aldaar realmhoppen / groepen joinen voor de specifieke rare.
Bedankt ik ga het proberen. Tot op heden 3 kills en 0 medallions. Vengeance was bugged, niemand kreeg er loot uit.
pi_155075426
Stomme Hearthstone :(

Heb ik toch weer WoW opgestart _O-

Wel een nieuwe char, alliance (was altijd horde) op een nieuwe server.

Ik gebruik wel Heirlooms (die cross-faction werken thank God). Zaterdag en zondag gespeeld met m'n nieuwe Worgen Rouge en nu alweer level 42. Werkt wel lekker levellen tijdens dungeons. Loop alleen keihard achter met minen en skinnen.

Ook mooi, auctioneer gebruikt en gistermiddag al over de 100g + 100g aan spul op de AH.

En we zien wel hoever we komen. Sowieso niet raiden :)
pi_155075456
quote:
10s.gif Op zondag 9 augustus 2015 21:27 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Opperhoofd :')
Prinses, Hertogin, Koningin heb ik ook nog _O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_155075465
quote:
99s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:46 schreef stbabylon het volgende:
Stomme Hearthstone :(

Heb ik toch weer WoW opgestart _O-

Wel een nieuwe char, alliance (was altijd horde) op een nieuwe server.

Ik gebruik wel Heirlooms (die cross-faction werken thank God). Zaterdag en zondag gespeeld met m'n nieuwe Worgen Rouge en nu alweer level 42. Werkt wel lekker levellen tijdens dungeons. Loop alleen keihard achter met minen en skinnen.

Ook mooi, auctioneer gebruikt en gistermiddag al over de 100g + 100g aan spul op de AH.

En we zien wel hoever we komen. Sowieso niet raiden :)
Gisteren ook met een Worgen priest begonnen, die begin zone van een Worgen is wel echt tergend slecht he.
pi_155075505
quote:
99s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:46 schreef stbabylon het volgende:
Stomme Hearthstone :(

Heb ik toch weer WoW opgestart _O-

Wel een nieuwe char, alliance (was altijd horde) op een nieuwe server.

Ik gebruik wel Heirlooms (die cross-faction werken thank God). Zaterdag en zondag gespeeld met m'n nieuwe Worgen Rouge en nu alweer level 42. Werkt wel lekker levellen tijdens dungeons. Loop alleen keihard achter met minen en skinnen.

Ook mooi, auctioneer gebruikt en gistermiddag al over de 100g + 100g aan spul op de AH.

En we zien wel hoever we komen. Sowieso niet raiden :)
Welke server
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_155075509
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:47 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Gisteren ook met een Worgen priest begonnen, die begin zone van een Worgen is wel echt tergend slecht he.
Och, ik kende het nog niet, vond het wel grappig gedaan.
pi_155075516
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:48 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Welke server
Lightbringer

Newbieserver
pi_155077356
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 11:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nou ja, ik heb nog nooit een medallion of the legion geloot. Jij farmed dus die 4 rares en in welke volgorde doe je dat dan? Doomroller is net dood op onze server.
Ik ging op de spawnplek staan, opende de groupfinder en zocht naar een group met de rare. In die tijd meestal binnen 5 minuten een groep, kan me zo voorstellen dat dat nu anders is.

En wel op de juiste plek staan, rare was toen vaak binnen seconden dood, dus je hebt geen tijd om er heen te vliegen oid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155077371
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 11:56 schreef icemotion het volgende:
Hoe ik deze farmde (voornamelijk voor de mount-container die alle 4 ook kunnen droppen) was voornamelijk door naar de spawn plek te gaan; en aldaar realmhoppen / groepen joinen voor de specifieke rare.
Ja, wat hij zegt dus 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155077396
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 13:47 schreef Vjenne12345 het volgende:

Gisteren ook met een Worgen priest begonnen, die begin zone van een Worgen is wel echt tergend slecht he.
Ik vind dat juist één van de leukste startingzones :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155078013
Vond het Worgen startgebied ook wel grappig, maar met heirlooms gaat level je te snel naar mijn gevoel en je moet verplicht die hele questchain afmaken, terwijl bij andere races je dat niet hoeft en vanaf 15 gewoon dungeons in kunt duiken.
pi_155079657
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 17:25 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Voor zover ik begrepen heb is dat het event waarin we al naar Broken isles gaan en de hero's, als die al doodgaan, doodgaan. Om later terug te keren zodra de expansion er is. Dus klinkt iets groter dan wat ze in het verleden hebben gedaan. Maar we zien wel wat het wordt idd. :Y
Groter dan het openen van de Gates van QA? Denk het niet. Dat was tenminste een echt event. Niet zo'n knullig doe drie questjes..klaar ding waar ze zo dol op lijken te zijn,.
pi_155079859
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 15:39 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Groter dan het openen van de Gates van QA? Denk het niet. Dat was tenminste een echt event. Niet zo'n knullig doe drie questjes..klaar ding waar ze zo dol op lijken te zijn,.
Groter dan wat ze qua expansion pre events gedaan hebben. Gates van AQ is een ander verhaal.
pi_155079966
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ging op de spawnplek staan, opende de groupfinder en zocht naar een group met de rare. In die tijd meestal binnen 5 minuten een groep, kan me zo voorstellen dat dat nu anders is.

En wel op de juiste plek staan, rare was toen vaak binnen seconden dood, dus je hebt geen tijd om er heen te vliegen oid.
Kun je ze dagelijks looten of wekelijks?
pi_155080146
Dagelijks :)

En qua startingareas. Worgen vond ik best gaaf. Goblin is bizar leuk om te doen IMHO.
  maandag 10 augustus 2015 @ 15:57:52 #249
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_155080213
Legion lijkt me of super goed worden of super kut
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
  maandag 10 augustus 2015 @ 15:59:08 #250
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_155080249
Ik wil terugkeren naar wow maar ik heb een super sociale guild nodig anders vind ik het al snel vervelen. Meer mensen op de server Draenor?
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')