Vast de laatste versie die je kan krijgen neem ik aan?quote:
Mijn Moto E zit nog op 5.02 vast. Zelfs als je een fatsoenlijk ondersteunde telefoon hebt zijn de updates voor Android nog kut.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
5.1 baby, and it's awesome. Ik ben echt helemaal verliefd op het locked scherm en alles gerelateerd aan volume
Moet je niet bij Android zijn maar bij Motorolaquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn Moto E zit nog op 5.02 vast. Zelfs als je een fatsoenlijk ondersteunde telefoon hebt zijn de updates voor Android nog kut.
yepquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Vast de laatste versie die je kan krijgen neem ik aan?Nog maar 2 jaar oud.
Motorola heeft een 5.1 update uit maar die moet eerst langs KPN. Ofzo.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet je niet bij Android zijn maar bij Motorola
Oh, ja, wie heeft er dan ook een branded toestelquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Motorola heeft een 5.1 update uit maar die moet eerst langs KPN. Ofzo.
Hij is niet branded maar ik krijg iig geen OTA update terwijl die er wel is.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ja, wie heeft er dan ook een branded toestel
Dat is het grote nadeel van android tov iphone, al die laagjes die er hun eigen sausje overheen willen gooien.
Ik ging dan altijd facebook spelletjes spelen of destijds uhm sodoku puzzels makenquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:40 schreef DrMarten het volgende:
Geen zin meer, maar moet me nog ruim een uur zien te vermaken
Ik hoef nog maar 20 minutenquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:40 schreef DrMarten het volgende:
de puzzels in de Metro heb ik al afquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ging dan altijd facebook spelletjes spelen of destijds uhm sodoku puzzels maken
niet zoveel behoefte om dat via werklaptop te doen, en via mobiel is kutquote:
Kan ik begrijpen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:43 schreef DrMarten het volgende:
niet zoveel behoefte om dat via werklaptop te doen, en via mobiel is kut
net wel een sudoku op se mobiel gemaaktquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen.
Al wel zelf net wat geshopt
Afoort-zwolle?quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh toch niet. Kut NS Pro-rail
Half uurtje langer
Dat had ik vandaag 8 uur lang.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:40 schreef DrMarten het volgende:
normaal zou ik een treintje eerder naar huis nemen, alleen ik word hier opgehaald om 17:00 dus opruimen en weggaan heeft geen zinquote:
M'n schoonzus zag er haast nog fitter uit dan mijn broer. Die liep erbij als een zombie.4 uur slaap in 3 dagen ofzo.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:22 schreef CherryLips het volgende:
Moet je nagaan hoe z'n arme ouders zich voelen.
Damn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
M'n schoonzus zag er haast nog fitter uit dan mijn broer. Die liep erbij als een zombie.4 uur slaap in 3 dagen ofzo.
Ik zou dat doen in de sauna, niet op de weg er naartoequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:09 schreef stbabylon het volgende:
Lekker naar de sauna in m'n blote niks
Goed punt!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou dat doen in de sauna, niet op de weg er naartoe
Zwollequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:35 schreef Renesite het volgende:
Gawd, overwerken vandaag. Heeft mijn carpooler opeens plots boem een afspraak in Zwolle tot 16:30!
Meeeeeh
Die zitten standaard in mn backpack.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo ben ik!
Je zwemvest en je bomgordel al ingepakt?
Zwolle OK. Maar wat heb ik er aanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zwolle
Vandaag niet overwerken. Vanaf volgende week wel 4x op dinsdag (cursus).
Vanavond wel voor het eerst Dungeons&Dragons spelen
niet bijster veel denk ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zwolle OK. Maar wat heb ik er aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |