Cis is als je geboren wordt als een jongen of meisje, en je ook een jongen of een meisje bent. Dus geen transgender. Of "normaal" in de wiskundige zin van het woord ("dat wat het vaakste voorkomt.")quote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:09 schreef Cosmo. het volgende:
Maar wat is cis? Ik snap niks meer van dit topic![]()
![]()

Hmm... Fascinerend.quote:Homonormativity dictates that the most worthy in the LGBT community are those that come the closest to mimicking heteronormative standards.
(...)
For example, one empirical study found that in the Netherlands, transgender people and other gender non-conforming LGBTQ people are often looked down upon within their communities for not acting "normal." Those who do assimilate often become invisible in society and experience constant fear and shame about the non-conformers within their communities.

En aan de reacties van homo's op de Canal Parade te zien, dead onquote:

Ook wel typisch Nederlands hoor. "Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg".quote:Op donderdag 6 augustus 2015 21:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
En aan de reacties van homo's op de Canal Parade te zien, dead on

Vind je? Als t zo is vind ik t nog best wel terechte klachten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:04 schreef Renesite het volgende:
http://nos.nl/artikel/205(...)er-canal-parade.html
Stelletje zeikerds

Ik vind het zeikerds omdat ze er genoeg zelf aan kunnen doen. Dat is net zoiets als klagen over herrie van voetbalvandalisme terwijl je hier woont:quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je? Als t zo is vind ik t nog best wel terechte klachten.
Ik verbaasde me trouwens dat er nog auto's geparkeerd stonden aan de prinsengracht. Dat de gemeente niet verplicht ze weg te zetten dat kan, maar ik zou ZELF m'n auto er niet willen laten staanIedereen stond er omheen geplakt en overheen en..... da's toch schade waiting to happen?

Vind ik bullshit wat je zegtquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind het zeikerds omdat ze er genoeg zelf aan kunnen doen. Dat is net zoiets als klagen over herrie van voetbalvandalisme terwijl je hier woont:
[ afbeelding ]
Je weet dat je woont aan de Prinsengracht en de auto met verplaatsen op zulke momenten.

Je hebt t dus echt niet gelezen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:30 schreef Renesite het volgende:
Je weet dat deze 'festiviteiten' zijn...
Maar ik ben heel erg aanpasserig van mijzelf. Wanneer er staat in mijn straat 'u moet uw auto tussen 7-8 en 10-8 hier niet zetten dan haal ik hem 5-8 al weg

Ja precies. Is toch een redelijk normale klacht? Zeker met dit weerquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:38 schreef wonderer het volgende:
Dat ze pas op maandag en dinsdag gaan opruimen vind ik ook echt niet kunnen...

Je hoofdlettergebruik is Telegraaf-waardigquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt t dus echt niet gelezen.
Ten eerste: T ging niet om die auto. Niemand klaagde over de auto. Noxch dat ie er nog stond, noch dat er mensen omheen zaten. Ik ZELF dacht "Oei, die had ik hier niet laten staan". Het hele auto goede was MIJN verhaal en niet gerelateerd aan t artikel. Misschien hadden ze m niet eens hoeven weghalen. Weet jij dat? nee. Ik ook niet. maar ik ZELF had m daar niert laten staan vanwege meutes mensen.
Ten tweede: de klacht ging niet over de pride! De klacht ging over de Rommel na de pride en hoe de gemeente die niet op kwam halen en ze dus met overvolle pisbakken voor de deur zaten opgescheept 3 dagen lang.

Je bent beroemd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:29 schreef Pieter. het volgende:
Ik tweette dat artikel met de opmerking dat ze een punt hebben. Staat die als link op Geenstijl.
http://www.geenstijl.nl/m(...)r_dit_topic_uit.html
Mja, zit ook wel wat in, zoals hij het brengt. Maar daar een commerciële horecaboot aanleggen en vervolgens klakkeloos de zooi achterlaten vind ik niet kunnen.quote:Lammert heeft er weer een reactie op geschreven die wel grappig is:
http://binnenland.eenvand(...)s_stel_u_niet_zo_aan

quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat is het fijn, om jezelf te mogen zijn.

Ik denk ik kan t vet maken of onderstrepen, maar ik wilde er de nadruk op leggen en dit is luiheidquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hoofdlettergebruik is Telegraaf-waardig

En dat dan ook gewoon lekker in een bar, sauna of op een giga feest doen. #winningquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:01 schreef Gellarboy het volgende:
En neuken voor de lol in plaats van voor de voortplanting. Winning!

Onfatsoenlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:05 schreef Pieter. het volgende:
En dat dan ook gewoon lekker in een bar, sauna of op een giga feest doen. #winning

Dat is ook weer waar. Maar soms kan ik echt blij worden van het feit dat ik op jongens val.quote:

quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:01 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb het idee dat 'wij' (huuuuuuuu!.) een zoveel bredere blik op de wereld hebben. Als ik dingen lees als "de heteromaatschappij bestaat helemaal niet" of "er is geen homocultuur" dan ben ik ZO blij dat ik niet zo'n beperkt wereldbeeld heb (disclaimer: al zullen er uiteraard ook bergen met hetero's zijn die niet zo denken en homo's die toch zo denken.
.). Dat vind ik wel leuk aan homo zijn.
En neuken voor de lol in plaats van voor de voortplanting. Winning!

Heb je volkomen gelijk in.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:23 schreef wonderer het volgende:
Al is het natuurlijk wel een beetje "alle aziaten lijken op elkaar", wat de Aziaten zelf helemaal niet vinden. Als je er middenin zit, zie je de verschillen veel beter dan als je af en toe naar binnen gluurt.

Nee, niet cultuur, uiterlijk. Of boeren die met gemak al hun 300 koeien uit elkaar kunnen houden terwijl wij alleen maar 300 keer hetzelfde beest zien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Heb je volkomen gelijk in.
Al zal ik nooit ontkennen dat Aziaten hun eigen cultuur hebben (ook binnen Nederland).

Ik snapte wat je bedoelde, maar trok de vergelijking door.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:29 schreef wonderer het volgende:
Nee, niet cultuur, uiterlijk. Of boeren die met gemak al hun 300 koeien uit elkaar kunnen houden terwijl wij alleen maar 300 keer hetzelfde beest zien.

quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:24 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
"Normale vrienden."
Een museum beroven in drag en ontsnappen via de Canal Parade. Zo lekker gewoon..

Wat bedoel je? De andere evenementen naast de parade?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik wil volgend jaar echt de pride meer bezoeken

Ja. Ik ben enkel naar de botentocht en de feesten tot 12 uur erna geweest. Er zijn super veel feesten en evenementen eromheen die ik totaal miste omdat ik een niet sociale jongen ben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:43 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat bedoel je? De andere evenementen naast de parade?

Was je in je eentje?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Er zijn super veel feesten en evenementen eromheen die ik totaal miste omdat ik een niet sociale jongen ben.

Met een vriend.quote:

quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:50 schreef Gellarboy het volgende:
Ha, deze jongen is onderweg naar ons huis!.
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_bladblazer.html
Hij is welkom..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |