Jouw billenpic van de Pride mag er ook wel tussenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:23 schreef Gellarboy het volgende:
Moet het nou altijd zo overdreven?!
Een furry?quote:
Ik heb je dus echt gezien blijkbaarquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:39 schreef Gellarboy het volgende:
Bloter dan dit wordt het niet (want Nederland is toleranter dan Instagram.)
https://instagram.com/p/52PfB5KG9a/
Eerste hit op google toen ik op Gay Wolf zochtquote:
You perverted freak!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eerste hit op google toen ik op Gay Wolf zocht
Dat ontken ik niet, maar hoe je daar nu ineens mee komt... is toch een logisch gevolg van de korte discussie uit het vorige topic?quote:
Ja. Alleen ik zie een furry en denk meteen aan die dierenseks achtige dingenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet, maar hoe je daar nu ineens mee komt... is toch een logisch gevolg van de korte discussie uit het vorige topic?
Jaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Alleen ik zie een furry en denk meteen aan die dierenseks achtige dingen
Of ben ik dan de pervert?
Echt waar?! Hahaha.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb je dus echt gezien blijkbaar
Aan de overkant van de gracht van waar wij stonden.
Of er was nog een andere blote billen meneer in lange leren/rubberen/zwarte schort die op een boot stondquote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Echt waar?! Hahaha.
Voor het Hampshire Hotel lagen we.
Ik mag toch hopen van niet zeg. Ik verpest graag het beeld van de Nederlandse homo in mijn eentje!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:55 schreef Ang3l het volgende:
Of er was nog een andere blote billen meneer in lange leren/rubberen/zwarte schort die op een boot stond![]()
Ik ben trots op je. Je doet t goed.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:03 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet zeg. Ik verpest graag het beeld van de Nederlandse homo in mijn eentje!
En terecht (de ophef).quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:04 schreef Gellarboy het volgende:
Dramatieeeeek in de community ("bestaat niet!".), guys.
En terecht overigens.
In de aankomende film over Stonewall (yay!) spelen alleen maar blanke CIS-mannen (meh!). Dat de rellen zijn gestart door zwarte transgenders is niet handig in Hollywood. De Twitters ontploft.
http://www.dailydot.com/l(...)itewashing-backlash/
Lekker representatieve film dusquote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:04 schreef Gellarboy het volgende:
Dramatieeeeek in de community ("bestaat niet!".), guys.
En terecht overigens.
In de aankomende film over Stonewall (yay!) spelen alleen maar blanke CIS-mannen (meh!). Dat de rellen zijn gestart door zwarte transgenders is niet handig in Hollywood. De Twitters ontploft.
http://www.dailydot.com/l(...)itewashing-backlash/
Kijkt lekker makkelijk weg voor de blanke heteroman, die wel enorm openminded is maar gewoon niets hoeft te zien over zwarte transvrouwen. Die hadden immers best gewoon normaal kunnen doen. Eenheidsworst, wooooooo!quote:
Ja ik vond t erg interessanrt. En dan merk je pas hoeveel van Rupauls Dragrace daar vanaf komt (mocht je dat kijken)quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:21 schreef Gellarboy het volgende:
Nee!
Die staat wel gewoon op Netflix.
Docu over zwarte drag houses, toch? Aanrader?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |