Dus vanaf nu krijgen we #fokknismienleem?quote:Op woensdag 23 september 2015 15:15 schreef KneusTeun het volgende:
Ja druk aan het werk. Dus weer tijd om nutteloos op fora rond te struinen.
Nee helaas niet, vissnblijftmienleem. Alleen nu wat minder tijd.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dus vanaf nu krijgen we #fokknismienleem?
nog wat gevangen?quote:Op woensdag 23 september 2015 19:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee helaas niet, vissnblijftmienleem. Alleen nu wat minder tijd.
ja, jammer... ik dacht nog dat ik het topic niet meer volgde ofzo door een foutje want kon het niet terug vindenquote:
Goeie foto's op FB met die trucksquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:35 schreef KneusTeun het volgende:
Zeker weten? je bent een tijdje met pietertje weggeweest
Je weet hoe wij rollenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goeie foto's op FB met die trucks
RPG en AT4 conventie in Italiequote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:35 schreef KneusTeun het volgende:
Zeker weten? je bent een tijdje met pietertje weggeweest
V8 en modder, topcombinatiequote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je weet hoe wij rollen
Wat een topdag was dat, V8 power overal!
Dat is hoe wij rollen.quote:
Hoe ver ben jij met Borderlands? loont het nog als ik die digital version aanschaf?quote:
Al uitgespeeld met randoms, omdat jij hem op de PC had toch?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe ver ben jij met Borderlands? loont het nog als ik die digital version aanschaf?
Nee ik was deel 2 aan het doen op pc.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 17:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Al uitgespeeld met randoms, omdat jij hem op de PC had toch?
Siquote:
Ok prima, laat maar wetenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:47 schreef KneusTeun het volgende:
Zal ff kijken na het weekend als ik weer thuis ben.
Ben voor werk in Keulen, nu ff terug naar NL en morgen weer naar Keulen voor 2 dagen minimaalquote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Si
[..]
Ok prima, laat maar wetenVanavond de Battlefront beta maar eens proberen
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |