sssttquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:50 schreef LTVDK het volgende:
Je hebt zelf ook gewoon FP rechten Fruts
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:50 schreef LTVDK het volgende:
Je hebt zelf ook gewoon FP rechten Fruts
Mij ook. En het is eerlijk gezegd echt zo'n nieuwsitem waar ik wel een ANP-bericht van verwacht op korte termijn. Is me al vaak overkomen; heb je net een verhaal zitten typen, staat er een half uurtje later een ANP-bericht klaar.quote:
'Felix' nu superorkaan, categorie 5quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
17 toeristen gedood bij aanslag op museum Tunesië
Ruim 20.000 views. Dat zijn nog eens aantallen. Je mag nu al blij zijn met 5.000 views.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
'Felix' nu superorkaan, categorie 5
dat waren pas tijden
Ik had ook gehoopt dat mijn bericht van gisteren het beter zou doen, misschien toch iets te satirisch geschrevenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ruim 20.000 views. Dat zijn nog eens aantallen. Je mag nu al blij zijn met 5.000 views.
Dm kaput geloof ik..quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had ook gehoopt dat mijn bericht van gisteren het beter zou doen, misschien toch iets te satirisch geschrevenZon, zee en jihad in het kalifaat
En nu?quote:
Verhaaltje is leuk hoor. Misschien had de kop wat prikkelender gekund. Zoiets als:quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had ook gehoopt dat mijn bericht van gisteren het beter zou doen, misschien toch iets te satirisch geschrevenZon, zee en jihad in het kalifaat
Dat is voor niemand leuk natuurlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tot ergernis van timmmmm moeten jullie nu je berichtjes in het openbaar uitwisselen.
Tis al opgelost.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tot ergernis van timmmmm moeten jullie nu je berichtjes in het openbaar uitwisselen.
Heb je nou nog haar nummer niet gefixtquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is voor niemand leuk natuurlijk.
Oh daar had ik niet opgelet, maar denk dat dat nog weinig was voor die tijdquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ruim 20.000 views. Dat zijn nog eens aantallen. Je mag nu al blij zijn met 5.000 views.
Jawel hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je nou nog haar nummer niet gefixt
Verschil moet d'r zijn...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |