Dat welquote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:25 schreef Kyara het volgende:
Jammer dat het een half uur van jullie net de verkeerde kant op is
Wij ontvangen maandelijks een rekening van 224 euro van het gastouderbureau. Dat is voor 2 dagdelen per week van 5,5 uur. Wij krijgen geen KOT maar een subsidie van de gemeente op basis van een sociaal medische indicatie vanwege mijn behandelingen. Uiteindelijk betalen wij zelf 119 euro. Dat is vergelijkbaar met de peuteropvang alleen hebben we bij de go meer uren opvang en die is flexibeler qua uren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:20 schreef Kyara het volgende:
Hoe zit dat dan met subsidie voor een GO? Die valt toch ook onder de KOT?
dit is per maand mag ik hopen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:24 schreef mousemicky het volgende:
Ik vind t maar apart, die verschillen in tarieven voor PSZ.
Hier zijn de kosten inkomensafhankelijk. Ik vind t nog meevallen, ookal zitten wij in een van de hoogste tarieven (weet niet precies het bruto inkomen ivm ouderschapsverlof etc).
[ link | afbeelding ]
Maar goed, ik ben de tarieven van het KDV gewend, en dan is dit een stuk voordeliger... (J. stapt per 1 september over)...
Dan is er wel subsidie maar dan kom je uit op de prijzen zoals ik eerder heb gepost. In ons geval is dat dus duurder.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:45 schreef Kyara het volgende:
Aaah okey. En die subsidie krijg je niet voor psz?
Ja, 11 maanden per jaar dus, want in augustus betaal je niet ivm vakantieperiode... Ik vind m echt goedkoop, en dat voor een redelijk 'duur' dorp. Ze zullen wel de tarieven gelijkgetrokken hebben met de (arbeiders)stad waar we bij horen...quote:
nee het is echt absoluut niet duur.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:50 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ja, 11 maanden per jaar dus, want in augustus betaal je niet ivm vakantieperiode... Ik vind m echt goedkoop, en dat voor een redelijk 'duur' dorp. Ze zullen wel de tarieven gelijkgetrokken hebben met de (arbeiders)stad waar we bij horen...
Ja okey, ander potje dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:46 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Dan is er wel subsidie maar dan kom je uit op de prijzen zoals ik eerder heb gepost. In ons geval is dat dus duurder.
O, nee ik vind PSZ ook absoluut niet hetzelfde als KDV. Maar omdat het KDV vanaf september voor ons niet meer nodig is (zwangerschapsverlof/ ouderschapsverlof) en we wel willen dat J. leeftijdsgenootjes blijft zien, stappen we dus over. En dan van 210 netto pm (voor 1 dag) naar max. 70 euro netto per maand is toch lekkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nee het is echt absoluut niet duur.
Maar ik vind psz ook geen vervanging van een kdv of een GO. Dus wat dat betreft vind ik het appels met peren vergelijken.
Zit er niet een mama cafe ergens bij je in de buurt? Hier elke vrijdagochtend in een eetcafe behalve met echt mooi weer in de speelweide bij berg en bosquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:46 schreef caroro het volgende:
![]()
![]()
Loj!!
Wij waren lekker naar het zwembad vanmiddag!
Het is erg jammer dat ze het hele peuterspeelzaal gebeuren op deze manier geregeld hebben. Zit er zelfs weleens aan te denken om zelf iets te organiseren, maar door mijn gezondheid kan ik me niet vastleggen, de ene dag gaat beter als de andere zeg maar.
Wat is een kdv met vve?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:59 schreef Shandaly het volgende:
Hier geen psz, want kdv met vve, dus ik zie er geen meerwaarde in. Ik heb me dan ook nooit verdiept in de kostenWe werken allebei, dus met kot, ook voor Lars' bso (geweldig, al die afkortingen!
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |