abonnement Unibet Coolblue
pi_155111446
GVD MAN

Dagen bezig geweest om een fucking scroll van de event te krijgen, heb ik een dan faalt die. :(

60% succes rate m'n reet :r
Irene is bae <3
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:40:08 #52
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_155111818
Hou op straks krijg ik zin om weer te spelen en dat kan ik me echt niet veroorloven want ik heb er de tijd niet voor :(
pi_155115077
Was dit ook ff aan het proberen, geïnstalleerd en account aangemaakt.
Nou echter het probleem, ik start hem op, kom in de Wizet opstartscherm en vervolgens bij de channels.
Als ik een channel aanklik om mee te connecten valt het spel gewoon uit :'(
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:47:44 #54
411226 Pinda555
Dit is niet mijn winkel vriend
pi_155117614
Waarom lukt het bij niemand behalve bij mij en Knitted? :')
pi_155118241
Geen idee, wat zou het probleem kunnen zijn? :{ :)
pi_155118808
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:18 schreef G3rtonimo het volgende:
Was dit ook ff aan het proberen, geïnstalleerd en account aangemaakt.
Nou echter het probleem, ik start hem op, kom in de Wizet opstartscherm en vervolgens bij de channels.
Als ik een channel aanklik om mee te connecten valt het spel gewoon uit :'(
Hmm heb geen oplossing voor je, maar kijk een paar posts terug van mij en je ziet dat je niet de enige bent! Voor mij weer een troost dat ik dat dus ook niet ben. Helaas weet ik de oplossing nog niet. Mocht jij er achter komen dan hoor ik dat graag, en vice versa natuurlijk
Vici, Vidi, Veni!
pi_155118908
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 16:20 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Hmm heb geen oplossing voor je, maar kijk een paar posts terug van mij en je ziet dat je niet de enige bent! Voor mij weer een troost dat ik dat dus ook niet ben. Helaas weet ik de oplossing nog niet. Mocht jij er achter komen dan hoor ik dat graag, en vice versa natuurlijk
Jij kan al een karakter selecteren toch?
Ik moet eerst nog een karakter aanmaken volgens mij, maar ik dacht dat dat ingame moest.
Ik kom vooralsnog niet verder dan channel selecteren en proberen te connecten. Op het moment dat hij verbinding lijkt te hebben sluit hij het hele spel af.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:34:07 #58
411226 Pinda555
Dit is niet mijn winkel vriend
pi_155119237
Kan je de game draaien als administrator?

Volgens mij kon je ook ergens selecteren met welke Windows hij het best is, dus rechtermuisklik - eigenschappen en dan daar beetje kijken.
pi_155121648
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 16:04 schreef G3rtonimo het volgende:
Geen idee, wat zou het probleem kunnen zijn? :{ :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 16:20 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Hmm heb geen oplossing voor je, maar kijk een paar posts terug van mij en je ziet dat je niet de enige bent! Voor mij weer een troost dat ik dat dus ook niet ben. Helaas weet ik de oplossing nog niet. Mocht jij er achter komen dan hoor ik dat graag, en vice versa natuurlijk
Waar ik een paar pagina's terug al bang voor was. Heb net proberen in te loggen op een account dat ergens rond 2010 is gemaakt, en ik kreeg hetzelfde probleem als bij jullie. Daarna weer mijn oudste account gepakt en dat ging vlekkeloos. Europeanen die hun account na 2007-2008 hebben gemaakt kunnen niet op GMS maar worden gedwongen om op EMS te spelen.
pi_155122171
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:01 schreef Knitted het volgende:

[..]

[..]

Waar ik een paar pagina's terug al bang voor was. Heb net proberen in te loggen op een account dat ergens rond 2010 is gemaakt, en ik kreeg hetzelfde probleem als bij jullie. Daarna weer mijn oudste account gepakt en dat ging vlekkeloos. Europeanen die hun account na 2007-2008 hebben gemaakt kunnen niet op GMS maar worden gedwongen om op EMS te spelen.
Daar was ik al bang voor :(
Ik heb ooit wel een account gehad op Global vroeger, maar zou echt niet meer weten wat mijn inloggegevens daarvan waren, laat staan welk emailadres is daar voor gebruikt had.
pi_155122823
Ben nu met een amerikaans IP adres iets aan het downloaden, hij download van de Nexon site nu een versie van 7GB, wat een beetje vreemd is aangezien ik Global al geïnstalleerd heb. :P
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:42:24 #62
411226 Pinda555
Dit is niet mijn winkel vriend
pi_155125184
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:38 schreef G3rtonimo het volgende:
Ben nu met een amerikaans IP adres iets aan het downloaden, hij download van de Nexon site nu een versie van 7GB, wat een beetje vreemd is aangezien ik Global al geïnstalleerd heb. :P
Probeer met een Amerikaanse IP een account aan te maken.

Zou dat zelf ook wel willen voor toekomstige mensen, maar ik weet niet hoe je dat moet doen. :')
pi_155126217
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 19:42 schreef Pinda555 het volgende:

[..]

Probeer met een Amerikaanse IP een account aan te maken.

Zou dat zelf ook wel willen voor toekomstige mensen, maar ik weet niet hoe je dat moet doen. :')
Ik ben dr in na veel gedoe.
Eerst note is gelijk al een mooie

You've been expelled from the guild.... op 23/12/2007 :'( :'( :'(

Eerst maar eens een nieuw poppetje aanmaken, dr zijn veel servers en veel opties inmiddels, wat voor server zitten jullie en welke karakter?
Toen ik speelde waren en alleen Assasins, Boogschieters, van die Magische poppetjes en Vechtpoppertjes :P
Nou zijn dr 50 keuzes :+
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:20:45 #64
411226 Pinda555
Dit is niet mijn winkel vriend
pi_155126412
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 20:15 schreef G3rtonimo het volgende:

[..]

Ik ben dr in na veel gedoe.
Eerst note is gelijk al een mooie

You've been expelled from the guild.... op 23/12/2007 :'( :'( :'(

Eerst maar eens een nieuw poppetje aanmaken, dr zijn veel servers en veel opties inmiddels, wat voor server zitten jullie en welke karakter?
Toen ik speelde waren en alleen Assasins, Boogschieters, van die Magische poppetjes en Vechtpoppertjes :P
Nou zijn dr 50 keuzes :+
Scania zitten we.

Karakter heb ik grotendeels allemaal ook, maar wil je best advies geven omtrent de keuze als je een lijst heb van wat je wil doen. :+
pi_155127374
Mag, heb je een suggestie?
Ik ben totaal niet op de hoogte van alle nieuwe karakters, ik weet alleen dat ze sneller levelen dan die basic poppetjes.

Zo'n robot ofzo hoef ik iig niet te zijn :D
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:54:05 #66
411226 Pinda555
Dit is niet mijn winkel vriend
pi_155127672
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 20:45 schreef G3rtonimo het volgende:
Mag, heb je een suggestie?
Ik ben totaal niet op de hoogte van alle nieuwe karakters, ik weet alleen dat ze sneller levelen dan die basic poppetjes.

Zo'n robot ofzo hoef ik iig niet te zijn :D
De mechanic dus.

Ik bespeur wel wat vrouwelijke trekjes hier. Derhalve raad ik de Angelic buster of de Kanna aan.

De Kanna is één van de nieuwste classen en op basis van wat ik heb gezien zijn ze best goed met mobben. Bij de buster kan je echter alleen vrouw zijn.

Wat anders ook kan is de ridder van het licht, Mihile. Heb daar zelf geen ervaring mee, maar dat komt omdat ik al een dawn warrior had en deze later erbij was gekomen. Anders werd het deze. :+

Anders pak je gewoon de canonneer. Piraat met kanon. :+

[ Bericht 4% gewijzigd door Pinda555 op 11-08-2015 21:06:36 ]
pi_155142724
Hmmm hoe bnen je er in gekomen G3rtonimo?
Vici, Vidi, Veni!
pi_155146645
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:35 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Hmmm hoe bnen je er in gekomen G3rtonimo?
Met mijn oude account, weet niet of dat voor jou ook kan.
Ik heb wel via www.anchorfree.com een amerikaans IP adres geactiveerd om het spel te downloaden van de Nexon site.

Het rare is dat ik met precies dezelfde link nu 2 versies van MapleStoryGlobal (Versie 164.1) op mijn pc heb, het ziet er voor mij uit als 2 aparte versies, start anders op.
1. Via Nexon Launcher, die heeft kennelijk een profile opgeslagen ofzo want hij start het spel op en ik hoef nergens gegevens in te voeren.
En versie 2. Die start ik op door op de Nexon site in te loggen en vanuit daar het spel te starten, bij het opstarten moet ik nog wel mijn id en passwoord invoeren. en vervolgens kan ik gewoon spelen.

Beetje raar is het wel, ik kan nu iig op mijn oude account uit 2005 ofzo spelen maar alleen op de 2e versie, die 1e gooit me eruit met precies dezelfde inloggegevens.
pi_155149052
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:17 schreef G3rtonimo het volgende:

[..]

Met mijn oude account, weet niet of dat voor jou ook kan.
Ik heb wel via www.anchorfree.com een amerikaans IP adres geactiveerd om het spel te downloaden van de Nexon site.

Het rare is dat ik met precies dezelfde link nu 2 versies van MapleStoryGlobal (Versie 164.1) op mijn pc heb, het ziet er voor mij uit als 2 aparte versies, start anders op.
1. Via Nexon Launcher, die heeft kennelijk een profile opgeslagen ofzo want hij start het spel op en ik hoef nergens gegevens in te voeren.
En versie 2. Die start ik op door op de Nexon site in te loggen en vanuit daar het spel te starten, bij het opstarten moet ik nog wel mijn id en passwoord invoeren. en vervolgens kan ik gewoon spelen.

Beetje raar is het wel, ik kan nu iig op mijn oude account uit 2005 ofzo spelen maar alleen op de 2e versie, die 1e gooit me eruit met precies dezelfde inloggegevens.
Dus je kan spelen?
Irene is bae <3
pi_155149065
quote:
6s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:48 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Dus je kan spelen?
Jep :)
pi_155149194
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 14:48 schreef G3rtonimo het volgende:

[..]

Jep :)
Geef naam dan kan je met mij en Knitted spelen
Irene is bae <3
  vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:58:24 #72
411226 Pinda555
Dit is niet mijn winkel vriend
pi_155209199
Iemand nog protection scroll voor 200m kopen? :(
pi_161530288
Sorry voor terughalen van de oude topic.
Ik speelde vroeger in 2006 al maplestory global. Maar heb er in 2014 officieel afstand van genomen omdat andere games me aandacht trokken. Speelde tot die tijd op de Windia server.
Toen ik hoorde van de REBOOT server (dat in december 2015 bij gevoegd was) was mijn interesse weer gewekt. REBOOT is precies hetzelfde spel alleen kun je nu de cubes en andere game beinvloedende elementen, voor ingame valuta (mesos) kopen in plaats van echt geld. Dit vondt ik een aparte zet van Nexon. Geen geld meer willen verdienen? Afijn de game was dus niet meer pay to win!

Mijn vraag is: Zijn er nog mensen die hun eigen server en karakters links hebben laten liggen en nu op REBOOT spelen? Zijn er Nederlandse guilds in REBOOT?
Nogmaals sorry voor bumpen van een bijna 250 dagen oude topic / post.
Alvast bedankt en veel gameplezier nog!
pi_177787883
Hier komt dan wel een gigantische topic reanimatie van bijna 700 dagen maar goed ;).

Speel denk ik nu al 10 jaar met wisselende periodes van intensiviteit Maplestory Global.
En er is in die 10 jaar wel heul veel veranderd :P.

Nu ben ik sinds een paar weken weer wat actiever aan het spelen en zit dan op een server in Bellocan.

Nu was mijn vraag zijn er nog mensen die ook nog spelen?
Of wat mij betreft op de Europese server (aangezien de client voor een EMS en GMS nu toch dezelfde is)

En als je een Guild in Bellocan wilt jionen laat het maar weten :)
  dinsdag 13 maart 2018 @ 13:31:09 #75
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_177790331
Zijn er ook nog mensen die Ragnarok spelen of subspace?!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')