SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recap deel 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recap deel 2:
Plot deel 3, geen spoilers:quote:The world is in chaos. The air is thick with tension and the smoke of burnt villages. The fearsome Empire of Nilfgaard has struck again, ravaging the hapless Northern Kingdoms. The once mighty who tried to use Geralt for their own gain are now gone. In these uncertain times, no one can say what fortune holds in store, who will bring peace to the world and who will cause it only misery. But a force darker and deadlier emerges. The petty men and women commanding tin-plated armies fail to understand that their conflict is child's play compared to the Wild Hunt, the otherworldly threat which now looms. These ghastly spectral riders have for ages plagued humankind, bringing misery to the world. Yet this time the Wild Hunt seeks one person in particular: the one individual Destiny itself bestowed upon Geralt, the one soul Geralt considers kin.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- 30 x groter dan The Witcher 2
- Open world
- Directe sequel
- Release in 2015 op PC en Next gen consoles.
- Gratis DLC's
- Je hoeft de vorige delen niet gespeeld te hebben, maar wel aanbevolen!Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
quote:
twitter:Marcin360 twitterde op vrijdag 07-08-2015 om 13:44:28Alright folks. Seems like the patch 1.08 is coming later today. Release Notes ---> http://t.co/L8HXgsSjQo reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 15:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Vraag voor mensen die hem al hebben uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:03 schreef Maraca het volgende:
[..]Dat bedoelde ik inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:15 schreef Maraca het volgende:
[..]I know maar met andere spellen kon dat ook en doe ik dat ook niet. Dan voelt het doelloos of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Heb ik ook altijd, als ik klaar ben met de main story/main quest, dan ben ik ook meteen klaar met een spel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
I know maar met andere spellen kon dat ook en doe ik dat ook niet. Dan voelt het doelloos of zo.
Wel herkenbaar jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
I know maar met andere spellen kon dat ook en doe ik dat ook niet. Dan voelt het doelloos of zo.
Kutpaardquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:18 schreef TheThirdMark het volgende:
Vrijdag nieuwe PC aangeschaft en dan voor een keer maar meteen een origineel spel erbij.
Ben voor de rest helemaal niet bekend met de The Witcher reeks. Maar is wel een aardige 1op1 kopie van Skyrim. En toch verveel ik mij niet(ok, Skyrim was dan ook awesome, een goede ripoff is dan ook al snel goed).
Enige waar ik nog niet bij kan zijn de DLC's? Zouden er al een handvol van uit moeten zijn (je krijgt er 16 gratis), maar nergens te vinden, ook niet via GOG.
Dit is net zo belachelijk als de hele Xbox/PS4 discussie. Het zijn beide goede games met beide pluspunten en minpunten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:47 schreef The_Substitute het volgende:
De enige overeenkomst tussen Skyrim en TW3 is dat het open-wereld is. Skyrim mag wat betreft de rest niet eens in de schaduw van TW3 staan.
Een 1 op 1 kopie? Wat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:18 schreef TheThirdMark het volgende:
Vrijdag nieuwe PC aangeschaft en dan voor een keer maar meteen een origineel spel erbij.
Ben voor de rest helemaal niet bekend met de The Witcher reeks. Maar is wel een aardige 1op1 kopie van Skyrim. En toch verveel ik mij niet(ok, Skyrim was dan ook awesome, een goede ripoff is dan ook al snel goed).
Enige waar ik nog niet bij kan zijn de DLC's? Zouden er al een handvol van uit moeten zijn (je krijgt er 16 gratis), maar nergens te vinden, ook niet via GOG.
Hoe zie je eigenlijk wat voor perks je extra krijgt als je fully Witcher gear draagt? Ik heb die treasure hunt naar de Cat School gear gedaan en moet nog één item craften voor ik mijn hele pakje heb maar ik heb vooralsnog van bijna elk soort armor wel een stuk die betere stats heeft dan die Feline dingen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:42 schreef Drankster het volgende:
Feline armor + Ursine weapons master race
TW3 heeft zeker minpunten, maar die vallen in 't niet bij Skyrim.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:05 schreef aeque het volgende:
Dit is net zo belachelijk als de hele Xbox/PS4 discussie. Het zijn beide goede games met beide pluspunten en minpunten.
Krijg je extra stats ja?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe zie je eigenlijk wat voor perks je extra krijgt als je fully Witcher gear draagt? Ik heb die treasure hunt naar de Cat School gear gedaan en moet nog één item craften voor ik mijn hele pakje heb maar ik heb vooralsnog van bijna elk soort armor wel een stuk die betere stats heeft dan die Feline dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Krijg je extra stats ja?
Ik gebruik die van de Griffin want signmeesterras. Alleen gebruik ik de wapens er niet van.
Ben nu aan het einde van de drie zoekquests van Ciri in het begin.Dan ga je wel richting het eind ja. Als je alles al gedaan hebt, go right ahead. Maar sowieso je gear even checken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:11 schreef 2Happy4U het volgende:
Ben nu aan het einde van de drie zoekquests van Ciri in het begin.Er komt nog een heel gedeelte na die Kaer Morhen-missie, plus nog wat secondary quests. Dus je bent nog wel even bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Tof.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:22 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Er komt nog een heel gedeelte na die Kaer Morhen-missie, plus nog wat secondary quests. Dus je bent nog wel even bezig.
Dat er geen levelscaling is, vind ik eigenlijk een minpunt aangezien je onoverwinnelijk bent wanneer je de meeste quests hebt gehaald (en dan dus level 35+ bent), en je dan nog gaat exploren.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 09:56 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
TW3 heeft zeker minpunten, maar die vallen in 't niet bij Skyrim.
TW3 heeft...een tof verhaal, keuzes die dat verhaal beïnvloeden, toffe karakters, een hele rits aan originele quests, waar ook de secondary quests te maken hebben met de main quest, skills die er toe doen, geen levelscaling, je hebt echt 't idee (vooral in Velen/Novigrad) dat je rondloopt in een land dat verscheurd wordt door een oorlog, m.a.w. sfeer. Kortom, het was een rpg in bijna alle opzichten, plus alghoul algeheel goed schrijfwerk en de visuele wereld die dat ondersteund.
Skyrim heeft...niets van dat alles.
Krijg je oblivion praktijken waar struikrovers eindlevel gear dragen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:31 schreef turance het volgende:
[..]
Dat er geen levelscaling is, vind ik eigenlijk een minpunt aangezien je onoverwinnelijk bent wanneer je de meeste quests hebt gehaald (en dan dus level 35+ bent), en je dan nog gaat exploren.
NG+ lost niet helemaal op wat jij aangeeft. Maar is wel een mooie aanvulling als endgame content.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:31 schreef turance het volgende:
[..]
Dat er geen levelscaling is, vind ik eigenlijk een minpunt aangezien je onoverwinnelijk bent wanneer je de meeste quests hebt gehaald (en dan dus level 35+ bent), en je dan nog gaat exploren.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:31 schreef turance het volgende:
Oeh, wie heeft gelijk??quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:33 schreef 2Happy4U het volgende:
Krijg je oblivion praktijken waar struikrovers eindlevel gear dragen.
Vind zelf een mix het beste. Dat een gebied voor level 5 personages is maar tot level 15 kan scalen oid.
Trufax. Volgende playyhrough op z'n moeilijkst.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:19 schreef 2dope het volgende:
Ik vind levelscaling eigenlijk ook kut, maar kan niet ontkennen dat TW3 echt van simpel naar schijtsimpel ging, naarmate je levelde. Op Hard, that is.
Goed bezigquote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tof.Weinig spellen waar ik zolang over doe (en het nog steeds even tof vind.)
@Jaqen, ben nu level 25, nog 1 level en ik kan superior Griffin gear dragen.
Church!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:19 schreef 2dope het volgende:
Ik vind levelscaling eigenlijk ook kut, maar kan niet ontkennen dat TW3 echt van simpel naar schijtsimpel ging, naarmate je levelde. Op Hard, that is.
Ach dat is even lastig (de eerste 15 levels) maar daarna krijg je het wel door. Gewoon alles gebruiken i.t.t. de andere moeilijkheidsgraden, waar je gewoon met hack en slash er wel doorheen komt.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Trufax. Volgende playyhrough op z'n moeilijkst.
Precies, Skyrim had gewoon op zijn eigen manier een bepaalde aantrekkingskracht zoals bijna alle games van Bethesda dat hebben.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:23 schreef JaqenHghar het volgende:
Friendly reminder dat Skyrim een spel uit 2011 is. Maar kom op Skyrim was in die tijd minstens net zo episch![]()
Al vond ik de guild quests (met name the DBH) best tegenvallen om eerlijk te zijn.
Dat komt niet door de afwezigheid van levelscaling. Da's eerder een balansprobleem, of nog een gebrekkige AI. Dat je dus niet alleen monsters hebt met moves die je moet ontwijken, maar dat een tegenstander ook reageert op wat jij doet. (zoals Mr Freeze in Arkham City bvb). Of dat alle eindgevechten van de bossbattles en witchercontracts meer in elkaar hadden moeten zitten als dat gevecht tegen Imlerith. En voor de gevechten tegen groepen normale tegenstanders hadden ze flanken wat dodelijker kunnen maken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:19 schreef 2dope het volgende:
Helemaal mee eens. Zoals ik al zei, de één is een simpele zandbak, de ander is een termietenheuvel.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:23 schreef JaqenHghar het volgende:
Enneh Skyrim vergelijken met The Witcher 3,
Dat Skyrim drieënhalf jaar eerder kwam, gaat misschien voor de graphics op, maar niet voor de gameplay en schrijfwerk.quote:Friendly reminder dat Skyrim een spel uit 2011 is. Maar kom op Skyrim was in die tijd minstens net zo episch![]()
Ik weet wat je bedoelt. Ik had hetzelfde met heel de game.quote:Al vond ik de guild quests (met name the DBH) best tegenvallen om eerlijk te zijn.
Dat is het, jammer genoeg.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:22 schreef JaqenHghar het volgende:
Zo slecht was Skyrim nou ook weer niet.
Morrowind > Shivering Isles > Skyrim > Oblivion
SPOILER: offtopic uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Witcher doet dit op een bepaalde hoogte allemaal wel. Alles wat je doet, staat binnen een bepaalde context. Wat gewoon voor die nodige geloofwaardigheid zorgt. En zolang de developer zegt 'serieuze games' te maken, ook een vereiste, w.m.b. Kan Bethesda van leren. Of beter gezegd, dat kunnen ze terugbrengen, aangezien Morrowind dat voor een groot deel deed.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:37 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dat is het, jammer genoeg.True.SPOILER: offtopic uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Witcher doet dit op een bepaalde hoogte allemaal wel. Alles wat je doet, staat binnen een bepaalde context. Wat gewoon voor die nodige geloofwaardigheid zorgt. En zolang de developer zegt 'serieuze games' te maken, ook een vereiste, w.m.b. Kan Bethesda van leren. Of beter gezegd, dat kunnen ze terugbrengen, aangezien Morrowind dat voor een groot deel deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Even over die missies na Kaer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:56 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:02 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Even over die missies na Kaer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 10:19 schreef boem-dikkie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:11 schreef The_Substitute het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:21 schreef Maraca het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:21 schreef Maraca het volgende:
[..]Haha playerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:39 schreef The_Substitute het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:29 schreef Maraca het volgende:
[..]HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helaas was ik al gespoilerd dat dat kon gebeuren door alle reviews en memes op internet![]()
Ik niet, ik dacht echt dat ik een baas wasquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:36 schreef turance het volgende:
[..]
Hahaha
helaas was ik al gespoilerd dat dat kon gebeuren door alle reviews en memes op internet
Irritant is dat man, damn.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:36 schreef turance het volgende:
[..]
Hahaha
helaas was ik al gespoilerd dat dat kon gebeuren door alle reviews en memes op internet
Zou gewoon gratis te downloaden moeten zijn via je inlogscherm van je console..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:31 schreef TheThirdMark het volgende:
Maarre niemand die weet hoe je aan de DLC's kan komen?
Ja, wacht op NG+.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:21 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Zou gewoon gratis te downloaden moeten zijn via je inlogscherm van je console..
Ik begin nu aan een 2e playthrough op Death March, iemand nog tips?
Hmn nope, moet het spel openen via GOG.com.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:21 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Zou gewoon gratis te downloaden moeten zijn via je inlogscherm van je console..
Ik begin nu aan een 2e playthrough op Death March, iemand nog tips?
Bij steam moet je het gewoon aanklikken in de dlc lijst.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:26 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hmn nope, moet het spel openen via GOG.com.
Daar zie ik links in het scherm wel mijn spel, maar voor de rest maar 1 optie: inloggen.
Ok, dan log ik in. Geen optie tot DLC of wat dan ook. Bij GOG staat het spel zelfs niet eens in mijn library.
Bij GOG heb ik toen ook lopen zoeken en klooien en kutten. Uiteindelijk wel gevonden, maar dat duurde even.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:26 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hmn nope, moet het spel openen via GOG.com.
Daar zie ik links in het scherm wel mijn spel, maar voor de rest maar 1 optie: inloggen.
Ok, dan log ik in. Geen optie tot DLC of wat dan ook. Bij GOG staat het spel zelfs niet eens in mijn library.
quote:Released today, the Modkit enables Witcher community to modify several aspects of the game to their own liking. Thanks to texture import and export, gamers can now modify the looks and feel of in-game objects, while the possibility of substituting meshes allows to insert new models in the game world in place of existing ones. Finally, access to script files opens up an entirely new array or modification options to many in-game aspects, so modders can fire up their imagination and fiddle with item statistics and much more. In order to download the Modkit, head on over to nexusmods.com, the official home of The Witcher 3: Wild Hunt mods where you can download the extractor itself as well as some of the exisiting mods. Don’t forget to check our forums for the Modkit documentation. We simply cannot wait to see all the fantastic creations from the modding community. Should you have any additional questions regarding the capabilities of the kit, make sure to check out GameSpot’s Q&A.
Steam vind de hele game niet. Kan alleen GoG als game instellen (wat grappig is aangezien het een slechte tegenhanger van Steam is).quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:30 schreef PirE het volgende:
[..]
Bij steam moet je het gewoon aanklikken in de dlc lijst.
https://www.reddit.com/r/(...)ost_on_what_ng_does/quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:18 schreef Luuksor het volgende:
Is er al bekend wat de inhoud word van deze NG+ dan?
Ok dan. Via een complete omweg de DLC gevonden. Staat nu ook bij mijn GOG.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:31 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Steam vind de hele game niet. Kan alleen GoG als game instellen (wat grappig is aangezien het een slechte tegenhanger van Steam is).
Toevallig gisteren heel even gespeeld nog. Kwam ook op dat punt en ben terug gegaan. Volgens mij ben ik level 25 of 26.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Welk level waren jullie toen jullie aan die Isle of Mists begonnen? Ik kwam bij het punt dat hij zei dit is een kritiek punt en je moet even saven. Toen ben ik maar terug gegaan en heb ik nog twee levels omhoog geleveled. Nu ben ik 23.
Welke quests?quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ging eerst wel even verder trouwens, maar daarna m'n save geload en terug gegaan. Ik raakte twee quests kwijt, verder niks.
Weet ik niet uit m'n hoofd, random quests die ik ben tegen gekomen?quote:
twitter:GOGcom twitterde op zondag 16-08-2015 om 12:55:24Mods and gear at the ready! New Game+ for @witchergame is going to be here very, very soon... reageer retweet
Dat zou mooi zijn als ik mijn savegame nog hadquote:Op zondag 16 augustus 2015 15:54 schreef s0ul1991 het volgende:
twitter:GOGcom twitterde op zondag 16-08-2015 om 12:55:24Mods and gear at the ready! New Game+ for @witchergame is going to be here very, very soon... reageer retweet
Wel op de PC. Gewoon tijdens het lopen ineens een blurr door het beeld, duurt maar een fractie van een seconde.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:04 schreef Black-Hole het volgende:
Game tijd niet gespeeld op de PS4 tot vandaag en nu heb ik met de laatste patch af en toe last van blurrig beeld op sommige stukken. Lijkt wel alsof ie dan niet alles heeft ingeladen. Meer mensen die daar last van hebben?
Ik heb het op de PS4 in Novigrad constant, best irritant als je er op let.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wel op de PC. Gewoon tijdens het lopen ineens een blurr door het beeld, duurt maar een fractie van een seconde.
Het schijnt dat je bij de video settings (post processing) blur en motion blur kan uitzetten en dat dit op de PS4 een verbeterde performance oplevert, zie http://www.eurogamer.net/(...)-console-performance Of dit ook de blur is die ik (vooral in Novigrad) tegenkom durf ik niet te zeggen. Vanavond eens proberen met die opties uitgeschakeld als ik voor het eerst richting Skellige ga.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:07 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Same here, net ff 1-2 seconde en dan gaat het weer verder, niet SUPER annoying maar hoop wat dat ze dat eruit gepatched hebben tegen het voorjaar/2016 voor m'n 2e playthrough
twitter:NKuillAndInk twitterde op maandag 17-08-2015 om 08:45:56Morning!Did you know that NG+ is now a thing for #Witcher3 ? Check out the things you could have done differently! http://t.co/Q4sTfKSUdN reageer retweet
twitter:ascarytoaster twitterde op maandag 17-08-2015 om 08:50:05@NKuillAndInk What time does it drop on PS4? reageer retweet
twitter:NKuillAndInk twitterde op maandag 17-08-2015 om 08:51:47@ascarytoaster These things would be better known to @Marcin360 . Sorry mate, I don't make the plans.
reageer retweet
twitter:Marcin360 twitterde op maandag 17-08-2015 om 11:01:47@NKuillAndInk @ascarytoaster Should be out everywhere by tomorrow. reageer retweet
twitter:GOGcom twitterde op maandag 17-08-2015 om 17:03:18By far the most requested - @witchergame new free #DLC is here and it's New Game+. Play it again, Geralt! http://t.co/MpWQwDpTJs reageer retweet
Wolfgear kun je vinden in Kaer Morhen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben nu level 23 en armor is fully enhanced Feline / Cat school gear. Heb de Griffin gear diagrams ook allemaal opgezocht maar de stats daarvan zijn voor mijn fight-build veel minder relax als de Feline gear.
Ik had ook al iets opgezocht over de Wolf gear maar die DLC is er nog niet op de PS4 volgens mij(?). Ik kan in ieder geval niet meer treasure maps kopen van de blacksmiths / armorers als ik al gedaan heb en de laatste maps gaven bij mij de Griffin diagram quest.
Ik probeer nog naar level 24 te gaan voor ik naar de Isle of Mists ga maar ik krijg echt voor de meeste quests die ik nu afrond maar 2 exp.
Ik had wel gelezen over framerate-dips (met name in Novigrad) op PS4 en X1, maar ik dacht dat die verholpen waren bij de (voor)laatste update, 1.07 of 1.08.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:09 schreef Catch22- het volgende:
Heilige poep, ik heb constant laadmomenten (zo'n blur) in novigrad op de ps4. Zelfs in cutscenes
Ik ben bij met updates. Maar ik heb dus elke keer even zo'n frosted glass effect voor 1-2 seconden en dan kan ik verderquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik had wel gelezen over framerate-dips (met name in Novigrad) op PS4 en X1, maar ik dacht dat die verholpen waren bij de (voor)laatste update, 1.07 of 1.08.
Zo extreem moeilijk was dat toch niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 07:56 schreef Frag_adder het volgende:
Kennelijk is newgame+ uit. Ik ben er wel benieuwd naar maar vraag mij toch af of het de moeite is als je hem al op Death March hebt uitgespeeld.... Hoe veel moeilijker kan het dan nog worden?
Oh ja sorry dat bedoelde ik dus, het stelde geen zak voor toen je alles een beetje door had. Dus ik heb zo iets van, als ik death march al gedaan had zal dit ook wel geen uitdaging zijn...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zo extreem moeilijk was dat toch niet?
Ah yes, ik snap je.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Oh ja sorry dat bedoelde ik dus, het stelde geen zak voor toen je alles een beetje door had. Dus ik heb zo iets van, als ik death march al gedaan had zal dit ook wel geen uitdaging zijn...
Had ik ook last van maar gisteravond bij de Video settings -> Postprocessing beide opties (blur) uitgezet) en ik had er geen last meer van. Nou heb ik niet uren in Novigrad rondgelopen maar ik heb de hele avond geen blur meer gezien.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:09 schreef Catch22- het volgende:
Heilige poep, ik heb constant laadmomenten (zo'n blur) in novigrad op de ps4. Zelfs in cutscenes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm ik had persoonlijk gehoopt dat ze dit hadden gebruikt om ook een "black mode" te introduceren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah yes, ik snap je.
Je kunt dit ff lezen, daar wordt besproken wat er zoal verschilt. Zoals ik 't lees zijn 't vooral hogere level vijanden. Zo zijn de eerste Nekkers die je met Vesemir tegenkomt al level 31.
Toch lees ik dat de meeste mensen het nog steeds schijtsimpel vinden c.q. zich OP wanen. Ik denk dat als je qua level al richting de 40 gaat er niet veel aan is/anders is dan vanilla. Overigens kun je bij de start van NG+ nog steeds een difficulty kiezen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:24 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Had ik ook last van maar gisteravond bij de Video settings -> Postprocessing beide opties (blur) uitgezet) en ik had er geen last meer van. Nou heb ik niet uren in Novigrad rondgelopen maar ik heb de hele avond geen blur meer gezien.
Eindelijk ik Skellige aangekomen nadat ik eerstSkellige is saai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon mij er niet toe zetten daar alle quests te doen. Te vaak dat je ergens naartoe moet en dan om zo een !@#$ berg heen moet, of dat je er gewoon niet fatsoenlijk kan komen.quote:
En tijdens het varen kom je van die vliegende kutbeesten tegen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:36 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik kon mij er niet toe zetten daar alle quests te doen. Te vaak dat je ergens naartoe moet en dan om zo een !@#$ berg heen moet, of dat je er gewoon niet fatsoenlijk kan komen.
Gewoon kruisbogen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
En tijdens het varen kom je van die vliegende kutbeesten tegen.
Ik ook.quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Uitgespeeld. Volgens de stats in 52 uur. Geniaal spel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Als je van fantasy houdt zou ik het aanraden.quote:
Sowieso, je kunt die 2 boeken ook gebundeld krijgenquote:Op zondag 23 augustus 2015 07:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je van fantasy houdt zou ik het aanraden.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 07:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ook.80 uur volgens statistieken. Ook vrijwel alle sidequests gedaan. Eentje niet.
Wat voor einde had jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:25 schreef Drankster het volgende:
![]()
![]()
Deze dude heeft zo hard gelijk.Volgens mij was ze helemaal niet loyaal aan Nilfgaard. Ze haalde alleen dat Temerian Lillies-wapenschild weg. Wat er voor had kunnen zorgen dat Nilfgaard haar herberg zou kunnen sluiten. Maar die 'patriots' namen daar aanstoot aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige wat jammer was aan dat moment, na dat lied in de Kingfisher, was dat het gebaseerd was op iets waar je totaal geen invloed op had. Je kon niet anders dan die 'patriots' doden in White Orchard. Dus het was nogal geforceerd.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Spoiler alleen lezen wanneer je de quest al af hebt!quote:Op maandag 31 augustus 2015 08:47 schreef Afwazig het volgende:
Die Quest met die moordenaar in Novigrad (Dandelion questline) is echt vet.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drankster op 01-09-2015 00:43:13 ]
SPOILER: The Last WishOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drankster op 01-09-2015 00:53:06 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
quote:Op dinsdag 1 september 2015 00:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Spoiler alleen lezen wanneer je de quest al af hebt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal
Sowieso alle recipes halen. Anders kun je het pas halen op level 50 oidquote:Op maandag 7 september 2015 18:45 schreef Drankster het volgende:
Ben nu level 28 en sta voor de laatste Q. Is het verstandig om alle school gear nu volledig te gaan upgraden of wordt dat allemaal gereset met NG+?
Da's die gast die je in het begin in White Orchard tegenkomt, in die Inn. Die van Yennefer af weet. Ben benieuwd waar dat heen gaat.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:44 schreef Drankster het volgende:
13 oktober
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER: Meisje op het eerste plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die tweede kost inderdaad 20. Omdat het 20 uur gameplay is en een hele nieuwe regio.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:27 schreef PirE het volgende:
Season Pass kost 25 euro. Die 1e expansion is nu 9,99 (8,49 met preorder korting). Zou die 2e dan 19,99 gaan kosten zodat je incl. kortingen op 25,47 komt waardoor de season pass net wat goedkoper is?
Het zou een beetje debiel zijn als die season pass straks duurder uitkomt.
Dat vroeg ik mij ook al af ja:quote:Op donderdag 10 september 2015 12:27 schreef PirE het volgende:
Season Pass kost 25 euro. Die 1e expansion is nu 9,99 (8,49 met preorder korting). Zou die 2e dan 19,99 gaan kosten zodat je incl. kortingen op 25,47 komt waardoor de season pass net wat goedkoper is?
Het zou een beetje debiel zijn als die season pass straks duurder uitkomt.
quote:Op woensdag 9 september 2015 13:52 schreef Drankster het volgende:
Toch wel gek, Witcher 3 HoS is nu ¤8,49 en een season pass kost je ¤24,99.
Betekent dat dan dat de volgende expansion duurder is dan ¤15 (er komt er nog 1)? Anders koop je een Season Pass voor ¤24,99 terwijl de DLC's los kopen goedkoper is.
The Witcher 3: Wild Hunt - Hearts of Stone
The Witcher 3: Wild Hunt Expansion Pass
quote:Op woensdag 9 september 2015 13:56 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oke, maar als ik hem nu pre-order voor ¤8,49 en de nieuwe is dan ¤15 en is misschien te pre-orderen vanaf ¤13,49 dan ben je dus goedkoper uit dan zo'n season pass.![]()
Het is misschien wel 3 euro maar alsnog, ik dacht altijd dat je goedkoper uit was met zo'n pass.
Niks. Heb 1 en 2 niet gespeeld. Heb geen een keer het gevoel gehad dat ik daarom iets niet begreep.quote:Op zondag 13 september 2015 19:17 schreef Fylax het volgende:
Ik heb The Witcher 1 & 2 niet gespeeld, ik ga nu 3 spelen.
Welke dingen van het verhaal moet ik weten?
Vertaling: ik weet niet wat ik mis/gemist heb.quote:Op zondag 13 september 2015 21:54 schreef studentje7 het volgende:
Niks. Heb 1 en 2 niet gespeeld. Heb geen een keer het gevoel gehad dat ik daarom iets niet begreep.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2015 22:28 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Vertaling: ik weet niet wat ik mis/gemist heb.
Of waarom er sowieso een oorlog is, of waarom sorceresses en alchemisten e.d. vervolgd worden, of waarom die Frost een bedreiging is. Je mist echt wel wat zonder die delen. Je krijgt alleen samengevatte verklaringen.quote:Op zondag 13 september 2015 22:31 schreef Drankster het volgende:
Dit inderdaad.
Vind het heel fijn dat ik 1 half en 2 volledig heb gespeeld, vooral bij personages zoals Dijkstra en Philippa Eilhart, waarom zij blind is etc.
Zit trouwens net te denken...is dit Shani?quote:
Yup.quote:Op zondag 13 september 2015 22:34 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Of waarom er sowieso een oorlog is, of waarom sorceresses en alchemisten e.d. vervolgd worden, of waarom die Frost een bedreiging is. Je mist echt wel wat zonder die delen. Je krijgt alleen samengevatte verklaringen.
[..]
Zit trouwens net te denken...is dit Shani?
onbeperkt. Je hebt er alleen weinig aan. Je kan alles wel kopen wat je nodig hebt (áls je iets nodig hebt)quote:Op maandag 14 september 2015 15:26 schreef StateOfMind het volgende:
Weekje vrij nu, dus eindelijk tijd voor deze game![]()
Ik heb nu bijna alle hidden locations, Witcher contracts en die van het bord en beschikbare side quests gedaan (volgens mij althans) in White Orchard, dus ga ik weer verder met de main quests (Lilac and gooseberries en Beast of White Orchard).
Maar kan ik eigenlijk onbeperkt herbs en planten farmen of zit daar een maximale hoeveelheid aan die ik kan meenemen?
Totdat je inventory vol zit. Maar dan moet jr wel een paar tienduizenden plantjes in je zakkie stoppenquote:Op maandag 14 september 2015 15:26 schreef StateOfMind het volgende:
Weekje vrij nu, dus eindelijk tijd voor deze game![]()
Ik heb nu bijna alle hidden locations, Witcher contracts en die van het bord en beschikbare side quests gedaan (volgens mij althans) in White Orchard, dus ga ik weer verder met de main quests (Lilac and gooseberries en Beast of White Orchard).
Maar kan ik eigenlijk onbeperkt herbs en planten farmen of zit daar een maximale hoeveelheid aan die ik kan meenemen?
Plantjes hebben 0 weight toch?quote:Op maandag 14 september 2015 15:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Totdat je inventory vol zit. Maar dan moet jr wel een paar tienduizenden plantjes in je zakkie stoppen
Yup. Maar je kan er maar 100 per inventory slot hebben. En als je inventory slots vol zijn...quote:
Natuurlijk zijn er dingen in de dialogen of in de boeken verstopt die leuk zijn als je de eerdere games hebt gespeeld.quote:Op zondag 13 september 2015 22:28 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Vertaling: ik weet niet wat ik mis/gemist heb.
Ja volgens mij had je dan 'Simulate Witcher 2 Save' uit moeten zetten bij New Game. Als je die aanzet dan krijg je vragen betreft Witcher 2 en die keuzes worden dan doorgevoerd naar deeltje 3.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:39 schreef StateOfMind het volgende:
Alleen aan het einde van de proloog (als je Yen ontmoet hebt en naar de keizer gaat), als je door de generaal ondervraagt wordt, krijg je wat vragen waarvan je geen idee hebt waar het over gaat als je de voige delen niet gespeeld hebt.
Ah vandaar. Ik heb maar even gegoogled wie de namen waren en aan de hand daarvan keuzes gemaakt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja volgens mij had je dan 'Simulate Witcher 2 Save' uit moeten zetten bij New Game. Als je die aanzet dan krijg je vragen betreft Witcher 2 en die keuzes worden dan doorgevoerd naar deeltje 3.
Ik was gewoon puur gefocussed op zwaardvechten + quen (beide modussen voor heal en voor damage protection, maarja speelde op hoogste moeilijkheidsgraad).quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:03 schreef Abdus18 het volgende:
heb er ook eindelijk eens tijd voor gehad...nu in novigrad en velen..man wat een groot gebied.
Wel vreemd dat je bijv na een vraagteken gaat, kom je level 6 mobs tegen enzo, ga je vervolgens een vraagteken verder kijken, komt er ineens een level 25 griffon aangevlogen... soms wel lastig uit te vinden welke je wel al kunt doen en welke nog te hoog zijn.
De story is tot nu toe wel lekker
edit: Wat voor build gebruikt iedereen? heb volgens mij al een verkeerde build XD
[ Bericht 39% gewijzigd door Drankster op 15-09-2015 17:35:44 ]
quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:22 schreef Drankster het volgende:
Uitgespeeld, GOTY 2015![]()
![]()
Had geen beter einde kunnen wensen op 3 puntjes na. Alleen lezen nadat je game hebt uitgespeeld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
One of us,one of us,one of us.
Je zit iets onder de helft. Ik was level 37 toen ik het had uitgespeeld.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:44 schreef Abdus18 het volgende:
heb nu net eigenlijk het novigrad story gedeelte gedaan, moet nu richting skellige...is er nog veel van story erna?
Ben nu level 17, wat ben je als je de story gespeeld hebt? 30?
Yeap.quote:Op woensdag 16 september 2015 08:50 schreef StateOfMind het volgende:
klopt het dat ik daar nog niet naar binnen kom?
Je kan door horse races te doen zadeltassen winnen. Dan kan je tot 160 kg meenemen.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:38 schreef StateOfMind het volgende:
Het grote 'probleem' met elke rpg is, je wilt alle loot/wapens die je onderweg tegenkomt meenemen, maar op een gegeven moment wordt je te zwaar om te rennen.
Nu kan ik maximaal 60 kg meenemen. Kun je dat nog upgraden later?
Okee, die stash chest had ik al een paar van gezien, maar wat daarin zit daar kun je niet meteen over beschikken als je daar niet bent.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:52 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Je kan door horse races te doen zadeltassen winnen. Dan kan je tot 160 kg meenemen.
Ook zijn er in het spel chests (die zijn ook aangegeven op de kaart) waar je je spullen kan bewaren.
Als je roach zadeltassen geeft (toevallig eergisteren een paar gekocht met) krijgt je eigen inventory meer plek..quote:Op woensdag 16 september 2015 11:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Okee, die stash chest had ik al een paar van gezien, maar wat daarin zit daar kun je niet meteen over beschikken als je daar niet bent.
Kan dat bij die zadeltassen wel, ook als Roach niet bij je in de buurt bent?
Vaak kun je bij rpg's Strength levelen zodat je meer mee kunt torsen, ik weet niet of dat bij TW3 ook zo is.
Kan je niet echt tips geven want al lang niet meer gespeeld + ben zelf ook noob. Kijk wat YouTube filmpjes van gasten die het wel kunnen is de beste tipquote:Op woensdag 16 september 2015 15:32 schreef Abdus18 het volgende:
zijn er nog wat tips voor het vechten...het kan aan mij liggen
had het op een na laagste niveau staan en ik ging best vaak dood.... :$ :$
maar op het laagste niveau is het weer veels te makkelijk...
wat doe ik verkeerd? moet ik meer afwachten en dodgen ofzo....en niet meer erin rennen, of mis ik iets compleet... :$
(ja ik zuig)
straks eens kijken....ik zal wel beter moeten worden in dodgen en een counterattack ofzo...echt slecht inquote:Op woensdag 16 september 2015 15:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je niet echt tips geven want al lang niet meer gespeeld + ben zelf ook noob. Kijk wat YouTube filmpjes van gasten die het wel kunnen is de beste tip
Ga je voornamelijk dood tegen alle vijanden, of tegen meerdere tegelijk, bijvoorbeeld meerdere wolven, bandits of nekkers? Want één-tegen-één-gevechten moet je gewoon gedisiplineerd dodgen, pareren en aanvallen en als de vijand teveel zelf verdedigd op het goede moment (iets nadat de vijand zijn aanval inzet) op de block-knop drukken (dan countert Gerald de aanval en kan je de vijand zelf aanvallen).quote:Op woensdag 16 september 2015 15:32 schreef Abdus18 het volgende:
zijn er nog wat tips voor het vechten...het kan aan mij liggen
had het op een na laagste niveau staan en ik ging best vaak dood.... :$ :$
maar op het laagste niveau is het weer veels te makkelijk...
wat doe ik verkeerd? moet ik meer afwachten en dodgen ofzo....en niet meer erin rennen, of mis ik iets compleet... :$
(ja ik zuig)
Ja op het laagste niveau ben je dus wel Ramboquote:Op woensdag 16 september 2015 16:27 schreef Abdus18 het volgende:
Meer oefenen voor die counter attack dus.
Gebruikte eerst eigenlijk ook alleen maar het wegrollen, laatst meer gaan dodgen, ging opzich ook wel al redelijk. Probeer het nu te gebruiken als een vijand aanvalt, zodat ik naast/achter hem terecht kom voor een aanval...
Maargoed, meer gedisiplineerd zijn dus, en niet denken dat ik rambo ben
http://redeemgwent.com/quote:Op woensdag 16 september 2015 15:41 schreef studentje7 het volgende:
Heeft iemand al gevonden waar je de Limited Edition van Hearts of Stone kan pre orderen? (de fysieke versie)
Volgens mij kost een deck ¤9,99 met gratis shipping. Van de week gelezen op Reddit.quote:
1 deck? Dus je kunt met niemand spelen dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Volgens mij kost een deck ¤9,99 met gratis shipping. Van de week gelezen op Reddit.
Ik zit héél erg te twijfelen om het ook te halen, heb in het begin meer Gwent gespeeld dan normale quests e.d. maar ik vrees dat de decks in een la verdwijnen en ik er nooit wat mee doe.
Nee, 2 decks, Monsters en Scoia'tel zitten in de doos voor $9,99quote:Op woensdag 16 september 2015 17:35 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
1 deck? Dus je kunt met niemand spelen dan?
Mwah dat is wel tof maar dat monster deck is wel OP.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nee, 2 decks, Monsters en Scoia'tel zitten in de doos voor $9,99
https://www.witcherstore.com/mobile/gwent
Bij de 2e expansion zullen de andere 2 decks zitten denk ik.
Haha Thanx.quote:
Nergens te vinden nog, zou er persoonlijk ook niet op wachten, de Gwent kaarten zijn er zo lang de voorraad strekt en zal denk ik wel snel uitverkocht zijn.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:28 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Haha Thanx.
Ik bedoel echt het fysieke doosje(van de uitbreiding) met de download code en de gwent kaarten.
Hij is vanaf nu te vinden op bol.com. Gelijk even pre ordertje geplaatst.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nergens te vinden nog, zou er persoonlijk ook niet op wachten, de Gwent kaarten zijn er zo lang de voorraad strekt en zal denk ik wel snel uitverkocht zijn.
quote:Op donderdag 17 september 2015 14:18 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Hij is vanaf nu te vinden op bol.com. Gelijk even pre ordertje geplaatst.
Skellige en Novigrad komen er ook nog bij.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:41 schreef StateOfMind het volgende:
Heb er nu zo'n 25 uur in zitten, maar ben voornamelijk aan het exploren geweest en unknown locations af gegaan, op een enkele main- en sidequest en wat contracts en treasure hunts na dan.
En een heel groot deel van Velen heb ik nog niet eens gehad, en er blijven maar vraagtekens en uitroeptekens bijkomen![]()
Geweldige game en een genot voor oog en oor
Dat klopt, ben daar ook erg benieuwd naar. Schijnt heel erg mooi te zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:44 schreef Drankster het volgende:
[..]
Skellige en Novigrad komen er ook nog bij.
Ja same herequote:Op donderdag 17 september 2015 14:18 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Hij is vanaf nu te vinden op bol.com. Gelijk even pre ordertje geplaatst.
Je kan altijd overal naartoe, de game geeft zelf aan wanneer je op een 'breaking point' staat qua verhaal, voor de area's waar je heen kan maakt dit niks uit. Ga lekker naar Novigrad en kijk je ogen uit.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:53 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb nu een heel groot deel van Velen ge-explored en wat quests gedaan, en om verder te gaan met de main quest moet ik nu naar Novigrad (level 10) en Skellige (level 16) om naar Ciri te zoeken.
Echter kwam ik met de boot langs Oxenfurt.
Kom ik daar later in de game nog terug (ik wil niet 'te vroeg' in een area komen)?
quote:"The patch is on the way. Was just looking at the changelog and it looks really impressive - the list of changes is massive. The update will bring a lot of fixes and improvements including PS4 performance (as well as other platforms) plus many more. We ask for a bit more patience."
Monster decks zijn eenvoudig te counteren met weerkaarten.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:54 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mwah dat is wel tof maar dat monster deck is wel OP.
Dat is denk ik niet nodig.quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:28 schreef Drankster het volgende:
Decks zijn niet eens compleet, geen neutral hero cards, maar 2 leader cards per deck en bijvoorbeeld 2x blue stripes commando ipv 3x zoals in de game.
Misschien de pre order toch maar annuleren dan.
Goh. Maar dan moet je die wel hebben en trekken. En als je alsnog 20 monsters met 2 op het veld hebt liggenquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:26 schreef franske19 het volgende:
[..]
Monster decks zijn eenvoudig te counteren met weerkaarten.
Neutral Gwent Deck (31 Cards Total)quote:Op dinsdag 29 september 2015 23:43 schreef slp het volgende:
[..]
Dat is denk ik niet nodig.
Ik had deze video ook gezien, maar er zijn wel 4 leader cards. In de comments heeft de poster gezegd dat de leader cards dubbel bedrukt waren en er dus wel 4 waren, dat had hij bij de unboxing niet gezien. Daarnaast zijn er wel 3 blue stripes commando's. Ze hebben itt de game alle drie een ander uiterlijk, maar als je naar de naam kijkt en niet luistert wat hij zegt zie je dat het er drie zijn.
Ook heb ik goede hoop dat bij de pre order wel de neutral hero cards zitten. Deze decks zijn namelijk van de xbox one collector's edition en hebben 60 kaarten per deck volgens de website van de poster van de video. De decks van de pre order hebben er 77 volgens een interview met de game director. Ik weet alleen niet of dat verschil van 17 zit in de neutral hero cards. Ik kan me namelijk voorstellen dat een monsterdeck met muster meer kaarten heeft, maar aangezien ik in de game nog niet alle gwent kaarten heb kan ik niet kijken hoeveel kaarten elk denk heeft.
Link van het interview: https://www.gamefly.com/#(...)006815/article/15669
Dan moet je beter spelen. Ik heb iedereen in de game kunnen verslaan met een northern realms deck, inclusief de neutral kaarten en heroes(uiteindelijk).quote:Op woensdag 30 september 2015 06:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Goh. Maar dan moet je die wel hebben en trekken. En als je alsnog 20 monsters met 2 op het veld hebt liggen
Dan (hoop ik dat je 'm hebt en) trek je Villentrettenmerth.quote:Op woensdag 30 september 2015 06:33 schreef JaqenHghar het volgende:
Goh. Maar dan moet je die wel hebben en trekken. En als je alsnog 20 monsters met 2 op het veld hebt liggen
twitter:Fdeleeuw91 twitterde op woensdag 30-09-2015 om 12:39:42@witchergame Are the Gwent Decks that come with HoS the same as in the game? W3 Collector's Edition decks are missing the hero cards etc. reageer retweet
twitter:witchergame twitterde op woensdag 30-09-2015 om 22:53:04@Fdeleeuw91 Hmm, give me some time to get back to you on that! reageer retweet
twitter:witchergame twitterde op vrijdag 02-10-2015 om 03:07:03@Fdeleeuw91 Apologies for the delay, Frank. The Gwent decks will have all the cards, including the hero ones!
reageer retweet
Nice!quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:41 schreef Drankster het volgende:
twitter:witchergame twitterde op vrijdag 02-10-2015 om 03:07:03@Fdeleeuw91 Apologies for the delay, Frank. The Gwent decks will have all the cards, including the hero ones!
reageer retweet
![]()
Dat was Novigrad Hospitality.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 00:36 schreef studentje7 het volgende:
Guys hoe heet die kleine quest in Velen/Novigrad waar je gaat langs de weg gaat drinken met twee mensen die je vervolgens beroven?
Ik denk dat de NR en Niflg. decks bij de volgende expansion komen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:57 schreef slp het volgende:
http://www.pcgamer.com/th(...)rds-are-really-nice/
Voor iedereen die wil zien hoe de fysieke gwentkaarten er uitzien, ik zag deze link.
De neutrale gwentkaarten als gerald en zoltan zitten er gewoon bij, ik vind ze er erg mooi uitzien.
Fijn dat de oils niet meer onderaan staan en ik ben benieuwd naar de nieuwe moeilijkheidsgraden van gwent.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:10 schreef Drankster het volgende:
1.10 changelog:
http://wpc.4d7d.edgecastc(...)_10_changelog_en.pdf
Wow even een van 15gb.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 16:10 schreef Drankster het volgende:
1.10 changelog:
http://wpc.4d7d.edgecastc(...)_10_changelog_en.pdf
Skellige most wanted is een dlc, uninstall de dlc eens en installeer 'em dan opnieuw. als het goed is kan je de quest dan opnieuw doen en goed completen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Wow even een van 15gb.![]()
En nog steeds geen fix voor Skellige's Most Wanted.
Been there, done that and nope...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:35 schreef turance het volgende:
[..]
Skellige most wanted is een dlc, uninstall de dlc eens en installeer 'em dan opnieuw. als het goed is kan je de quest dan opnieuw doen en goed completen.
Zal ook wel gelijk preload zijn voor de Hearts of Stone.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Wow even een van 15gb.![]()
En nog steeds geen fix voor Skellige's Most Wanted.
Wordt op steam gecomprimeerd tot 6,7GB, zo te zien.quote:
Normaal krijg je ergens in de nacht een mailtje dat het verzonden is en dan brengt de postbode hem in de loop van de releasedag.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:43 schreef studentje7 het volgende:
Lekker dan... Op bol.com staat nog steeds dat Hearts of Stone 13.10 beschikbaar komt... wanneer wordt die dan verzonden?:O
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Serieus?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:33 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik heb een Hearts of Stone DLC code (PS4). Wil wil hem?
Ik dm me maarquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:33 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik heb een Hearts of Stone DLC code (PS4). Wil wil hem?
Yessssquote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:08 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
DM je in 10 min
[..]
Sorry net een minuutje te laat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Ja Expansion Pack met Gwent kaarten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:32 schreef Leonos het volgende:
Kan je die echte Gwen kaarten ergens kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:31 schreef PirE het volgende:
Bossfights in HoS zijn matig, veel trucjes om ze op te rekken.
Tevens ben ik best wel fucked met mijn bommengeralt.
Ik heb snel je spoiler weer dicht geklikt omdat ik nog niet alle bosses heb gehad. Maar ik vond ze erg moeilijk. Ik speel op de hoogste moeilijkheidsgraad en heb NG+ gedaan en had gelezen dat het daardoor nog moeilijker was (of dit waar is, geen idee).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik vóór de uitbreiding er natuurlijk aan gewend geraakt dat ik OP ben door dat levelsysteem. Nergens waar je rondloopt vind je nog een vijand waarbij je moeite hebt (behalve dat éne plekje in Skellige). En nu met de uitbreiding heb je weer ineens groepjes bandits, wolven en andere irritante beesten waarbij je ineens weer slim moet spelen ipv button bashen om het te winnen. Maar goed, dat is alleen maar leuk.
![]()
Geldt voor mij ook. Ben nu level 35 en heb deze DLC nu bijna klaar. Dan pleur ik 'm aan de kant en is het wachten op Fallout 4.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:02 schreef Catch22- het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er echt uit lig. De langdradigheid en repetitie in missies staan me echt tegen .
Niet om je aan te vallen hoor. Iedereen heeft een eigen mening.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:02 schreef Catch22- het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er echt uit lig. De langdradigheid en repetitie in missies staan me echt tegen .
Ik had t idee dat de helft van de missies "ga daarheen en slacht iets af" was.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:16 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Niet om je aan te vallen hoor. Iedereen heeft een eigen mening.
Maar wat bedoel je met langdradigheid en met repetitie? Naar mijn idee is één van de sterkste punten van de Witcher juist dat (bijna) elke quest afwisselend is en goed uit is gedacht. Dit is bij de meeste RPG's wel anders..
Hoe ver ben je? Heb je alleen de witchercontracts lopen doen? De main quest en secondary quests zijn juist zeer gevarieerd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:21 schreef Catch22- het volgende:
Ik had t idee dat de helft van de missies "ga daarheen en slacht iets af" was.
Kan aan mij liggen hoor. Heb nooit eerder een rpg gespeeld
LVL 21 ofzo, ben nu het 'team' aan het verzamelen. Heb van alles wat gedaan. Zal binnenkort weer eens proberen er in te komen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:30 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hoe ver ben je? Heb je alleen de witchercontracts lopen doen? De main quest en secondary quests zijn juist zeer gevarieerd.
Dan ben je al bijna bij het einde.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
LVL 21 ofzo, ben nu het 'team' aan het verzamelen. Heb van alles wat gedaan. Zal binnenkort weer eens proberen er in te komen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:45 schreef turance het volgende:
[..]
Ik heb snel je spoiler weer dicht geklikt omdat ik nog niet alle bosses heb gehad. Maar ik vond ze erg moeilijk. Ik speel op de hoogste moeilijkheidsgraad en heb NG+ gedaan en had gelezen dat het daardoor nog moeilijker was (of dit waar is, geen idee).Hearts of stone, nieuwe beestjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik vóór de uitbreiding er natuurlijk aan gewend geraakt dat ik OP ben door dat levelsysteem. Nergens waar je rondloopt vind je nog een vijand waarbij je moeite hebt (behalve dat éne plekje in Skellige). En nu met de uitbreiding heb je weer ineens groepjes bandits, wolven en andere irritante beesten waarbij je ineens weer slim moet spelen ipv button bashen om het te winnen. Maar goed, dat is alleen maar leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hearts of stone main quest (dichtbij het einde)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
twitter:Marcin360 twitterde op donderdag 22-10-2015 om 12:30:34Patch 1.11 changelog ---> https://t.co/vbkqt9wk6u reageer retweet
![]()
Ah, ziet ernaar uit dat Skellige Most Wanted is gefixt. Ook had ik een bug met het begin van Fools Gold, deze zou ook gefixt moeten zijn. Naja eerst zien dan geloven zeg ik maar.
Wanneer komt deze patch uit?![]()
Volgens mij heb ik 'm net gedownload.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:55 schreef turance het volgende:
Ah, ziet ernaar uit dat Skellige Most Wanted is gefixt. Ook had ik een bug met het begin van Fools Gold, deze zou ook gefixt moeten zijn. Naja eerst zien dan geloven zeg ik maar.
Wanneer komt deze patch uit?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Ik download 'em nu ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:05 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm net gedownload.
Ik was op het moment van schrijven op m'n werk en daar hebben ze alle pagina's met "games" afgeschermd![]()
![]()
Hé mede witchers.
Na het spel uit te spelen (300+ uur) ga ik vanavond maar eens beginnen aan hearts of stone.
Hoe bevalt deze bij jullie?![]()
Prima.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:40 schreef MeneerLogica het volgende:
Hé mede witchers.
Na het spel uit te spelen (300+ uur) ga ik vanavond maar eens beginnen aan hearts of stone.
Hoe bevalt deze bij jullie?
Heb net Shani he-le-maal uit elkaar getrokken op een eiland, dus de status van Geralt als playboy houd ik ook in deze expansion buitengewoon hoog.Dit, dus.![]()
Vind het jammer dat de expansion niet doorgaat met het verhaal. Daar zat ik op te wachten, maar niet wat het nu is. Jammer.![]()
Het verhaal van Geralt is af.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:26 schreef Scrummie het volgende:
Vind het jammer dat de expansion niet doorgaat met het verhaal. Daar zat ik op te wachten, maar niet wat het nu is. Jammer.![]()
Ennuh, savegame kwijt dus helemaal overnieuw beginnen, met controller dit keer![]()
Net een uurtje gespeeld en er weer helemaal in, wat een spel blijft het toch.
Mooie kans om eens wat andere keuzes te proberen![]()
![]()
![]()
En dan straks ook nog de DLC's![]()
![]()
Als het af is, is het wel het slechtste einde ooit van een game. Tenminste, wat mij betreft dan. Het was einde boem klap bats succes met de speelwereld verder. Karakters die je niet meer terug kan vinden, etc. Vond dat echt een anti climax. Ik dacht nog uren mezelf te kunnen vermaken in die wereld met domme dingen, personage X te bezoeken, etc.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Het verhaal van Geralt is af.![]()
Ennuh, savegame kwijt dus helemaal overnieuw beginnen, met controller dit keer![]()
Net een uurtje gespeeld en er weer helemaal in, wat een spel blijft het toch.
Mooie kans om eens wat andere keuzes te proberen![]()
![]()
![]()
En dan straks ook nog de DLC's
Maar goed, daar ben ik de enige in geloof ik![]()
![]()
Ik zit echt helemaal vast in de Hearts of Stone missie 'Open Sesame'.
Krijg geen gele marker meer om de missie af te ronden. Iemand die hier ook last van heeft?Dit, dus.![]()
Hearts of Stone gekocht![]()
Moest wel weer lachen door de droge/zwarte humor in dit spel![]()
![]()
Nog een keer doorheen is totaal geen straf.![]()
Ik heb sinds de release in mei elke dag the Witcher gespeeld. Voor de uitbreiding 2x een playthrough , waarbij de laatste keer ng+ en Death March. Afgelopen week heb ik de expansion uitgespeeld en alle question marks erbij ontdekt (ik heb trouwens ook alle question marks in alle gebieden bezocht en gehaald). Voor mij is er verder dus niks meer te doen.
Nu neem ik even een Witcher-pauze![]()
![]()
![]()
Gisteren van Mastercrafted Feline naar Legendary Feline gegaan, echt hip top vet cool enzo. Nu blijkt Legendary dezelfde look te hebben als de allereerste Feline armor.![]()
![]()
Iemand een leuke en volledige talent build voor Witcher op de PS4 (Gebruik nu vooral fast en strong attacks). Ben met de laatste main quest bezig en level 26.
Alvast bedankt
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.![]()
Zo beginnen aan een new game+. Heb ondertussen in de store ook al die add ons gedownload. Zoveel gratis shit![]()
![]()
Hmmm je kunt blijkbaar een kant en klaar karakter maken en dus direct aan de uitbreiding beginnen.
Echter heb je dan zo weinig skillpoints![]()
![]()
Je savegame kwijt?quote:Op woensdag 4 november 2015 20:14 schreef JaqenHghar het volgende:
Hmmm je kunt blijkbaar een kant en klaar karakter maken en dus direct aan de uitbreiding beginnen.
Echter heb je dan zo weinig skillpoints'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Ja, nouja dan nog maar eens door de game heen.quote:Lekker alles doen wat ik vorige keer niet had gedaan.
![]()
We horen over 2 maanden graag je mening.quote:Op woensdag 4 november 2015 20:17 schreef JaqenHghar het volgende:
Ja, nouja dan nog maar eens door de game heen.Lekker alles doen wat ik vorige keer niet had gedaan.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
quote:Op woensdag 4 november 2015 20:19 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
We horen over 2 maanden graag je mening.![]()
![]()
Dit heb ik dus gedaan. Eergister Hearts of Stone gekocht, twijfelde om m'n bestaande character te gaan gebruiken. Toch maar opnieuw begonnen en ja hoor, na tien minuten weer compleet hookedquote:Op woensdag 4 november 2015 20:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja, nouja dan nog maar eens door de game heen.Lekker alles doen wat ik vorige keer niet had gedaan.
Witcher 3 is gewoon veel te tof, ik was na MGS:V en nog een zut andere games alweer bijna vergeten dat dit mijn GOTY is. Fallout 4 moet wel van hele goede huize komen om dit te evenaren.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Die hype is allemaal goed en aardig, maar iedereen vergeet blijkbaar elke keer dat die games de eerste weken VOL bugs zittenquote:Op woensdag 4 november 2015 21:39 schreef 2dope het volgende:
Witcher 3 is gewoon veel te tof, ik was na MGS:V en nog een zut andere games alweer bijna vergeten dat dit mijn GOTY is. Fallout 4 moet wel van hele goede huize komen om dit te evenaren.![]()
![]()
Ik zit erover na te denken om te beginnen aan een derde playthrough. Ik heb eerst normaal het spel uitgespeel, en daarna NG+ waardoor ik dus al level +-38 was. Maar door al die bugs die komen kijken na NG+, door het levelen ben ik bang dat bij de tweede uitbreding (wanneer komt die eigenlijk, ergens in 2016?) ook veel level-bugs zitten.
Bijvoorbeeld in Hearts of Stone, in de laatste questSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is bugged en daardoor maar level 30 ofzo. En er waren nog een paar dingen die alleen bij NG+ bugs veroorzaken.
Ook is mijn Enchanted Wol Gear weg, en ik had gelezen dat die bug alleen voor komt als je NG+ speelt.
Maar goed, om het spel nou voor een 3e keer helemaal uit te spelen in een korte tijd, gaat me een beetje te ver..![]()
En dat vind ik het (luxe)probleem van dit spel en de meeste gerelateerde games (een skyrim, ME, etc) met drieduizend verschillende eindes. Als ik het spel na uuuren heb uitgespeeld, weet je gewoon dat je een groot deel van het spel gemist hebt. Want hoe zou het eruit zien als we nu eens compleet evil spelen, poppetje x nu juist niet vermoorden, of juist..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:40 schreef MeneerLogica het volgende:
Hé mede witchers.
Na het spel uit te spelen (300+ uur)
Maar waar moet je de tijd vandaan halen om er nog een paar keer 50+ uur in te stoppen
..non est vivere sed valere vita est ..![]()
quote:Op donderdag 5 november 2015 11:00 schreef turance het volgende:
Ik zit erover na te denken om te beginnen aan een derde playthrough. Ik heb eerst normaal het spel uitgespeel, en daarna NG+ waardoor ik dus al level +-38 was. Maar door al die bugs die komen kijken na NG+, door het levelen ben ik bang dat bij de tweede uitbreding (wanneer komt die eigenlijk, ergens in 2016?) ook veel level-bugs zitten.
Bijvoorbeeld in Hearts of Stone, in de laatste questHet spel 2x uitspelen en op level 35 zitten? Ik ben nu met mijn NG+ bezig en ben nu level 53, net Whoreson Junior afgeperst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is bugged en daardoor maar level 30 ofzo. En er waren nog een paar dingen die alleen bij NG+ bugs veroorzaken.
Ook is mijn Enchanted Wol Gear weg, en ik had gelezen dat die bug alleen voor komt als je NG+ speelt.
Maar goed, om het spel nou voor een 3e keer helemaal uit te spelen in een korte tijd, gaat me een beetje te ver..![]()
Nee ik was aan het einde van de eerste playthrough level 38, nu ben ik 59. En ik heb waarschijnlijk een paar 100 xp misgelopen door die bug waarbij je voor quests geen xp kreegquote:Op donderdag 5 november 2015 16:07 schreef Drankster het volgende:
[..]
Het spel 2x uitspelen en op level 35 zitten? Ik ben nu met mijn NG+ bezig en ben nu level 53, net Whoreson Junior afgeperst.![]()
Ik heb het al weer een maand ofzo niet gespeeld.
Moest zo'n gast vinden/slopen/afmaken/helen/voeden die vervloekt was tot eeuwig leven als weerwolf.
Na 2 uur rondlopen in zijn domein en echt geen idee meer te hebben wat ik moest doen het spel afgesloten.
Mis het totaal niet
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
quote:Op donderdag 5 november 2015 17:26 schreef TheThirdMark het volgende:
Moest zo'n gast vinden/slopen/afmaken/helen/voeden die vervloekt was tot eeuwig leven als weerwolf.
Na 2 uur rondlopen in zijn domein en echt geen idee meer te hebben wat ik moest doen het spel afgesloten.
Mis het totaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY![]()
quote:Op donderdag 5 november 2015 17:30 schreef DKUp het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
quote:Op donderdag 5 november 2015 17:31 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]Wat raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY![]()
Laatste tijd moeilijk veel last van een glitch waardoor Geralt niet duiken wil. Lekker handig ook als je alle undiscovered locations in Skellige bijlangsgaat en het allemaal smugglers caches zijn.![]()
![]()
Binnenkort allemaal naar de film gaan: http://www.polygon.com/20(...)tion-film-adaptationOp zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
quote:Op donderdag 5 november 2015 23:11 schreef Jump het volgende:
Binnenkort allemaal naar de film gaan: http://www.polygon.com/20(...)tion-film-adaptationNEE. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.quote:Thania St. John (Buffy the Vampire Slayer) working on the script
Dit wordt een Hitman.![]()
Volgens mij had ik daarmee ook problemen. Weet niet hoe ik t toen had opgelost maar t was klaar.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:26 schreef TheThirdMark het volgende:
Mis het totaal niet
Misschien dat je met de nieuw uitgekomen update laatst het nog een kans moet geven?![]()
Dat moet je toch niet willen.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:11 schreef Jump het volgende:
Binnenkort allemaal naar de film gaan: http://www.polygon.com/20(...)tion-film-adaptation![]()
![]()
Echt awesome dat sommige gesprekken met personages anders zijn wanneer je bepaalde quests wel of niet hebt gedaan.
Bij de Vegelbud ball (A Matter of Life and Death) bijvoorbeeld, eerste playtrough had ik geen Carnal Sins gedaan en nu wel en de dialogen zijn anders, de sfeer is ook wat grimmiger.
[ Bericht 23% gewijzigd door Drankster op 06-11-2015 14:23:36 ]![]()
twitter:Marcin360 twitterde op maandag 23-11-2015 om 14:14:06Patch 1.12 should be arriving in December. reageer retweet
![]()
Dan zit iedereen toch nog ramvast in Fallout?quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:34 schreef Drankster het volgende:
twitter:Marcin360 twitterde op maandag 23-11-2015 om 14:14:06Patch 1.12 should be arriving in December. reageer retweet
Dit, dus.![]()
Wat een bazengameIk moest lachen toen ik de naam Van Bredevoort tegenkwam
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Sowieso best wat Nederlands achtige namen in de game heurquote:Op woensdag 25 november 2015 15:19 schreef ShevaJB het volgende:
![]()
![]()
Afhankelijk van iemands afkomst zijn de achternamen soms heel erg nederlands: Dijkstra, Leuvaarden etc.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:19 schreef ShevaJB het volgende:
is al vanaf het eerste deel zo dus ik gok vanuit de boeken ook
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Ik loop hopeloos achter met dit spel, maar goed.
Net wel wilde seks gehad op een opgezette eenhoorn.
Ooooooh, yeeeeeaaaaah!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
"Toussaint."quote:Op dinsdag 8 december 2015 18:59 schreef Drankster het volgende:
Eerst screenshots Blood & Wine online:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Statig, pittoresk."
"Maar onder de oppervlakte...een broeinest van misdaad, corruptie en geoxideerde wijn."'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Net weer die scene gespeeld dat alle Witchers gaan drinken. Drunk Geralt is echt fuckin' goed ingesproken.![]()
![]()
mijn city builder vingers gaan jeuken als ik die screenshots ziequote:Op dinsdag 8 december 2015 18:59 schreef Drankster het volgende:
Eerst screenshots Blood & Wine online:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik loop dus hopeloos achter, maar ik krijg wel vandaag de retail versie van Hearts of Stone binnen met dus de 2 fysieke Gwent decks, Monster en Scoia'tel.
Ik vroeg mij af of je bij de retail versie van Blood and Wine dan straks misschien een Northern Realms en Nilfgaard deck krijgt. Is daar al iets over aangekondigd? Iemand van de Xbox One collectors edition eigenaars anders interesse om die aan mij te verkopen?
[ Bericht 7% gewijzigd door DustPuppy op 16-12-2015 15:00:31 ]"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Beste spel van vorig jaarquote:Op maandag 11 januari 2016 15:37 schreef turance het volgende:
Game of the Year 2015 - Nummer 1
Fok Game of the Year!![]()
De wereld en de personages zijn briljant uitgewerkt.
Ik vind het echt een fantastisch spel en de expansion pass ga ik snel kopen
SOONY![]()
Patch 1.12 nu te downloadenquote:Hearts of Stone
• Fixes issue whereby achievement titled Wild Rose Dethorned could not be completed.
• Fixes interaction on pickaxe in quest titled Enchanting: Quality Has Its Price.
• Fixes issue (in majority of contexts) whereby not all diagrams could be collected in quest titled From Ofier's Distant Shores.
• Fixes rare issue whereby some players were prevented from spreading smoke throughout all rooms in crypt during quest titled Dead Man's Party.
• Fixes issue whereby book merchant named Marcus T.K. Hodgson failed to appear in market square in Novigrad.
• Fixes rare issue whereby some Knights of the Flaming Rose in quest titled Open Sesame! in Hearts of Stone expansion could not be killed.
• Introduces a number of improvements to general game performance.
• Fixes issue whereby treasure hunt titled The Drakenborg Redemption remained in Journal despite completion of all objectives.
• Fixes issue whereby swapping of enchanted gear within Inventory granted permanent bonuses to statistics.
• Fixes issue whereby treasure hunt titled The Royal Air Force remained in Journal despite completion of all objectives.
• Fixes issue whereby players could not eavesdrop on guards during quest titled Witcher Seasonings in Hearts of Stone expansion.
• Fixes issue whereby some players could not talk to Shani at certain juncture of quest titled Dead Man's Party in Hearts of Stone expansion.
• Introduces a series of minor difficulty balance tweaks at all difficulty levels in Hearts of Stone expansion.
• Fixes rare issue whereby inebriation effect would persist on screen after quest titled Dead Man's Party in Hearts of Stone expansion.
• Fixes issue whereby phase titled Enchanting: Start-up Costs would remain in Journal after Enchanter was paid relevant amount.
• Fixes incorrect Stamina bonus granted for Caparison of Lament in New Game + mode.
• Fixes incorrect mesh appearing on Viper School swords in New Game + mode.
DLC
• Fixes previously unlootable container within Kaer Morhen watchtower during quest titled Scavenger Hunt: Wolf School Gear.
• Fixes rare issue whereby a doll could not be picked up in quest titled Where the Cat and Wolf Play.
• Fixes specific user's issue with werewolf in quest titled Contract: Skellige's Most Wanted.
Gameplay
• Fixes issue whereby some toxic gas clouds failed to poison or deal damage to player character.
• Fixes issue whereby scabbard meshes were missing from witchers other than Geralt.
• Fixes rare issue whereby attacks performed near friendly NPCs resulted in unintended regeneration of Stamina.
• Fixes exploit involving Alchemy skill titled Tissue Transmutation.
• Fixes issue whereby quickslots could disappear if game difficulty level was changed during combat.
• Fixes exploit involving Superior White Raffard's Decoction and skill named Delayed Recovery.
• Fixes rare issue whereby skill named Flood of Anger incorrectly enabled Signs Tree and enhanced Sign Intensity permanently.
• Introduces fix whereby special bonus granted by Superior Blizzard will take effect only when slow-motion is triggered.
• Fixes a number of issues affecting potion called Chort decoction.
• Fixes rare issue whereby some mini-bosses could become immortal under certain circumstances.
• Fixes misleading message displayed when players attempted to cast Signs in combat, while enveloped by a cloud resulting from the detonation of a Dimeritium Bomb.
GUI
• Fixes issue whereby items in merchants' stores could not be compared to currently equipped items.
• Fixes exploit whereby some items (runes, glyphs) could be upgraded infinitely.
• Introduces UI enhancement whereby herb name is now displayed above available interaction.
• Fixes issue whereby keys/controls (mouse and keyboard) were not unbound from current setting when attempted.
• Fixes issue whereby Toggle HUD button would not always work correctly during set scenes.
• Introduces enhancement whereby ingredients required for a pinned formula and in possession of a merchant are now highlighted in said merchant's Shop screen.
• Improves quest tracking by enabling tracking of objectives across different game regions.
• Fixes issue whereby Witcher Medallion and statistics bar could disappear if game difficulty level was changed during combat.
• Introduces enhancement on PC systems whereby weapon and armor repair kits can now be applied via drag and drop.
• Fixes issue on PC systems whereby toggling HUD did not work correctly on QWERTZ and AZERTY keyboard configurations.
Living World
• Fixes issue whereby treasure hunt titled Shortcut would not complete correctly.
• Fixes issue whereby destroyed monster nests would respawn after a time.
• Fixes rare issue whereby Shop screen would not open correctly for traveling merchants.
• Fixes issue whereby NPCs failed to return to abandoned settlement named Ruined Inn.
Quests
• Fixes issue whereby some human foes could have empty Vitality bars and thus could not be killed.
• Fixes rare issue whereby some players could not talk to Fergus during quest titled Master Armorers.
• Fixes rare issue whereby a monster disappeared incorrectly during quest titled Contract: Phantom of the Trade Route.
• Restores notice regarding quest titled Races: Crow's Perch to notice board at said ingame location.
• Fixes premature display of objective involving placement of a book on a pedestal in quest titled The Witchers' Forge.
• Fixes rare issue whereby relevant reward was not granted for completion of Contract: The Creature from the Oxenfurt Forest.
• Fixes issue whereby encounter with caged wyvern near Oxenfurt was inactive.
• Fixes a number of rare issues with blacksmith in Mulbrydale in quest titled Person in Distress.
• Fixes issue whereby quest titled Novigrad, Closed City II would incorrectly be tagged as failed if completed prior to installation of patch 1.10.
• Introduces balance improvement whereby prices of goods throughout Skellige drop by 10% after Geralt kills the giant and agrees to take all the credit for it in quest titled The Lord of Undvik.
• Fixes issue whereby quests titled The Nobleman Statuette and The Soldier Statuette were incorrectly and prematurely deactivated and could not be completed.
• Fixes incorrect map-pin in treasure hunt titled Freya Be Praised!
• Fixes rarely occurring technical glitch whereby older patch fixes failed to work correctly.
• Fixes rare issue whereby players could not talk to Hattori after completing quest titled Of Swords and Dumplings.
• Fixes rare issue whereby Nidas would fail to appear in Novigrad during quest titled Black Pearl.
• Fixes issue whereby treasure hunt titled Temerian Valuables would not complete correctly.
• Fixes rare issue whereby quest titled Get Junior would remain active in Journal after game was completed.
• Fixes issues whereby some Character glossary entries were displayed incorrectly in game.
• Fixes issue whereby quest titled Free Spirit could not be completed.
Visual
• Fixes appearance on screen of unwanted visual artifacts after Geralt was teleported to new locations.
• Improves transitions between distinct scenes and gameplay sequences.
Code
• Fixes issue whereby launching The Witcher 3 on systems running the Windows OS discarded sRGB settings in users' ICC profiles.
Other
• Fixes rare issue whereby NPC animations would playback at reduced speed after quest titled On Thin Ice.
• Fixes issue whereby quest titled Faithful Friend would incorrectly remain tagged as failed after quest titled Something Ends, Something Begins was completed.SOONY
Forum Opties Forumhop: Hop naar: