quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:17 schreef Happel het volgende:
Quote maar voor het einde van dit seizoen: Elia gaat tegenvallen.
Idd.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Na zo'n slap seizoen van Boetiüs nog steeds denken dat Elia nóg slechter gaat functioneren.
Dat is niet eens mogelijk. Boetiüs presteerde echt als een amateur vorig seizoen en kwam nog geen dood paard voorbij.
Bovendien komt Elia gewoon aardig mee in de Premier League. Dan steek je er gewoon bovenuit in de Eredivisie hoor.
Moet Elia er wel voor gaan natuurlijk, maar hij heeft een gedeeltelijk prestatiecontract dus dat zou goed moeten zitten.
Dit. Of Basel loten in de vCL en er dan uit vliegen door een hattrick van Boetiüs oid. Het kan allemaal bij Feyenoord.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd.
Maar wat ik nu wel zie gebeuren is dat Boetius nu ineens enorm opbloeit en daarna voor miljoenen verkocht wordt. Ik voel dat gewoon.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd.
Maar wat ik nu wel zie gebeuren is dat Boetius nu ineens enorm opbloeit en daarna voor miljoenen verkocht wordt. Ik voel dat gewoon.
En dat is?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:39 schreef Buitendam het volgende:
Elia wordt op dezelfde manier binnengehaald als Immers en Toornstra, heb ik het idee.
Dat zie ik dan weer niet gebeuren, want dan moet de tweede plaats gehaald wordenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dit. Of Basel loten in de vCL en er dan uit vliegen door een hattrick van Boetiüs oid. Het kan allemaal bij Feyenoord.
Ik zie het ook niet gebeuren omdat Boetiüs gaat falen in Basel uiteindelijk. Ik verwacht wel dat hij even een kleine opleving gaat meemaken daar.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat zie ik dan weer niet gebeuren, want dan moet de tweede plaats gehaald worden
Alsof Ajax boven ons gaat eindigenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat zie ik dan weer niet gebeuren, want dan moet de tweede plaats gehaald worden
Ik denk dat Boetiüs z'n aantal interlands nog wel gaat verdubbelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Op woensdag 5 augustus 2015 18:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet gebeuren omdat Boetiüs gaat falen
Het is dat ik er al 2 kratjes op heb staan..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet gebeuren omdat Boetiüs gaat falen in Basel uiteindelijk. Ik verwacht wel dat hij even een kleine opleving gaat meemaken daar.
Nee hoor, alles is nog kut, maar Elia is wat minder kut omdat Koeman het oke vind.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Mooi. Eindelijk van die deprimerende stemming af
Ik kan me vergissen, maar hierboven las ik al het een en ander over een verademing enzo.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Lees het topic nog maar eens door dan.
Dat is Tomatenboer.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar hierboven las ik al het een en ander over een verademing enzo.
Sinkgraven ook. Speelde goed gister he?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Elia kan best een sensatie worden in de Eredivisie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |