Ach, er zijn wel meer FOK!'ers eigenaardig.....quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan nog kan ik het nog wel een eigenaardige entiteit vinden.
Is ook wel nodig hier.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan nog kan ik het nog wel een eigenaardige entiteit vinden.
Ja dat wel, 'normale' mensen heb je echt helemaal niks aan hier.quote:
Ow Isketch.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat ligt aan de opdracht natuurlijk.
Vooral onherkenbaarquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wibi dacht weer een 'interessant' gesprek te kunnen beginnen.
Mijn vriendin maakt Manga tekeningen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vooral onherkenbaar
Ik vind het heel ontspannend, maar ik heb niet echt talent.
Meestal doe ik zo'n tutorial van YouTube.
Initial D?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin maakt Manga tekeningen.
Oh dat is ook wel leuk, ik ben meer van realisme òf fantasy, heb nu al 2 jaar geen potlood meer aangeraakt, maar ik was destijds bezig om draken te tekenen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin maakt Manga tekeningen.
Hoef je niet meteen over je seksleven te beginnen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel leuk, ik ben meer van realisme òf fantasy, heb nu al 2 jaar geen potlood meer aangeraakt, maar ik was destijds bezig om draken te tekenen.
Ik zei 2, geen 20.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen over je seksleven te beginnen.
oh...krijigen we dat eerste keer gedoe nog een keerquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, dan ben je gewoon weer een maagd joh.
Draken zijn ook dope.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel leuk, ik ben meer van realisme òf fantasy, heb nu al 2 jaar geen potlood meer aangeraakt, maar ik was destijds bezig om draken te tekenen.
Ja maar ik moet nog een beetje oefenen voor het ook echt gaaf eruit ziet.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Draken zijn ook dope.
En van die mooie fantasy vogels.
Trustenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:56 schreef Uccie het volgende:
Anyway, ik sla Jinek even over vanavond en ik ga lekker mijn bedje in.
Trussels allemaal
Trusten Uccie.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:56 schreef Uccie het volgende:
Anyway, ik sla Jinek even over vanavond en ik ga lekker mijn bedje in.
Trussels allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |