SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2015 19:30:59 ]
Mp3 is toch veel handiger/goedkoper?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:30 schreef Kauai het volgende:
Trigger ik vind het leuk om de muziek die ik goed vind echt te hebben ipv alleen op Spotify
Dat is zo, ik koop ook amper CDs hoor. Gewoon alleen albums die ik echt wil hebben en helemaal goed vindquote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mp3 is toch veel handiger/goedkoper?
Jij snapt het gewoon niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mp3 is toch veel handiger/goedkoper?
Wat ga je kopen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:32 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dat is zo, ik koop ook amper CDs hoor. Gewoon alleen albums die ik echt wil hebben en helemaal goed vind
Niet eens Amr Diab?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:34 schreef Kauai het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, denk iets van de Arctic Monkeys
Je had er mogelijk levens mee kunnen redden in Afrika, met de besparingen die je deed.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:35 schreef Kauai het volgende:
[..]
Veel mensen die ik ken vinden het geldverspilling, dat snap ik niet.
Ja ik ook niet, maar gezien jouw leeftijd zullen het er maar weinig zijn die het snappen vrees ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:35 schreef Kauai het volgende:
[..]
Veel mensen die ik ken vinden het geldverspilling, dat snap ik niet.
Want jij doneert ook al het geld wat je over houdtquote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je had er mogelijk levens mee kunnen redden in Afrika, met de besparingen die je deed.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:37 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik ken echt amper Arabische artiesten, best jammer
Klopt wel opzich. Ben nu zelf ook pas een paar maanden bezig met een collectie opbouwen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ook niet, maar gezien jouw leeftijd zullen het er maar weinig zijn die het snappen vrees ik.
Kan toch, weet jij veel.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:39 schreef Kauai het volgende:
[..]
Want jij doneert ook al het geld wat je over houdt
Zal het luisteren als mn internet wat beter is.quote:
Krijgen we nu weer een heel topic vol met zwoel zingende mannen in jurken?quote:
LTVDK is um nu aan het beluisteren.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:41 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zal het luisteren als mn internet wat beter is.
't zijn gewoon beelden van een Amerikaanse film, racist.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen we nu weer een heel topic vol met zwoel zingende mannen in jurken?
Goed voor zn multiculturele ontwikkeling.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
LTVDK is um nu aan het beluisteren.
Ok, zwoel zingende mannen in jurken die clips jatten van Amerikaanse films zodat niemand kan zien dat het eigenlijk zwoel zingende mannen in jurken zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
't zijn gewoon beelden van een Amerikaanse film, racist.
Het enige multiculturele aan hem is de durum die hij af en toe naar binnenwerkt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:43 schreef Kauai het volgende:
[..]
Goed voor zn multiculturele ontwikkeling.
Bingo.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok, zwoel zingende mannen in jurken die clips jatten van Amerikaanse films zodat niemand kan zien dat het eigenlijk zwoel zingende mannen in jurken zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |