Die vragen zijn voor haar.. daar hoef jij je niet druk over te maken...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar valt een scooter onder wa? Of werkt dat hetzelfde als met een autoverzekering? Ik heb m'n scooter niet heel goed verzekerd, simpelweg omdat ik zelf itt de meeste scooters wel rustig rij en er zuinig op ben![]()
Ik voel me dom dat ik hem toch heb uitgeleend
Of het is een leugen, of ze is te dom geweest om de contactinfo te vragen. Beide zijn mogelijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:05 schreef gianni61 het volgende:
als volgens haar de bakfiets de schuldige is, waarom zie ik dan nergens dat zij de bakfietser aansprakelijk stelt?
Ze zal dat ding niet beheerst hebben en een eenzijdige onderuitschuiver gemaakt hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
(want het was echt geen bakfiets).
Tuurlijk is het een leugen.. Anders was er geen probleem geweest..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Of het is een leugen, of ze is te dom geweest om de contactinfo te vragen. Beide zijn mogelijk.
En dit. Je kan vrijwel alles van me lenen, maar alleen als ik weet dat je zonder problemen morgen voor een vervanger zou kunnen zorgen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:06 schreef Pap89 het volgende:
Tenzij de persoon in kwestie genoeg geld zou hebben,
Dat gaat niet lukken. M'n scooter heeft een kleur lak die ik nog nooit eerder ben tegen gekomenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Ik zou eens gaan zoeken naar eenzelfde scooter op MP ofzo, die kopen en hun het aankoopbedrag (evt. in termijnen) terug laten betalen. Dan mag buuf de gecrashte houden. (Wel gelijk even op haar naam zetten...)
Nogmaals, niet jouw probleem. Zij zorgt er maar voor dat het opgelost wordt. Hoe ze dat doet mag ze helemaal zelf weten. Als zij haar verzekering wil tillen doet ze dat maar, is haar verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Of het is een leugen, of ze is te dom geweest om de contactinfo te vragen. Beide zijn mogelijk.
Dat is waar. Het is ook gewoon een rotsituatie. M'n buren zijn in basis geen slechte mensen maar komen allebei uit zo'n beroerd milieu en per ongelijk zwanger geraakt. Dus 22 en een kind van 3,5 jaar.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:12 schreef Zolderkamer het volgende:
Het is trouwens haar keuze geweest om te contact niet leuk verder te laten bestaan..
Je had al meerdere malen nee gezegd.. als ze dan nog een keer vraagt is het antwoord altijd slecht.. of je zet nee en is ze boos.. of je zegt ja, en blijft maar komen met dingetjes om het ding te lenen of iets anders van je gedaan te krijgen... het was nooit goed gegaan..
Mja ze zei dat ze verzekerd is etc. Ga je er toch wel vanuit dat je hem mee kan geven. Dat ze nu zon streek flikt is echt te naar.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar valt een scooter onder wa? Of werkt dat hetzelfde als met een autoverzekering? Ik heb m'n scooter niet heel goed verzekerd, simpelweg omdat ik zelf itt de meeste scooters wel rustig rij en er zuinig op ben![]()
Ik voel me dom dat ik hem toch heb uitgeleend
Je moet altijd denken: Wat schiet ik er mee op.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
En dit. Je kan vrijwel alles van me lenen, maar alleen als ik weet dat je zonder problemen morgen voor een vervanger zou kunnen zorgen.
Je raakt niet per ongeluk zwanger... Ik sta namelijk af en toe wel eens in de buurt van een meisje.. maar ze worden er niet zwanger van hoor..quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat is waar. Het is ook gewoon een rotsituatie. M'n buren zijn in basis geen slechte mensen maar komen allebei uit zo'n beroerd milieu en per ongelijk zwanger geraakt. Dus 22 en een kind van 3,5 jaar.
Voornamelijk dat laatste is voor mij een reden dat ik het contact graag goed wil houden. Maarja dat is niet echt wgr meer.
dat is een discussie op zichquote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:17 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Je raakt niet per ongeluk zwanger... Ik sta namelijk af en toe wel eens in de buurt een meisje.. maar ze worden er niet zwager van hoor..
Alsof een schade-expert niet het verschil tussen een schade door omvallen of een schuiver ziet, inderdaad.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:16 schreef Edensnator het volgende:
Dat zoontje heeft 'm omgeduwd verhaal zou ik zeker niet doen. Sowieso gaan dan alle alarmbellen af bij de verzekeraar en dat gaat niet goed aflopen.
Ik zeg toch telkens dat dat absoluut geen optie is.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alsof een schade-expert niet het verschil tussen een schade door omvallen of een schuiver ziet, inderdaad.
Uit medelijden de verzekering proberen te tillen is helemaal vragen om problemen.
Jij pleegt geen fraude. De buurvrouw is dat van plan.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 15:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zeg toch telkens dat dat absoluut geen optie is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |