abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154927856
als volgens haar de bakfiets de schuldige is, waarom zie ik dan nergens dat zij de bakfietser aansprakelijk stelt?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 15:05:26 #27
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154927862
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:02 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja maar valt een scooter onder wa? Of werkt dat hetzelfde als met een autoverzekering? Ik heb m'n scooter niet heel goed verzekerd, simpelweg omdat ik zelf itt de meeste scooters wel rustig rij en er zuinig op ben :')

Ik voel me dom dat ik hem toch heb uitgeleend :')
Die vragen zijn voor haar.. daar hoef jij je niet druk over te maken...
Dat je je dom voelt.. oke.. foutje kan.. maar zij heeft er gewoon een rekening bij..
Laat haar maar uitzoeken hoe of wat.. maar let op dat ze niet bezig blijft.. want als je dat op zn beloop laat, weet ze dat.. zo zijn sommige mensen nou eenmaal..
pi_154927874
Ik zou eens gaan zoeken naar eenzelfde scooter op MP ofzo, die kopen en hun het aankoopbedrag (evt. in termijnen) terug laten betalen. Dan mag buuf de gecrashte houden. (Wel gelijk even op haar naam zetten...)
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_154927886
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:05 schreef gianni61 het volgende:
als volgens haar de bakfiets de schuldige is, waarom zie ik dan nergens dat zij de bakfietser aansprakelijk stelt?
Of het is een leugen, of ze is te dom geweest om de contactinfo te vragen. Beide zijn mogelijk. -O-
pi_154927891
Door dit soort verhalen, leen ik zelden wat uit.
Tenzij de persoon in kwestie genoeg geld zou hebben, om het eventueel zelfs zelf te kunnen betalen, zou het verzekeringtechnish een hel worden
pi_154927913
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:04 schreef muhahaha het volgende:

[..]

(want het was echt geen bakfiets).
Ze zal dat ding niet beheerst hebben en een eenzijdige onderuitschuiver gemaakt hebben.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 15:08:41 #32
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154927929
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:06 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Of het is een leugen, of ze is te dom geweest om de contactinfo te vragen. Beide zijn mogelijk. -O-
Tuurlijk is het een leugen.. Anders was er geen probleem geweest..
Ze had de politie er maar bij moeten halen.. of met een adres van die bakfietser moeten komen..
pi_154927938
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:06 schreef Pap89 het volgende:
Tenzij de persoon in kwestie genoeg geld zou hebben,
En dit. Je kan vrijwel alles van me lenen, maar alleen als ik weet dat je zonder problemen morgen voor een vervanger zou kunnen zorgen.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_154927993
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Ik zou eens gaan zoeken naar eenzelfde scooter op MP ofzo, die kopen en hun het aankoopbedrag (evt. in termijnen) terug laten betalen. Dan mag buuf de gecrashte houden. (Wel gelijk even op haar naam zetten...)
Dat gaat niet lukken. M'n scooter heeft een kleur lak die ik nog nooit eerder ben tegen gekomen :'( was echt een te mooi om waar te zijn deal toen ik hem kocht. Meisje wat zwom in het geld en er snel vanaf wilde want geen zin in gedoe.
  woensdag 5 augustus 2015 @ 15:12:31 #35
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154928013
Het is trouwens haar keuze geweest om te contact niet leuk verder te laten bestaan..
Je had al meerdere malen nee gezegd.. als ze dan nog een keer vraagt is het antwoord altijd slecht.. of je zegt nee en is ze boos.. of je zegt ja, en blijft maar komen met dingetjes om het ding te lenen of iets anders van je gedaan te krijgen... het was nooit goed gegaan..
pi_154928035
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:06 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nogmaals, niet jouw probleem. Zij zorgt er maar voor dat het opgelost wordt. Hoe ze dat doet mag ze helemaal zelf weten. Als zij haar verzekering wil tillen doet ze dat maar, is haar verantwoordelijkheid.

Tip 1: leer "nee" zeggen.
Tip 2: Maak van andermans probleem niet jouw probleem.
pi_154928066
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:12 schreef Zolderkamer het volgende:
Het is trouwens haar keuze geweest om te contact niet leuk verder te laten bestaan..
Je had al meerdere malen nee gezegd.. als ze dan nog een keer vraagt is het antwoord altijd slecht.. of je zet nee en is ze boos.. of je zegt ja, en blijft maar komen met dingetjes om het ding te lenen of iets anders van je gedaan te krijgen... het was nooit goed gegaan..
Dat is waar. Het is ook gewoon een rotsituatie. M'n buren zijn in basis geen slechte mensen maar komen allebei uit zo'n beroerd milieu en per ongelijk zwanger geraakt. Dus 22 en een kind van 3,5 jaar.

Voornamelijk dat laatste is voor mij een reden dat ik het contact graag goed wil houden. Maarja dat is niet echt wgr meer.
pi_154928090
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:02 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja maar valt een scooter onder wa? Of werkt dat hetzelfde als met een autoverzekering? Ik heb m'n scooter niet heel goed verzekerd, simpelweg omdat ik zelf itt de meeste scooters wel rustig rij en er zuinig op ben :')

Ik voel me dom dat ik hem toch heb uitgeleend :')
Mja ze zei dat ze verzekerd is etc. Ga je er toch wel vanuit dat je hem mee kan geven. Dat ze nu zon streek flikt is echt te naar.
pi_154928123
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

En dit. Je kan vrijwel alles van me lenen, maar alleen als ik weet dat je zonder problemen morgen voor een vervanger zou kunnen zorgen.
Je moet altijd denken: Wat schiet ik er mee op.
Ik hoef er geen geld voor, maar ik wil er zelf niet slechter van worden.
pi_154928127
Dat zoontje heeft 'm omgeduwd verhaal zou ik zeker niet doen. Sowieso gaan dan alle alarmbellen af bij de verzekeraar en dat gaat niet goed aflopen.
Edensnator over 'n out
  woensdag 5 augustus 2015 @ 15:17:49 #41
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154928149
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:14 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat is waar. Het is ook gewoon een rotsituatie. M'n buren zijn in basis geen slechte mensen maar komen allebei uit zo'n beroerd milieu en per ongelijk zwanger geraakt. Dus 22 en een kind van 3,5 jaar.

Voornamelijk dat laatste is voor mij een reden dat ik het contact graag goed wil houden. Maarja dat is niet echt wgr meer.
Je raakt niet per ongeluk zwanger... Ik sta namelijk af en toe wel eens in de buurt van een meisje.. maar ze worden er niet zwanger van hoor.. :7
pi_154928183
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:17 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Je raakt niet per ongeluk zwanger... Ik sta namelijk af en toe wel eens in de buurt een meisje.. maar ze worden er niet zwager van hoor.. :7
dat is een discussie op zich :+
  woensdag 5 augustus 2015 @ 15:19:58 #43
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154928211
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:19 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja het waaide zo hard... er moet een druppeltje... :P
pi_154928249
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:16 schreef Edensnator het volgende:
Dat zoontje heeft 'm omgeduwd verhaal zou ik zeker niet doen. Sowieso gaan dan alle alarmbellen af bij de verzekeraar en dat gaat niet goed aflopen.
Alsof een schade-expert niet het verschil tussen een schade door omvallen of een schuiver ziet, inderdaad.

Uit medelijden de verzekering proberen te tillen is helemaal vragen om problemen.
Dit, dus.
pi_154928261
In ieder geval. JIJ moet niet gaan liegen.
pi_154928262
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:19 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Maar heb je de buurvrouw na haar voorstel nog gesproken?
  woensdag 5 augustus 2015 @ 15:22:39 #47
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_154928269
Maar de conclusie is dus dat zij er beter slechter van kan worden dan jij.. Dus haar probleem.. zij moet betalen.. Anders blijf jij met een slecht gevoel over.. terwijl zij de oorzaak is, en haar eigen problemen veroorzaakt..
pi_154928270
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Alsof een schade-expert niet het verschil tussen een schade door omvallen of een schuiver ziet, inderdaad.

Uit medelijden de verzekering proberen te tillen is helemaal vragen om problemen.
Ik zeg toch telkens dat dat absoluut geen optie is.
pi_154928340
Kan je niet even met de buurvrouw praten om te kijken wat de opties zijn, die vervolgens hier neerzetten zodat het advies iets gerichter kan zijn?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_154928346
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 15:22 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik zeg toch telkens dat dat absoluut geen optie is.
Jij pleegt geen fraude. De buurvrouw is dat van plan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')