Jep, die kwart tank benzine, een vluchtige blik op het oliepeil en een keer een doekje over het dashboard kun je ook prima zelf.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:29 schreef de_boswachter het volgende:
Die afleverkosten is trouwens dikke bullshit volgens mij, qua hoogte van het bedrag dan.
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Jep, die kwart tank benzine, een vluchtige blik op het oliepeil en een keer een doekje over het dashboard kun je ook prima zelf.
Het kan, maar ik vind dat wel een risico. Een auto vind het over het algemeen niet leuk om korte stukjes te rijden, waar je met een paar jaar en 30k wel kans op hebt. Hoeft niet, kan wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:26 schreef JeOma het volgende:
maar is er iets te zeggen over hoeveel geld af te dingen valt op een auto van enkele jaren oud met pak 'm beet 30.000 km op de teller?
Lekker boeiend. Of je het nou aan post x of aan post y betaalt, uiteindelijk is het bedrag onder de streep het enige dat telt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:32 schreef hoas het volgende:
Oh en rijklaar maken betaal ik niet, nooit!
Als ik autoverkoper was zou ik die 500 afleverkosten gewoon bij de prijs tellen, en dan zeggen dat er geen afleverkosten bij zitten hihi.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 16:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Of je het nou aan post x of aan post y betaalt, uiteindelijk is het bedrag onder de streep het enige dat telt.
Dit. Maar ik doe die shit ook nooit. Ik heb een bevriende monteur, en elke auto die ik koop gaat daar meteen naartoe voor verse vloeistoffen enz. Zo'n showroom pipo heeft echt geen technische kennis.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Als ik autoverkoper was zou ik die 500 afleverkosten gewoon bij de prijs tellen, en dan zeggen dat er geen afleverkosten bij zitten hihi.
En het er dan alsnog bij op zetten zodat je het als korting kan gevenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Als ik autoverkoper was zou ik die 500 afleverkosten gewoon bij de prijs tellen, en dan zeggen dat er geen afleverkosten bij zitten hihi.
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:53 schreef JDx het volgende:
[..]
En het er dan alsnog bij op zetten zodat je het als korting kan geven
Omg en al die n00bs die je de hemel in prijzen en op feestjes reclame voor je maken 'je moet naar JDx autos gaan want die geeft je die afleveringskosten kado!'quote:Op donderdag 6 augustus 2015 15:53 schreef JDx het volgende:
[..]
En het er dan alsnog bij op zetten zodat je het als korting kan geven
Dat is heel logisch en er wordt alles tussen gratis rijklaar maken en 700 euro voor geteld.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 13:26 schreef JeOma het volgende:
Er staat bijvoorbeeld ook "rijklaar maken" voor een honderdje of 5 waarvan ik geen idee heb hoe logisch dat is.
Onzin, er zijn genoeg modellen waar minder dan 4% marge op zit....quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:23 schreef NightFlight het volgende:
Bij occasions is rijklaar maken BS; bij nieuwe wagens kan er iets gerekend worden voor het op naam zetten en kentekens plaatsen.
Zonder inruil kan er altijd minimaal 10% korting gegeven worden. Zonder kosten rijklaar maken.
Wie ruilt een vieze auto in?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:31 schreef ColtZ40 het volgende:
Jij wil graag een occasion kopen die vies is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |