abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154964308
Voor je vriendin kan ik Deuter als merk aanraden. Die hebben verschillende vrouwen-pasvormen (SL-women fit heten die dacht ik) die ik zelf héél fijn vind zitten, omdat ie goed op m'n heupen rust en op veel manieren verstelbaar is. Online hebben ze regelmatig aanbiedingen ook.
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 17:54:13 #27
78918 SeLang
Black swans matter
pi_154989851
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 08:38 schreef SeLang het volgende:
Maar als je in die prijsrange wilt blijven zou je eens kunnen kijken naar spul van Vango, bijvoorbeeld een Contour 60+10 of een 50+10.
Update: net even naar gekeken, maar het viel me toch tegen. Ik vind de padding te zacht en ik twijfel over de duurzaamheid daarvan. Ritsen leken me ook wat fragiel. Natuurlijk zijn dit goedkope rugzakken en het is het niet eerlijk om te vergelijken met dingen die 2x zo duur zijn, maar het haalt helaas toch mijn persoonlijke kwaliteitscriterium niet.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_154992904
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 20:29 schreef _Loki het volgende:
Voor je vriendin kan ik Deuter als merk aanraden. Die hebben verschillende vrouwen-pasvormen (SL-women fit heten die dacht ik) die ik zelf héél fijn vind zitten, omdat ie goed op m'n heupen rust en op veel manieren verstelbaar is. Online hebben ze regelmatig aanbiedingen ook.
Wel een standaard prijs van zo'n 200 euro (voor een Aircontact van 55+10l)... Tenzij ik dat voor de helft kan krijgen (lijkt me zeer onwaarschijnlijk) moet ik toch een classe lager kijken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 17:54 schreef SeLang het volgende:

[..]

Update: net even naar gekeken, maar het viel me toch tegen. Ik vind de padding te zacht en ik twijfel over de duurzaamheid daarvan. Ritsen leken me ook wat fragiel. Natuurlijk zijn dit goedkope rugzakken en het is het niet eerlijk om te vergelijken met dingen die 2x zo duur zijn, maar het haalt helaas toch mijn persoonlijke kwaliteitscriterium niet.
Dankje. Ik neem het mee. Ik denk niet dat ik langs een GoOutdoors zal kunnen gaan (die dingen zitten niet echt centraal in Londen vrees ik).
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_155061500
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 19:57 schreef miro86 het volgende:

[..]

Wel een standaard prijs van zo'n 200 euro (voor een Aircontact van 55+10l)... Tenzij ik dat voor de helft kan krijgen (lijkt me zeer onwaarschijnlijk) moet ik toch een classe lager kijken.

[..]

Dankje. Ik neem het mee. Ik denk niet dat ik langs een GoOutdoors zal kunnen gaan (die dingen zitten niet echt centraal in Londen vrees ik).
Ik zal de mijne even opzoeken, die was 89 euro dacht ik.
Edit: Kak, ik heb er vooral geluk mee gehad. Inderdaad 89 euro toentertijd, dit is de nieuwe versie van de mijne geworden: https://www.outdorado.com(...)0-sl-dr3340015-3217/
pi_155066323
Ik ben al jaren een tevreden Lowe Alpine gebruiker.
Backpacks, rugzakken en ja, buiktassen. :)

Ik zou toch voor pasvorm en kwaliteit gaan en kijken bij de betere outdoor sportwinkels in plaats van die sport-ALDI die Decathlon heet.

Ik wil niet spammen, maar Futurumshop heeft een 58L backpack van Osprey in de sale voor ¤111,-
Het is ¤11,- buiten je budget per rugzak.
Misschien het checken ff waard. Link in de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')