Die is er niet denk ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geef mij ook die uitkering van 1800 euro.
Bij iedere supermarkt?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een tab. Je mag helemaal zelf weten waar je het aan uitgeeft.
Ook slijterij?quote:
Drank kan je ook in een supermarkt halen.quote:
Alleen bier, wijn en slappe likeurtjes.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Drank kan je ook in een supermarkt halen.
Jeps, geen Malibu ofzo.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen bier, wijn en slappe likeurtjes.
Gewoon even naar een land vliegen waar dat strontgoedkoop is, optie 1 blijft dus de bestequote:
Ja snap niet hoe de rest dat niet inziet.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even naar een land vliegen waar dat strontgoedkoop is, optie 1 blijft dus de beste
Ja vreemde mensen zijn het ...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja snap niet hoe de rest dat niet inziet.
Omdat wij langer nadenken dan twee tellen en niet oneindige snoepreisjes naar Thailand voor ons zien zonder na te denken over de verdere consequenties.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja snap niet hoe de rest dat niet inziet.
Heb je net al verteld dat die er niet hoeven te zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat wij langer nadenken dan twee tellen en niet oneindige snoepreisjes naar Thailand voor ons zien zonder na te denken over de verdere consequenties.
Of gewoon in Spanje.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Je kan zelfs sigaretten tax free gaan kopen. Ticket kopen, naar schiphol. Sigaretten kopen en dan niet vliegen
Dat kan ook. Kan je zelfde dag vlucht terug nemen. Hoef je ook geen hotel te betalen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Of gewoon in Spanje.
Nog goedkoper.
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 00:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik krijg hier jeuk van. Mijn God. Toedels!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |