quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:11 schreef alpeko het volgende:
Ajax past zich moeiteloos aan aan het niveau van SBS.
werd wel van richting veranderd door veltmangod.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Laatste goal kon hij wel hebben. Matige keeper.
Ajax mist een type Bulykinquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:12 schreef KingRoland het volgende:
Ajax mist een type Memphis
Ajax mist een type Robben
De kijker wordt door hem als een geestelijk gehandicapte behandeld.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
Jan Joost is zo vreselijk cringeworthy.
Het is PSV gegund. Doen er meer mee dan Ajax. Die zet het op de bank en wachten totdat de selectie schaamhaar krijgt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:09 schreef Zorro het volgende:
Ik zag die Oostenrijker zo 6 miljoen naar Eindhoven schieten
Gaat erom wat er op het veld staat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:11 schreef Doublepain het volgende:
Feitje:
Selectie van PSV is jonger dan dat die van Ajax is..
Dus klagen heeft geen zin, Ajax is gewoon tering slecht.
Ik heb er nog een sprankje hoop in.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
werd wel van richting veranderd door veltmangod.
hahahahahaquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:09 schreef Zorro het volgende:
Ik zag die Oostenrijker zo 6 miljoen naar Eindhoven schieten
iedereen uit oost Europa heet zo, wist je dat nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Noemt die spits tot 3x toe Perisic?
Laat het vliegen. Ik vind het jammer dat Stijn mij vorige week niet geloofde toen ik zei dat ik er geen goed gevoel over had.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb er nog een sprankje hoop in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |