Ja schat, Febreze. Zie boven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:26 schreef Simpel_joch het volgende:
Hoe heet dat spul ook alweer van die reclame waarin die jongen geurenblind is geworden (vroeg de medewerker van de niet nader te noemen drogisterijketen)? Dat spul trekt de geurveroorzaker uit de gordijnen.
Ja, dat is het, als je het 1 keer gebruikt en daarna de kast in pleurt en er nooit meer iets mee doet. Je moet het wel regelmatig gebruiken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:35 schreef Lienekien het volgende:
I stand corrected.
Het lijkt me trouwens symptoombestrijding, een beetje zo'n chemische lucht erop spuiten.
Dan is het toch nog steeds symptoombestrijding? Steeds wéér die chemische lucht erop?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:39 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Ja, dat is het, als je het 1 keer gebruikt en daarna de kast in pleurt en er nooit meer iets mee doet. Je moet het wel regelmatig gebruiken.
Wat ze bedoelt is dat het de oorzaak van de stank niet echt wegneemt. Lijkt me logisch dat je wil weten waar die lucht vandaan komt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:39 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Ja, dat is het, als je het 1 keer gebruikt en daarna de kast in pleurt en er nooit meer iets mee doet. Je moet het wel regelmatig gebruiken.
Ja ik snap wat je zegt, maar er is geen gordijnendokter die aan je gordijn komt snuffelen en dan zegt waar de geur vandaan komt (sorry daarvoor) :pquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ze bedoelt is dat het de oorzaak van de stank niet echt wegneemt. Lijkt me logisch dat je wil weten waar die lucht vandaan komt.
Sorry waarvoor?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:45 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je zegt, maar er is geen gordijnendokter die aan je gordijn komt snuffelen en dan zegt waar de geur vandaan komt (sorry daarvoor) :p
Gordijnen gaan niet spontaan stinken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:45 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je zegt, maar er is geen gordijnendokter die aan je gordijn komt snuffelen en dan zegt waar de geur vandaan komt (sorry daarvoor) :p
Ja dat is natuurlijk iets wat ik me ook afvraag. Ik ventileer voldoende maar toch is het op beide slaapkamers het geval..quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:20 schreef Lienekien het volgende:
Hoe kunnen die gordijnen ineens zijn gaan stinken?
Is jij airco schimmelvrij? Het kan zijn dat door de frisse lucht die naar binnen geblazen er deeltjes van de schimmel door de kamer vliegen en terechtkomen op je gordijnen. Dat zou een oorzaak kunnen zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk iets wat ik me ook afvraag. Ik ventileer voldoende maar toch is het op beide slaapkamers het geval..
Ik snap dat een spray symptoom bestrijding is maar ben bang dat ze heel lelijk uit de was komen.
Ik heb geen aircoquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:55 schreef Simpel_joch het volgende:
[..]
Is jij airco schimmelvrij? Het kan zijn dat door de frisse lucht die naar binnen geblazen er deeltjes van de schimmel door de kamer vliegen en terechtkomen op je gordijnen. Dat zou een oorzaak kunnen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |