Je moet je hoofd eens uit je usernaam halen, dan krijg je nog eens iets mee van wat er in de wereld gebeurtquote:
Hoezo dan zit je daar ook op een zolderkamerquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:59 schreef Rectum het volgende:
sorry hoor zit op de camping en krijg niet alles mee
Omg dat kan ik mij nog herinnerenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waren de dakpannen onder het dakraam brandschoon?
Dan was het die user die z'n pist uit het raam goot.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waren de dakpannen onder het dakraam brandschoon?
Dan was het die user die z'n pist uit het raam goot.
Biefstukquote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:15 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Omg dat kan ik mij nog herinneren
heb je een link?quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je moet je hoofd eens uit je usernaam halen, dan krijg je nog eens iets mee van wat er in de wereld gebeurt
Die had toch zo'n 7 flessen pis staan die die eens in de zoveel tijd uit zijn dakraam leeg liet lopen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 12:15 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Omg dat kan ik mij nog herinneren
euhm.........oke.....quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:08 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Die had toch zo'n 7 flessen pis staan die die eens in de zoveel tijd uit zijn dakraam leeg liet lopen?
Om niet te hoeven lopenquote:
quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:08 schreef BlazingV2 het volgende:
toch zo'n 7 flessen pis staan die die eens in de zoveel tijd uit zijn dakraam leeg liet lopen?
quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:49 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de echte FOK!ker allemaal niet zo'n probleem natuurlijk.
Ik zat eens te trekken, komt er ineens een opgevoerde brommert aan. Knalde die zo vol op een auto die hem niet had gezien.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:49 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de echte FOK!ker allemaal niet zo'n probleem natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |