Ik mis in je opstelsom nog het vrouwelijk vocht uit de Skene-klieren dat bij opwinding vrijkomt. Dat is ook basisch om de omgeving voor sperma geschikt te maken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 03:52 schreef InformaQ het volgende:
[..]
Wij praten poep? Jij hebt duidelijk geen opleiding gevolgd die op dit vakgebied aansluit. ph sperma is licht basisch, ph vagina is 5,8 ongeveer. Sperma kan alleen overleven in zijn eigen basisch vocht, of bijna neutraal zoals water. Sperma kan niet zwemmen door een vagina. Waarom denk je dat er miljarden spermacellen zijn en de kans op zwangerschap nog steeds zo klein is?
Ditquote:Op donderdag 6 augustus 2015 19:17 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Ik mis in je opstelsom nog het vrouwelijk vocht uit de Skene-klieren dat bij opwinding vrijkomt. Dat is ook basisch om de omgeving voor sperma geschikt te maken.
Enne recht in de eileider schieten. Knappe vent die eerst door mijn baarmoedermond stoot en geen kopstoot krijgt voor hij kan ejaculeren.
denk dat ze juist niet zwanger wil raken ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 01:19 schreef DKUp het volgende:
Gewoon volspuiten, als ze zwanger wil worden slikt ze de pil niet
Wat voor pik heeft een kerel als hij in de eileider kan spuiten? Heb je enig idee hoe het werkt allemaal?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 02:02 schreef InformaQ het volgende:
Ja vraag maar aan de moeder van Jesus.
Nu even serieus, zwanger raken is al moeilijk genoeg, het sperma moet zowat IN DE EILEIDER gespoten worden voordat het zelfs al mogelijk is om zwanger te raken. Sperma kan enkel reizen door een basische omgeving (ejaculatievocht). Als je dus je vagina insmeert met sperma, is het onmogelijk zwanger te worden. Het zure milieu dood namelijk de spermacellen.
Als je natuurlijk vingert met je handen vol sperma, dan is er een kans, maar die is nihil. Ik heb geen statistische gegevens om me te steunen, maar ik zou zeggen zo ongeveer 1 x 10 ^-99 %
Hij heeft echt geen flauw idee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:30 schreef Flogging het volgende:
[..]
Wat voor pik heeft een kerel als hij in de eileider kan spuiten? Heb je enig idee hoe het werkt allemaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |