SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fylax op 04-08-2015 17:47:24 ](she/her)
quote:
Mensen doen veel voor geld/aandacht, maar een geslachtsverandering ondergaan voor het geld?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat dan? Bruce Jenner wil graag aandacht, dus laat zich maar voor het oog van de hele wereld ombouwen. Lekker miljoenen binnenharken. Tuurlijk, hij had vast die drang wel een beetje, dat hij een vrouw wilde zijn. Maar het zijn 100% zeker de knaken geweest waardoor hij zich heeft laten ombouwen.
Lekker doen of je het zo zwaar hebt en het zo'n moeilijk emotionele gebeurtenis is, maar wel bij elke stap keihard willen cashen en uren media-aandacht willen daarvoor. Ik weet dat het je grote idool is, maar in essentie is het gewoon een opgedroogde has-been die dit wel weer iets leuks vond om aandacht en geld mee binnen te harken. de strijd die miljoenen mannen en vrouwen voeren wordt door die man, inmiddels vrouw, belachelijk maakt door over hun rug en hun moeilijkheden misbruikend miljoenen te verdienen.
Er wordt in ieder geval 100% zeker niemand mee geholpen.
Nee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog 2 kapen van jou openstaan, nu staan we weer quitte
Ik geloof oprecht dat Bruce zich van binnen een vrouw voelde en zich om de knaken en de aandacht heeft omgebouwd naar Caitlynquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mensen doen veel voor geld/aandacht, maar een geslachtsverandering ondergaan voor het geld?Komop Tim. Ik geloof oprecht dat Bruce zich van binnen een vrouw voelde en daarom zichzelf heeft omgebouwd naar Caitlyn.
En als het gaat om je voorhuid?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent niet ineens een held als je je pener eraf laat hakken.
Dat ook nog ja, hij zal zijn plasser er wel hebben afgehakt omdat 'ie bang is voor de mannengevangenisquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:10 schreef Mani89 het volgende:
Bruce Jenner heeft iemand vermoord met zijn auto. Maar dat vergeet iedereen maar even makkelijk.
Bruce was een bekend figuur, toen hij besloot om zich om te bouwen, kwam daar veel aandacht op ja. De interviews, de documentaire die ze nu heeft, zijn allemaal erbij gekomen. Ik zou er ook geen nee tegen zeggen, maar dat betekent niet meteen dat je het allemaal gedaan hebt voor het geld...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geloof oprecht dat Bruce zich van binnen een vrouw voelde en zich om de knaken en de aandacht heeft omgebouwd naar Caitlyn
En dat zal Caitlyn vast haar hele leven bij blijven, maar moet ze daar dan voor blijven boeten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:10 schreef Mani89 het volgende:
Bruce Jenner heeft iemand vermoord met zijn auto. Maar dat vergeet iedereen maar even makkelijk.
Het lijkt me wel dat je daarvoor even voor de rechter mag verschijnen ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
En dat zal Caitlyn vast haar hele leven bij blijven, maar moet ze daar dan voor blijven boeten?
Die is diep van binnen dan ook gewoon een zeikwijf.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:14 schreef timmmmm het volgende:
specularium moet het allemaal weer verpesten hoor
Nou ja, een beetje boeten mag best. Is toch nog geen jaar geleden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
En dat zal Caitlyn vast haar hele leven bij blijven, maar moet ze daar dan voor blijven boeten?
O, noemen we dat een documentaire tegenwoordig? De wereld is wel een stuk rijker met al die documentaires van Barbie dan. Het mediacircus stond allemaal allang gepland, dat is niet pas na de aankondiging gekomen. Dat is precies goed uitgekiend zodat het het meeste geld op zou leveren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Bruce was een bekend figuur, toen hij besloot om zich om te bouwen, kwam daar veel aandacht op ja. De interviews, de documentaire die ze nu heeft, zijn allemaal erbij gekomen. Ik zou er ook geen nee tegen zeggen, maar dat betekent niet meteen dat je het allemaal gedaan hebt voor het geld...
Nee joh, een paar nare berichtjes op roddelsites doen al pijn genoeg tochquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, een beetje boeten mag best. Is toch nog geen jaar geleden?
Tsja, blijkbaar is iedereen het een beetje vergeten. Als je wil kun je het natuurlijk zelf weer oprakelen door een item te schrijven op de FP.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 16:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, een beetje boeten mag best. Is toch nog geen jaar geleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |