abonnement Unibet Coolblue
pi_155101463
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2015 18:45 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Komt dat door studie dat je zoveel van land/plaats gewisseld bent?
Is lastig om contacten te maken als je zo vaak verkast. :Y

Al mijn digitale tekeningen zijn nogal kleurrijk. :D
Ik hou van kleur. (al draag ik alleen zwarte kleding) :P

Color up:
[ afbeelding ]
(excuses voor de beroerde spelling op die tekening, zo wilde ik het persé. :P )

[..]

Grappig ja. :D
Studie veel gereisd, uitwisseling half jaar, stage buitenland half jaar, jaar scriptie weer ergens anders, jaartje thuis gewoond, en nu voor werk in Nottingham :)
Live Chill
pi_155102326
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 00:16 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

Studie veel gereisd, uitwisseling half jaar, stage buitenland half jaar, jaar scriptie weer ergens anders, jaartje thuis gewoond, en nu voor werk in Nottingham :)
Dan heb je vast ook veel beleefd in die periode.
Leuk dat je die kansen hebt genomen. :)

Woon je nu definitief in Nottingham?
Bevalt het je daar?
Freestyle
pi_155103099
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 00:47 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Dan heb je vast ook veel beleefd in die periode.
Leuk dat je die kansen hebt genomen. :)

Woon je nu definitief in Nottingham?
Bevalt het je daar?
Ach, wat is definitief. Het bevalt me goed, baan is wel leuk, maar als er iets interessants anders zich voordoet ben ik zo weer verder zolang ik geen vriendin of dergelijke sociale verplichtingen heb. :) Maar zoals het zich er nu voor staat zou ik alleen voor een baan thuis (dan wel goeie baan) of in Zweden verhuizen denk ik. Ik weet ook niet echt wat ik wil dus haha 'zo ene' ;)
Live Chill
pi_155103341
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 01:24 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

Ach, wat is definitief. Het bevalt me goed, baan is wel leuk, maar als er iets interessants anders zich voordoet ben ik zo weer verder zolang ik geen vriendin of dergelijke sociale verplichtingen heb. :) Maar zoals het zich er nu voor staat zou ik alleen voor een baan thuis (dan wel goeie baan) of in Zweden verhuizen denk ik. Ik weet ook niet echt wat ik wil dus haha 'zo ene' ;)
Wat een avonturier ben jij. :D

Niet weten wat je wil... je hebt in ieder geval al iets bereikt met studeren en je hebt nu een baan. :)
Dan kun je altijd nog zien wat er op je pad komt, vaak is dat totaal niet voorspelbaar.
En als je het écht niet meer weet kun je altijd nog tekenen. :P
Volgens mij zou je daar best je beroep van kunnen maken. :D
Freestyle
pi_155104529


Deze gister gemaakt.

Kan niet echt zeggen dat ik vrolijk ben op dit moment. Weer beroerd geslapen en daardoor nu klaarwakker.
pi_155104709
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 03:01 schreef Rodulf het volgende:
[ afbeelding ]

Deze gister gemaakt.

Kan niet echt zeggen dat ik vrolijk ben op dit moment. Weer beroerd geslapen en daardoor nu klaarwakker.
Dit is echt een mooie tekening, herhaal het nog maar eens.

;(
Heb je weer gedroomd?
Freestyle
pi_155104736
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 03:17 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Dit is echt een mooie tekening, herhaal het nog maar eens.

;(
Heb je weer gedroomd?
Thanks.

Ja, heb weer gedroomd. Geen hele ernstige dromen maar werd toch met een slecht gevoel wakker.

Ik zet net het derde pianoconcert van Beethoven aan en hier word ik in ieder geval voor de helft vrolijker van.

Waarom ben jij nog wakker? :P
pi_155104774
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 03:20 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Thanks.

Ja, heb weer gedroomd. Geen hele ernstige dromen maar werd toch met een slecht gevoel wakker.

Ik zet net het derde pianoconcert van Beethoven aan en hier word ik in ieder geval voor de helft vrolijker van.

Waarom ben jij nog wakker? :P


Werd je van mijn kleurplaatje ook niet iets vrolijker? ;)

Waarom ik nog wakker ben... omdat ik dom en hardleers ben? :')

Was nog bezig met een en ander wat ik morgen (vandaag) af moet hebben.
Freestyle
pi_155104870
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 03:24 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Werd je van mijn kleurplaatje ook niet iets vrolijker? ;)

Waarom ik nog wakker ben... omdat ik dom en hardleers ben? :')

Was nog bezig met een en ander wat ik morgen (vandaag) af moet hebben.
Die smiley is leuk. O+

Yeah dat was een vrolijke tekening.

Ik ga straks (om 8 uur) naar vrijwilligerswerk. Dat helpt meestal wel.
pi_155104910
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 03:35 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Die smiley is leuk. O+

Yeah dat was een vrolijke tekening.

Ik ga straks (om 8 uur) naar vrijwilligerswerk. Dat helpt meestal wel.
Om 8 uur al? :o
Je gaat toch nog wel slapen tot die tijd?
Of lukt dat nu niet meer?

Ik hoef gelukkig pas s middags de deur uit. *O*
Freestyle
pi_155104944
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 03:40 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Om 8 uur al? :o
Je gaat toch nog wel slapen tot die tijd?
Of lukt dat nu niet meer?

Ik hoef gelukkig pas s middags de deur uit. *O*
Ik kan niet meer slapen nu. Ga tot 7 uur koffie drinken en dan douchen. Ik had het je geloof ik al eens verteld maar meestal voel ik me 's ochtends het best.

En straks zonsopgang kijken, dat vind ik altijd fijn.
pi_155104967
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 03:45 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Ik kan niet meer slapen nu. Ga tot 7 uur koffie drinken en dan douchen. Ik had het je geloof ik al eens verteld maar meestal voel ik me 's ochtends het best.

En straks zonsopgang kijken, dat vind ik altijd fijn.
Redt je dat zonder slaap? :o
Vroegah kon ik ook hele nachten overslaan, daar kan ik nu niet meer tegen. :P

Dat had je verteld ja, ik heb dat precies andersom. :D

Ik hoop die zonsopgang niet te zien. :+
Ben nog even iets aan het afwerken, maar moet daarna wel gaan slapen. :')
Freestyle
pi_155104993
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 03:49 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Redt je dat zonder slaap? :o
Vroegah kon ik ook hele nachten overslaan, daar kan ik nu niet meer tegen. :P

Dat had je verteld ja, ik heb dat precies andersom. :D

Ik hoop die zonsopgang niet te zien. :+
Ben nog even iets aan het afwerken, maar moet daarna wel gaan slapen. :')
Ik was gisteravond al best vroeg in slaap gevallen. :P

In ieder geval welterusten alvast. >:O
pi_155105018
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 03:53 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Ik was gisteravond al best vroeg in slaap gevallen. :P

In ieder geval welterusten alvast. >:O
Gister is vandaag niet. :P

Ik ben nog niet naar bed, ben verslag aan het nalezen op fouten en moet dat nu nog perse afmaken en uitprinten.
Ik ga al de hele week veel te laat naar bed. :')
Freestyle
pi_155105053
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 03:58 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Gister is vandaag niet. :P

Ik ben nog niet naar bed, ben verslag aan het nalezen op fouten en moet dat nu nog perse afmaken en uitprinten.
Ik ga al de hele week veel te laat naar bed. :')
Wat voor soort verslag? (als je het wil vertellen)

Ik zet net een cd van Gilbert Becaud aan. Ik word altijd vrolijk van Franstalige muziek.
pi_155105110
Heb het verteld. ;)

Ken je deze?

Die vond ik vroeger mooi. O+
Freestyle
pi_155105241
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 04:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
Heb het verteld. ;)

Ken je deze?

Die vond ik vroeger mooi. O+
Mooi lied. :)


Deze van Gilbert Becaud is altijd 1 van mijn favorieten geweest.
pi_155105252
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 04:30 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Mooi lied. :)


Deze van Gilbert Becaud is altijd 1 van mijn favorieten geweest.
Heb op je FB nog een Franse video gezet. :)
(Of 2) :P

Zit nog een Franse artiest in mijn hoofd, maar kan niet op zijn naam komen.
Zal straks als ik in bed lig wel ineens komen. :D
Freestyle
pi_155109004


Heb net deze tekening gemaakt.

Was vanochtend uiteindelijk nog in slaap gevallen, werd plotseling heel angstig en heb toen vrijwilligerswerk afgezegd.
pi_155109873
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 01:36 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Wat een avonturier ben jij. :D

Niet weten wat je wil... je hebt in ieder geval al iets bereikt met studeren en je hebt nu een baan. :)
Dan kun je altijd nog zien wat er op je pad komt, vaak is dat totaal niet voorspelbaar.
En als je het écht niet meer weet kun je altijd nog tekenen. :P
Volgens mij zou je daar best je beroep van kunnen maken. :D
Avonturier zeker! Ook als ik thuis in Kerkrade ben is het een kwestie van camera en rugzak pakken en zover mogelijk rondlopen in de natuur/heuvelland/Aken om lekker tot rust te komen. :)

Wat betreft iets bereikt, studie en baan: Ja, ik ben super blij dat me dit allemaal makkelijk is afgegaan, maar zijn dit niet dingen die ik beschouw als iets bereiken.

Wel zou ik heel graag verder gaan met tekenen en fotografie, maar daar hangt het een beetje af van productiviteitsprobleem en blijven de plannen maanden lang alleen in m'n hoofd zitten totdat er echt wat uitkomt (afgezien van de tekeningen zelf), maar ben bv al heel lang site het plannen om alles te uploaden...komt er niet van haha.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 03:01 schreef Rodulf het volgende:
[ afbeelding ]

Deze gister gemaakt.

Kan niet echt zeggen dat ik vrolijk ben op dit moment. Weer beroerd geslapen en daardoor nu klaarwakker.
Die perspectief tekeningen ben ik wel jaloers op....ik zou super graag goede stedelijke tekeningen kunnen maken, maar ben ik hier dus niet zo goed in. Waar ik tegenop loop is dat ik goed ben in het ene, waardoor ik bij ander soort tekeningen waar ik minder ben al heel snel m'n geduld verlies omdat het niet zo soepel gaat als bij andere tekeningen. Misschien eens dat boekje halen wat op een andere pagina gepost werd. Je hebt overigens ook een leuke donkere sfeer :)
Live Chill
pi_155111249
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:49 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

Avonturier zeker! Ook als ik thuis in Kerkrade ben is het een kwestie van camera en rugzak pakken en zover mogelijk rondlopen in de natuur/heuvelland/Aken om lekker tot rust te komen. :)

Wat betreft iets bereikt, studie en baan: Ja, ik ben super blij dat me dit allemaal makkelijk is afgegaan, maar zijn dit niet dingen die ik beschouw als iets bereiken.

Wel zou ik heel graag verder gaan met tekenen en fotografie, maar daar hangt het een beetje af van productiviteitsprobleem en blijven de plannen maanden lang alleen in m'n hoofd zitten totdat er echt wat uitkomt (afgezien van de tekeningen zelf), maar ben bv al heel lang site het plannen om alles te uploaden...komt er niet van haha.

Dat is een goed idee om een site te gaan maken. :Y
Heb ik destijds ook gedaan, een site met al mijn tekeningen.
Helaas is die toen na enkele jaren door de provider weggehaald. (vergeten rekening te betalen) :@
Stom genoeg had ik het grootste deel zelf niet meer door schijf crashes.
Met de restjes die ik nog overhad heb ik een paar jaar geleden mijn site weer online gezet, met de bedoeling hem weer compleet te maken.
Dat moet ik nog steeds doen. :{

Dat van productiviteitsprobleem herken ik. :P
Freestyle
pi_155111449
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:14 schreef Rodulf het volgende:
[ afbeelding ]

Heb net deze tekening gemaakt.

Was vanochtend uiteindelijk nog in slaap gevallen, werd plotseling heel angstig en heb toen vrijwilligerswerk afgezegd.
Wat een prachtige tekening! _O_
Is dit een miniatuurtekening?

Wel goed dat je toch nog in slaap bent gevallen.
Minder dat je angstig wakker werd. ;(
Het is beter dat je vrijwilligerswerk nu hebt afgezegd... jij gaat nu even voor.
Freestyle
pi_155132832
Bedankt voor jullie reacties.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:49 schreef ChillTuup het volgende:

[..]

Avonturier zeker! Ook als ik thuis in Kerkrade ben is het een kwestie van camera en rugzak pakken en zover mogelijk rondlopen in de natuur/heuvelland/Aken om lekker tot rust te komen. :)

Wat betreft iets bereikt, studie en baan: Ja, ik ben super blij dat me dit allemaal makkelijk is afgegaan, maar zijn dit niet dingen die ik beschouw als iets bereiken.

Wel zou ik heel graag verder gaan met tekenen en fotografie, maar daar hangt het een beetje af van productiviteitsprobleem en blijven de plannen maanden lang alleen in m'n hoofd zitten totdat er echt wat uitkomt (afgezien van de tekeningen zelf), maar ben bv al heel lang site het plannen om alles te uploaden...komt er niet van haha.

[..]

Die perspectief tekeningen ben ik wel jaloers op....ik zou super graag goede stedelijke tekeningen kunnen maken, maar ben ik hier dus niet zo goed in. Waar ik tegenop loop is dat ik goed ben in het ene, waardoor ik bij ander soort tekeningen waar ik minder ben al heel snel m'n geduld verlies omdat het niet zo soepel gaat als bij andere tekeningen. Misschien eens dat boekje halen wat op een andere pagina gepost werd. Je hebt overigens ook een leuke donkere sfeer :)
Ik heb altijd gehouden van huizen/perspectief tekenen hoewel het niet mijn favoriete tekenstijl is.

Als je dat boek die ik eerder plaatste niet kan vinden voor een redelijke prijs, op bol.com staan nog meer boeken over perspectief tekenen:

http://www.bol.com/nl/s/b(...)ml?_requestid=778574

quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:31 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Wat een prachtige tekening! _O_
Is dit een miniatuurtekening?

Wel goed dat je toch nog in slaap bent gevallen.
Minder dat je angstig wakker werd. ;(
Het is beter dat je vrijwilligerswerk nu hebt afgezegd... jij gaat nu even voor.
Danke O+

Het is idd een hele kleine tekening gemaakt op het nieuwe papier die ik deze week van mijn moeder heb gekregen. Is een stuk dikker papier (vandaar die ribbels).
pi_155133431
Heb paar uur geleden medicatie genomen en nu wat biertjes aan het drinken. Voor het eerst vandaag voel ik me echt goed. Die enorme vermoeidheid die nu over me heen komt is heerlijk. Elke sigaret smaakt beter dan de vorige.


Heb de hele dag dit album geluisterd. Das Soldatengrab bij minuut 17:38 en daarna Heldengedenken is echt geweldig. Dit spul houd mij op de been.
pi_155133592
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:55 schreef Rodulf het volgende:
Bedankt voor jullie reacties.

Danke O+

Het is idd een hele kleine tekening gemaakt op het nieuwe papier die ik deze week van mijn moeder heb gekregen. Is een stuk dikker papier (vandaar die ribbels).
Hoe klein is klein precies bij deze tekening? :D
Hij is puntgaaf gemaakt, zonder twijfel. :Y

Ben benieuwd wat voor moois je nog meer gaat tekenen op dat nieuwe papier. *O*
Freestyle
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')