Onze wandelwagen kan ook meer in ligstand idd maar de benen blijven dan in zitstand. Als je het nog volgtquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:29 schreef Crumpette het volgende:
Ohja maar dat kan met mijn wandelwagen ook soesadat ziet er fijn uit idd!
Klopt, hij is wel erg compact en wendbaar zoals een buggy, maar door het onderstel ook de vering van een wandelwagen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:29 schreef Crumpette het volgende:
Ohja maar dat kan met mijn wandelwagen ook soesadat ziet er fijn uit idd!
En spees die buggy die jij nu hebt houdt ook bijna een beetje het midden tussen een echt buggy en een wandelwagen he?
Benen draaien wel mee maar er blijft zo'n knik in de zittingquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:34 schreef Crumpette het volgende:
Ik snap wat je bedoeltbij de mijne draaien de benen mee. Maar een wandelwagen heeft lunchtbanden
en vering
dus ik begin niet aan een buggy (misschien ooit met auto ofzo).
Ja dan rent ze rondjes om je heen natuurlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Benen draaien wel mee maar er blijft zo'n knik in de zitting. Luchtbanden is idd het enige wat m'n buggy mist, de vering is ook best oke
. Maar van het najaar haal ik waarschijnlijk - als ie niet verkocht is - m'n wandelwagen weer van stal, toch fijner met een voetenzak erin. Als ze dan niet al gewoon losloopt uiteraard
![]()
Oh dat had ik ook met onze kast. Zo aso vind ik dat. Ik haaaaat marktplaats echt om die reden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik probeer onze kinderwagen te verkopen aangezien ik die letterlijk drie keer heb gebruikt, maar dat valt helaas nog niet mee. Marktplaats waar mensen niets meer van zich laten horen nadat je een prijs overeen bent gekomen..
Of dat ze gewoon niet komen opdagen als je wat hebt afgesproken!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh dat had ik ook met onze kast. Zo aso vind ik dat. Ik haaaaat marktplaats echt om die reden.
Mari, dat vond onze L ook een pos verschrikkelijk, later heeft hij juist in de wagen véél en lang geslapen. Kan nog goedkomen dus! Bij ons was het seizoen totaal anders natuurlijk, wij hebben 'm steeds stevig ingepakt. Maar toch.... En van de ene op de andere dag was het probleem weg, heerlijk! (Ook Joolz hier)quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:50 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb dus zo'n dure Joolz, maar L vindt het echt vreselijk in de wagen.krijst de hele boel bij elkaar. komt omdat hij dan teveel kan fladderen, hij heeft behoefte aan begrenzing. Geen idee hoe ik dat kan oplossen in de wagen, even uitzoeken of ik mag inbakeren in de wagen.
Mijn moeder haalt vandaag een Pacco op, hoop daar de slaapjes s nachts iets te rekken. Hij doet nu steeds slaapjes van 2 uur. Overdag trouwens ook. Maar dit is al een een stuk beter dan 2 uur slaap per dag in z'n wieg.
Dat inderdaad! Blijf je speciaal thuis en dan komt er niemandquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:51 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Of dat ze gewoon niet komen opdagen als je wat hebt afgesproken!![]()
Ik ben dol op marktplaats maar ik haat het ook.
Inbakeren in de wagen lijkt mij geen probleem toch? Je bent er dan sowieso vaak bij. Mijn kleintjes lagen vaak in de Koeka wagenzak, ook een vorm van begrenzing. En verder verschilt het ook echt per kind, mijn oudste moest niet veel weten van de wagen en de jongste vond het wel prima. Fijn dat het slapen beter gaat!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:50 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb dus zo'n dure Joolz, maar L vindt het echt vreselijk in de wagen.krijst de hele boel bij elkaar. komt omdat hij dan teveel kan fladderen, hij heeft behoefte aan begrenzing. Geen idee hoe ik dat kan oplossen in de wagen, even uitzoeken of ik mag inbakeren in de wagen.
Mijn moeder haalt vandaag een Pacco op, hoop daar de slaapjes s nachts iets mee te rekken. Hij doet nu steeds slaapjes van 2 uur. Overdag trouwens ook. Maar dit is al een een stuk beter dan 2 uur slaap per dag in z'n wieg. Dus op zich kan ik hier voorlopig prima mee leven, en als die inbakerdoek de slaapjes langer maakt is dat alleen een bonus.
Mjah, het is gewoon een kwestie van gewenning. Maar wen het maar eens af als je allebei ontzettend moe bent en I het krijsen met gemak een uur volhoudt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:44 schreef Franny_G het volgende:
Wat balen van je nachten, DAD! Hopelijk gaat het snel beter! Is misschien advies vragen aan een lk nog een idee? Over dat 's nachts drinken ipv overdag? Misschien zijn er nog wel manieren voor om wat te sturen hierin?
ik weet het ook niet hoor, maar ik denk/leef even met je mee!
Welnee, wij hadden 'm ook al tweedehands gekocht. Ik ga echt geen honderden euro's uitgeven aan een kinderwagen die alleen maar voor erbij is. Gewoon stom dat we ons toch hebben laten leiden door mensen die zeiden dat we een kinderwagen echt zouden missen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:45 schreef Crumpette het volgende:
Is ook lastig DaD. Ik neem aan dat je er best veel voor wilt hebben gezien zo goed als nieuw?..wil je hem niet bewaren voor nr2? Je hebt maar 1 rug he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |