abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154888486
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

pi_154888492
Hehehe ik had niet door dat ik hem sloot. :')
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:22:06 #3
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154888527
Wij hebben zo'n fijne buggy (ook een Quinny Zapp maar dan de versie waarvan je de zitting kunt draaien zodat baby naar je kijkt) dat ik nooit meer de wandelwagen pak. Gedoe. Past niet lekker in de gang, is groot (valt best mee maar sowieso groter dan de ienieminie Zapp) in opgevouwen staat en ze zit volgens mij ook nog lekkerder in de buggy :D. Is een soort kuipje waar ze in ligt, ze zit altijd heel ontspannen iig.

Zo. En dan ligt ze altijd in half zit/lig.
pi_154888529
Oh crumpette ik bedoel denk ik wandelwagen want het onderstel is los. Maar ik noem dat buggy omdat het rechtop is :+

Anyhow is het echt een verademing, dat ding!
pi_154888587
Mooizo Spees! *visual*

Omg, mijn smurf ligt zoooo cute te slapen met in z'n ene hand Konijn en in z'n andere hand zo'n lappenpopje O+ Ik durf geen foto te maken, en op de babyfoon zie je 't niet echt, maar *; Ochtendslaaps! Nu de ravage verder opruimen en m'n hoofd toonbaar(der) maken ;)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_154888666
Ohja maar dat kan met mijn wandelwagen ook soesa :) dat ziet er fijn uit idd!

En spees die buggy die jij nu hebt houdt ook bijna een beetje het midden tussen een echt buggy en een wandelwagen he?
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:31:26 #7
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154888692
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:29 schreef Crumpette het volgende:
Onze wandelwagen kan ook meer in ligstand idd maar de benen blijven dan in zitstand. Als je het nog volgt :')

Zo dus:

Bij de buggy ligt ze echt nog wat meer. Nouja, anyhow :D. Ik ben dus ook superblij met dat ding. Was wel echt een dure :') uiteraard.

JM O+! Zo lief sowieso, baby's met een knuffel O+
pi_154888735
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:29 schreef Crumpette het volgende:

En spees die buggy die jij nu hebt houdt ook bijna een beetje het midden tussen een echt buggy en een wandelwagen he?

Klopt, hij is wel erg compact en wendbaar zoals een buggy, maar door het onderstel ook de vering van een wandelwagen.

Ik check even uit, zoon is uitgeduplood dus even samen boekjes lezen *;
pi_154888771
Ik snap wat je bedoelt :D bij de mijne draaien de benen mee. Maar een wandelwagen heeft lunchtbanden O+ en vering O+ dus ik begin niet aan een buggy (misschien ooit met auto ofzo).
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:38:04 #10
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_154888831
JM, balen van die deuk! Allrisk verzekerd word het wel vergoed, WA is een stuk moeilijker ;(.

Crump, vervelend van die tas, maar gelukkig krijg je een nieuwe!

Wij hebben zondag de bak van de kinderwagen afgehaald. Het paste echt niet meer :'). Maar ik loop toch meer met de Tula dan de kinderwagen dus het zal toch voor incidenteel gebruik zijn denk ik. Ik heb ook nog een Koelstra buggy erbij voor bij de racebaan enzo, maar dat vind ik nog niks voor hem. Hij kan wel helemaal plat, maar dat gehobbel met die kleine wieltjes zie ik niet zitten.

Skittles, voor jou nog even een knuf, hoesten is ook vervelend :* .
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:38:48 #11
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154888845
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:34 schreef Crumpette het volgende:
Ik snap wat je bedoelt :D bij de mijne draaien de benen mee. Maar een wandelwagen heeft lunchtbanden O+ en vering O+ dus ik begin niet aan een buggy (misschien ooit met auto ofzo).
Benen draaien wel mee maar er blijft zo'n knik in de zitting :D. Luchtbanden is idd het enige wat m'n buggy mist, de vering is ook best oke :Y. Maar van het najaar haal ik waarschijnlijk - als ie niet verkocht is - m'n wandelwagen weer van stal, toch fijner met een voetenzak erin. Als ze dan niet al gewoon losloopt uiteraard :') ;)

Mijn baby is @ het kdv! O+
pi_154888893
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:38 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Benen draaien wel mee maar er blijft zo'n knik in de zitting :D. Luchtbanden is idd het enige wat m'n buggy mist, de vering is ook best oke :Y. Maar van het najaar haal ik waarschijnlijk - als ie niet verkocht is - m'n wandelwagen weer van stal, toch fijner met een voetenzak erin. Als ze dan niet al gewoon losloopt uiteraard :') ;)
Ja dan rent ze rondjes om je heen natuurlijk :') O+ *O*

Die van mij nog laaaaang niet. Dus wij wandelen lekker door :)

Edit: noh zoet speelsoesje! O+
pi_154888903
Ik probeer onze kinderwagen te verkopen aangezien ik die letterlijk drie keer heb gebruikt, maar dat valt helaas nog niet mee. Marktplaats waar mensen niets meer van zich laten horen nadat je een prijs overeen bent gekomen. }:| .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_154888952
Wat balen van je nachten, DAD! Hopelijk gaat het snel beter! Is misschien advies vragen aan een lk nog een idee? Over dat 's nachts drinken ipv overdag? Misschien zijn er nog wel manieren voor om wat te sturen hierin?

ik weet het ook niet hoor, maar ik denk/leef even met je mee!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_154888953
Is ook lastig DaD. Ik neem aan dat je er best veel voor wilt hebben gezien zo goed als nieuw?..wil je hem niet bewaren voor nr2? Je hebt maar 1 rug he :D
pi_154888984
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik probeer onze kinderwagen te verkopen aangezien ik die letterlijk drie keer heb gebruikt, maar dat valt helaas nog niet mee. Marktplaats waar mensen niets meer van zich laten horen nadat je een prijs overeen bent gekomen. }:| .
Oh dat had ik ook met onze kast. Zo aso vind ik dat. Ik haaaaat marktplaats echt om die reden.
Kwak
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:50:41 #17
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154889066
Ik heb dus zo'n dure Joolz, maar L vindt het echt vreselijk in de wagen. }:| krijst de hele boel bij elkaar. komt omdat hij dan teveel kan fladderen, hij heeft behoefte aan begrenzing. Geen idee hoe ik dat kan oplossen in de wagen, even uitzoeken of ik mag inbakeren in de wagen.

Mijn moeder haalt vandaag een Pacco op, hoop daar de slaapjes s nachts iets mee te rekken. Hij doet nu steeds slaapjes van 2 uur. Overdag trouwens ook. Maar dit is al een een stuk beter dan 2 uur slaap per dag in z'n wieg. Dus op zich kan ik hier voorlopig prima mee leven, en als die inbakerdoek de slaapjes langer maakt is dat alleen een bonus.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:51:48 #18
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154889094
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:46 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Oh dat had ik ook met onze kast. Zo aso vind ik dat. Ik haaaaat marktplaats echt om die reden.
Of dat ze gewoon niet komen opdagen als je wat hebt afgesproken! :{w
Ik ben dol op marktplaats maar ik haat het ook.
pi_154889137
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:50 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb dus zo'n dure Joolz, maar L vindt het echt vreselijk in de wagen. }:| krijst de hele boel bij elkaar. komt omdat hij dan teveel kan fladderen, hij heeft behoefte aan begrenzing. Geen idee hoe ik dat kan oplossen in de wagen, even uitzoeken of ik mag inbakeren in de wagen.

Mijn moeder haalt vandaag een Pacco op, hoop daar de slaapjes s nachts iets te rekken. Hij doet nu steeds slaapjes van 2 uur. Overdag trouwens ook. Maar dit is al een een stuk beter dan 2 uur slaap per dag in z'n wieg.
Mari, dat vond onze L ook een pos verschrikkelijk, later heeft hij juist in de wagen véél en lang geslapen. Kan nog goedkomen dus! Bij ons was het seizoen totaal anders natuurlijk, wij hebben 'm steeds stevig ingepakt. Maar toch.... En van de ene op de andere dag was het probleem weg, heerlijk! (Ook Joolz hier)
En nu in de wandelwagen is -mits niet te moe- ook tha bomb, superleuk om om je heen te kijken!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_154889189
Je baby moet overal nog aan wennen he Mariposas :* kan nog helemaal goedkomen! Hier ook een joolz.

Joolz O+
pi_154889275
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:51 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Of dat ze gewoon niet komen opdagen als je wat hebt afgesproken! :{w
Ik ben dol op marktplaats maar ik haat het ook.
Dat inderdaad! Blijf je speciaal thuis en dan komt er niemand }:|
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 10:03:46 #22
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154889307
Weet ik crumpette, maar ik voel me soms best opgelaten als hij zo hard krijst. :@ neem hem vaak in de doek mee, maar ik vind het knopen nog wel lastig, dus dat doe ik niet even snel. En ik vond het warm met zo'n doek de afgelopen dagen, pff. Ik zweet sowieso echt veel nu :r, al die zwangerschapshormonen moeten er uit. :P
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 10:05:49 #23
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154889346
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:50 schreef Mariposas het volgende:

Mijn moeder haalt vandaag een Pacco op, hoop daar de slaapjes s nachts iets mee te rekken. Hij doet nu steeds slaapjes van 2 uur. Overdag trouwens ook. Maar dit is al een een stuk beter dan 2 uur slaap per dag in z'n wieg. Dus op zich kan ik hier voorlopig prima mee leven, en als die inbakerdoek de slaapjes langer maakt is dat alleen een bonus.
Inbakeren in de wagen lijkt mij geen probleem toch? Je bent er dan sowieso vaak bij. Mijn kleintjes lagen vaak in de Koeka wagenzak, ook een vorm van begrenzing. En verder verschilt het ook echt per kind, mijn oudste moest niet veel weten van de wagen en de jongste vond het wel prima. Fijn dat het slapen beter gaat!!
pi_154889354
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:44 schreef Franny_G het volgende:
Wat balen van je nachten, DAD! Hopelijk gaat het snel beter! Is misschien advies vragen aan een lk nog een idee? Over dat 's nachts drinken ipv overdag? Misschien zijn er nog wel manieren voor om wat te sturen hierin?

ik weet het ook niet hoor, maar ik denk/leef even met je mee!
Mjah, het is gewoon een kwestie van gewenning. Maar wen het maar eens af als je allebei ontzettend moe bent en I het krijsen met gemak een uur volhoudt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:45 schreef Crumpette het volgende:
Is ook lastig DaD. Ik neem aan dat je er best veel voor wilt hebben gezien zo goed als nieuw?..wil je hem niet bewaren voor nr2? Je hebt maar 1 rug he :D
Welnee, wij hadden 'm ook al tweedehands gekocht. Ik ga echt geen honderden euro's uitgeven aan een kinderwagen die alleen maar voor erbij is. Gewoon stom dat we ons toch hebben laten leiden door mensen die zeiden dat we een kinderwagen echt zouden missen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_154889373
De laatste dagen is het ook heel warm geweest he.. het lijkt me heel lastig afwegen tussen de warmte, en het natuurlijke instinct je kindje goed aan te kleden want kleine babies moeten beschermd ftw. W krijst zowiezo meteen en non stop als hij het te warm heeft.. kan dat er iets mee te maken hebben? Ik denk maar hardop he! T zou zo fijn zijn als je baby lekker tukt wanneer je gaat wandelen O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')