Haha, natuurliefde.twitter:HuisAdvies twitterde op dinsdag 04-08-2015 om 23:52:00#jinek met Roelof Hemmen en Jort Kelder over de #jacht. Wat vertelt Roelof het goed, precies wat jagen is! #natuurliefde reageer retweet
quote:
Jort is juist zo'n BN-er jankert waar het populair is om pro-diertjes te zijn. Dat hij daar erg opportunistisch en hypocriet in is, is wat je nu ook ziet...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:52 schreef tralalala het volgende:
Jort leek mij juist zo'n echte jageraanhanger
Mijn eigen kleine flappie...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:59 schreef tralalala het volgende:
Jagersze lopen wel eens bij mijn tante en oom in het weiland om konijnen/hazen dood te schieten. Ze hebben nooit genoeg aan één kogel, dus dan zie je het konijntje nog door strompelen.
alle 2?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo zien alle Willem 2 fans er uit.
Doordat er ooit een keer een fabeltje over op internet was?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Picnic is wel een ongelukkig uitgekozen naam zeg
Dat kunnen ze omdat ze niet de kosten van fysieke winkels hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:10 schreef tralalala het volgende:
Net of ze tegen AH bezorgservice kunnen opboksen.
Ik hoopte dat er meer zou worden gehapt.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Doordat er ooit een keer een fabeltje over op internet was?
Je moet nog wel de deur open doenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:12 schreef Pedroso het volgende:
Voor Fok zolderkamerautisten is dit wel de ideale oplossing, nooit meer de deur uit.
Kunnen ze gelijk hetzelfde merk cornflakes dat Ludo eet bestellenquote:
Luik maken.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je moet nog wel de deur open doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |