Geen. En ik geef ze groot gelijk. Ik zou willen dat ik in die cyclus zat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Noem is een politicus die dat niet doet ?
Past er perfect bij jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:28 schreef luckass het volgende:
[..]
wat een eindbaas. Dat filmpje tussen de wietplanten
Ja, weet je, het kan gewoon gebeuren. Niet dat dat oké is maar het is wel logisch dat het ooit, een keer gebeurt. Het gebeurt gelukkig niet vaak maar natuurlijk kan zoiets weleens mis gaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:28 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Ik hoop toch de mensen die hier aan rekenen normaal gesproken met een ander verantwoordelijksheidsgevoel naar hun werk gaan.
Ik snap dit soort uitlatingen nooit zo goed. Spies was tot 2012 minister. Wat moet ze volgens jou daarna met haar leven gaan doen? Ze is pas 47. Moet ze met pensioen of zo? Of zou ze misschien gewoon de juiste kwaliteiten hebben om burgemeester van haar geboorte- en woonplaats te zijn?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Die zit gewoon in de prachtige baantjes-schuif wereld. Genot als je er in zit. Zo klust ze ook een beetje bij bij Alzheimer Nederland.
Dat kapsel vind ik ook niet bepaald aantrekkelijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Zonde van die zelfverminking aan haar arm.
En Nederlanders hebben uiteraard altijd en overal de volledige wijsheid in pacht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:28 schreef Zipportal het volgende:
Jinek houd je mond eens. Nederlanders zijn nu aan het woord. En geen halve Tsjechische/Amerikaanse figuren.
Je kunt het niet eens meer "mode" noemen. Het is meer een soort standaard in de sportwereld.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Zonde van die zelfverminking aan haar arm.
pang pang pangquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:30 schreef Martinello het volgende:
[..]
En Nederlanders hebben uiteraard altijd en overal de volledige wijsheid in pacht.
Die slaven hadden we toch mooi onder de duim.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:30 schreef Martinello het volgende:
[..]
En Nederlanders hebben uiteraard altijd en overal de volledige wijsheid in pacht.
Ze hadden ook een vaste kraan kunnen maken. Was misschien duurder geweest maar vrijwel zeker wel veiliger.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:29 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, weet je, het kan gewoon gebeuren. Niet dat dat oké is maar het is wel logisch dat het ooit, een keer gebeurt. Het gebeurt gelukkig niet vaak maar natuurlijk kan zoiets weleens mis gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |