Jort gaat zo die vetklep van RTL nieuws slachten.quote:
Niksquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:17 schreef Grunge. het volgende:
Ik schakel net in. Wat heb ik tot dusver gemist?
Dat zal ook wel niet heel boeiend wordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jort gaat zo die vetklep van RTL nieuws slachten.
Hahaha.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:18 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht zelf aan miljarden slachtoffers toen ik het zag.
Ik schatte een stuk of 5 doden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:18 schreef Specularium het volgende:
Dat was bij het DSB-drama.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:18 schreef Specularium het volgende:
Ja, dat we die even niet vergeten zeg. Arme hont.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:19 schreef gosschalks het volgende:
Er is toevallig wel een hond doodgegaan
Gebeurd tenminste nog wel is wat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:20 schreef Zipportal het volgende:
Alphen aan de Rijn:
Ken dat niet
Kom daar nooit
Weg ermee
-TheoMaasenGod
Die probeert een stukje 'emoosie' te tonen om warm over te komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:19 schreef Grunge. het volgende:
Het valt mij enorm op hoe vaak Eva wil vertellen hoe emotioneel ze is en hoe vaak ze huilt en 'ik zou echt in een hoek liggen' en 'ik was in shock'.
Ja, daar was die Tristan van der V. toch ook bezig geweest?quote:
Ze is een Alphense van geboorte.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:21 schreef OProg het volgende:
Mijn eerste gedacht bij het zien van Spies gisteren was dat me was ontgaan waar die zinloze vrouw was gebleven. Burgemeesterspostje gekregen dus.
Dus?quote:
Het is haar geboorte- en woonplaats. Daarnaast is Spies voorzitter van Veilig Verkeer Nederland.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:21 schreef OProg het volgende:
Mijn eerste gedacht bij het zien van Spies gisteren was dat me was ontgaan waar die zinloze vrouw was gebleven. Burgemeesterspostje gekregen dus.
Ja, men vindt haar vaak koel aan doen en nu probeert ze dat zo om te turnen of zo. Nu geloof ik best dat ze een 'warme vrouw is' maar het ligt er zo dik bovenop waarom ze dit steeds wil benoemen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Die probeert een stukje 'emoosie' te tonen om warm over te komen.
Yep. Is niet ver van die brug af.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:22 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ja, daar was die Tristan van der V. toch ook bezig geweest?
Ik ben er niet voor om steeds maar burgemeesters te slachtofferen als blijkt dat de fouten door anderen (bijvoorbeeld het ambtelijk apparaat) zijn gemaakt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ze moet gewoon oprotten. Het is haar schuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |