SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een hufters, ik zou gewoon nu alsnog die tent in de fik steken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Was ook de enige plek waar we tekort moesten betalen.
En er een hijskraan op tyfen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat een hufters, ik zou gewoon nu alsnog die tent in de fik steken.
Inclusief brugquote:
Had je hem gewoon een paar tikken met dat boek moeten gevenquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:35 schreef Yasmin23 het volgende:
En ergens anders een man die mij al bekend voor kwam maar geen idee meer van wat. Hij besteld eten en drankje. Zit lekker te eten, leest een krantje en vraagt de rekening. Dus ik breng hem. Vervolgens komt die naar mij toe dat hij niet ging betalen...
Dus ik hoezo niet? ' ja ik heb geen geld maar heb wel een mooi boek voor je'
Heb maar de politie gebeld :p
Hij kwam mij dus bekend voor omdat hij dit dus vaker bij ons had gedaan en andere plekken.
Goede tactiek wel. Volgens mij is juist de bedoeling dat je ze even afleidt om je daarna uit de benen te maken. Zoals ze in That 70s Show deden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:37 schreef Yasmin23 het volgende:
En een keer een zwerver waarvan ik tegen mijn collega die hem bediende al zei van die gaat niet betalen. Maar collega was overtuigd van wel. Dus die man besteld lekker biefstukje, elke keer twee drankjes waaronder lekkere whiskey![]()
Vraagt om rekening, collega brengt hem. Gelijk zegt die ik ga niet betalen
*uit de voeten makenquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede tactiek wel. Volgens mij is juist de bedoeling dat je ze even afleidt om je daarna uit de benen te maken. Zoals ze in That 70s Show deden.
Ja die heb je ook maar sommige hebben gewoon schijt en weten dat ze toch niet veel kan gebeuren. Met die zwerver was ook in de winter dus die vond het waarschijnlijk ook niet erg als die een nachtje de cel in mocht :pquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede tactiek wel. Volgens mij is juist de bedoeling dat je ze even afleidt om je daarna uit de benen te maken. Zoals ze in That 70s Show deden.
Volgens mij kan je er ook geen reet aan doen verder.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die heb je ook maar sommige hebben gewoon schijt en weten dat ze toch niet veel kan gebeuren. Met die zwerver was ook in de winter dus die vond het waarschijnlijk ook niet erg als die een nachtje de cel in mocht :p
Snap het ook wel dat je Nederlands verslechtert in dit hyperculturele topicquote:
Nee idd.Politie kwam wel en ze namen ze wel mee. Maar wat er verder gedaan wordt geen idee.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je er ook geen reet aan doen verder.
Houd nou eens op over Triggerturk johquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |