SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2015 20:32:37 ]
net als van die mensen die zeggen dat ze gewoon normale mensen zouden blijven als ze de loterij oid winnenquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er nooit achter hoeft te komen. Die vrouw is daar hoogstwaarschijnlijk niet zomaar. Ze woont er, of is er op bezoek. Ik wil nog wel eens zien als bij jou in de straat een kraan door je dak lazert.
De ene gaat stil in de hoek zitten kniezen, de ander krijst de boel bij elkaar. En totdat je zo'n situatie hebt meegemaakt ga je echt niet weten hoe jij gaat reageren.
Bijna.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:02 schreef seto het volgende:
[..]
net als van die mensen die zeggen dat ze gewoon normale mensen zouden blijven als ze de loterij oid winnen
of mensen die geen Game of Thrones kijkenquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:02 schreef seto het volgende:
[..]
net als van die mensen die zeggen dat ze gewoon normale mensen zouden blijven als ze de loterij oid winnen
of mensen die de boeken lezenquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
of mensen die geen Game of Thrones kijken
Is je account overgenomen?quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Moet de OP sws ff aanpassen maar nog geen zin gehad.
Eens. Ik vind het ook kinderachtig.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:12 schreef fathank het volgende:
Doe dat laatste plaatje eens uit de OP.
Kinderachtig statement. 'Ik mag geen kanker meer zeggen boehoe'
Gemiddelde leeftijd is toch hoger dan 12 hier?
Nee. In het Westland. Binnenkort komt hier ook een hardcore sportschool. Pain and Gain Westland.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, de olijke tweeling is er weer.
Tijd om wat anders te gaan doen. OP is geupdate iig.
dunno en 1ste is toch knapperquote:
pfoe henk wat ben je azijnzeikerigquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:12 schreef fathank het volgende:
kankoe terechte klachtquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:12 schreef fathank het volgende:
Nice, die onderste.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:20 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwaliteits-OPquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, de olijke tweeling is er weer.
Tijd om wat anders te gaan doen. OP is geupdate iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |