Bron: RTL Nieuwsquote:Bouwkranen storten op huizen Alphen aan den Rijn, meerdere gewonden
Twee bouwkranen en een brugdeel bij de Julianabrug in Alphen aan den Rijn zijn omgevallen op huizen waar mensen wonen. Er zijn meerdere gewonden.
Meer volgt.
Gelul.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:30 schreef Zelfscanner het volgende:
Maar eerlijk, als ik daar woonde was ik sws mn huis uit geweest. 2 kranen + een brug op een drijvend vlot. Tja...
Als je daar aan de andere kant staat kun je wel alvast gaan roepen of er mensen onder zitten, denk ik, zolang de hulpverleners er nog niet zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:28 schreef CherryLips het volgende:
In dit soort situaties zou ik ook maken dat ik wegkwam (tenzij er familie oid bij betrokken was), ik kan toch niet helpen.
Absurd. Als bij mij in de buurt zoiets zou zijn dan zou ik zelf zorgen dat ik NIET thuis was en ook niet in de buurt. Levensgevaarlijk. Waarom kunnen mensen zelf geen gevaar in schatten? Destijds met die monstertruck ook al; je gaat toch niet zo vlak bij die hekken staan man.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je kijkt hoeveel mensen er aan de andere kant op straat en op de huizen lopen dan lijkt me niet dat de boel ontruimd is....
Elke newszender doet dit.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:31 schreef marcodej het volgende:
Dit is weer typisch NOS: alles gemeld hebben wat je weet, niks meer weten, en dan overgaan tot speculeren om toch die uitzending te vullen.
die uitzending is dan ook veel te overdreven. Imo alleen voor echte nationale rampen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:31 schreef marcodej het volgende:
Dit is weer typisch NOS: alles gemeld hebben wat je weet, niks meer weten, en dan overgaan tot speculeren om toch die uitzending te vullen.
Achteraf gelul.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Absurd. Als bij mij in de buurt zoiets zou zijn dan zou ik zelf zorgen dat ik NIET thuis was en ook niet in de buurt. Levensgevaarlijk. Waarom kunnen mensen zelf geen gevaar in schatten? Destijds met die monstertruck ook al; je gaat toch niet zo vlak bij die hekken staan man.
al die bruggen. Waddinxveen ook.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Heb er 50 meter aan het water vandaan gewoond.
Er heerst echt een vloek op die brug.
Ach, zodra het hun eigen kantoor betreft, doen ze het niet eens uitzendenquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
die uitzending is dan ook veel te overdreven. Imo alleen voor echte nationale rampen.
Dit ja, sowieso hier een live uitzending aan wijdenquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:31 schreef marcodej het volgende:
Nee. Rekening houden met risico's heet dat. Stel er gaat wat lek, En dat lijkt mij te zijn gebeurd, dan krijg je dit. Er stond immers amper wind.quote:
Er staat al met een lijn op streetview aangegeven waar de kraan terecht moet komen. Goed gemikt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
[..]
https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656
Zo te zien Used Products met de grond gelijk gemaakt.
dat doen ze ook en Is ook gedaan. Menselijke fout zie ik het meer in tijdens de uitvoering ipv de berekeningenquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja je verwacht wel dat ze dingen berekenen en zo als zo iets groots gaan doen.
Kan ook wel oplopen. Beelden niet gezien? Lijkt me niet dat als je daaronder ligt je een kans maaktquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:32 schreef Abed het volgende:
[..]
Dit ja, sowieso hier een live uitzending aan wijden
En dan zeggen dat het nog wel op kan lopen allemaal, sensatie machen in komkommertijd.
Echt, geloof me, ik meen het: zo nu en dan gaat er iets mis.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja en waarom denk jij dat dit nu niet gedaan is? Is er al meer bekend over het hoe/waarom dit omviel?quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:32 schreef Yasmin23 het volgende:
meneer zit op de hei. Rook je?quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:33 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nee. Rekening houden met risico's heet dat. Stel er gaat wat lek, En dat lijkt mij te zijn gebeurd, dan krijg je dit. Er stond immers amper wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |