SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:02 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ongeluk met een kraan, gahahaha!
Echt, ik wilde vanmorgen nog posten "Zal je zien dat er vandaag iets heftigs gebeurt" ...quote:Op maandag 3 augustus 2015 10:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wilde een leuk bericht schrijven. Jammer dat er geen kut te beleven is in de wereld
Yaayquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:15 schreef moemoe het volgende:
http://www.nu.nl/games/40(...)-xbox-one-en-pc.html
Nu al geweldig.
Worms.
Niet toch?quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:56 schreef timmmmm het volgende:
Hoe kan je ook alweer alle DM's van en naar één bepaalde user zien?
http://dm.fok.nl/?filter=useridquote:Op maandag 3 augustus 2015 17:56 schreef timmmmm het volgende:
Hoe kan je ook alweer alle DM's van en naar één bepaalde user zien?
Ja das ook weer zo, daarom heb ik die functie ook niet nodig.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee want jij krijgt maar van 1 persoon DM's.
Dank!quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://dm.fok.nl/?filter=userid
De haat die ik voor dit soort plaatjes voel is met niks anders te vergelijken.quote:
Een beetje als wat weldenkende mensen voor wielrenners voelenquote:Op maandag 3 augustus 2015 18:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De haat die ik voor dit soort plaatjes voel is met niks anders te vergelijken.
Ik wilde net wat zeggen over die hijskranen die die pandjeswinkel nu rijker isquote:Op maandag 3 augustus 2015 18:32 schreef timmmmm het volgende:
Wel fijn dat ik nu specularium weg is weer even een uurtje NWS mag modden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Heb je het over mij?quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:31 schreef timmmmm het volgende:
Of wat een niet nader te noemen jongetje voor hondjes voelt
Oh, ik dacht dat je mijn post over een hond doodrijden bedoelde. in dat topic die jij zo druk aan het modden bent.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je 5 bent en gisteren de puppy van een kleuter hebt verdronken wel.
Neuh. Kleuter verdrinkt puppy in fontein in Oudenboschquote:Op maandag 3 augustus 2015 18:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je mijn post over een hond doodrijden bedoelde. in dat topic die jij zo druk aan het modden bent.
Ja, dat kende ik ja, dat wordt een Tristantje laterquote:Op maandag 3 augustus 2015 18:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neuh. Kleuter verdrinkt puppy in fontein in Oudenbosch
Of een Manitjequote:Op maandag 3 augustus 2015 18:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dat kende ik ja, dat wordt een Tristantje later
Zegt timmmmmm, de grote hondenliefhebber.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:04 schreef Fokker89 het volgende:
Katten
Je hoeft ze nou ook niet te verzuipen, maar verder zijn het gewoon kutbeesten.
Yasmin had trouwens wel graag een filmpje gezien.
Waarom vliegt er een heli boven centrum Den Haag?quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, dat kende ik ja, dat wordt een Tristantje later
Ik ben Yoki niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom vliegt er een heli boven centrum Den Haag?
Waarom vliegt er een heli boven centrum Den Haag?quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neuh. Kleuter verdrinkt puppy in fontein in Oudenbosch
Iets op dde A12 aan de hand? Nieet dat ik Yoki benquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom vliegt er een heli boven centrum Den Haag?
Er is iets op de Max Euweweg, geen idee waar het is, maar de traumaheli is onderweg.quote:
Yoki is bij jou?quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iets op dde A12 aan de hand? Nieet dat ik Yoki ben
http://nsvtv.home.xs4all.nl/p2Kflex/quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
http://alarmeringen.nl/zuid-holland/s-gravenhage.html
Ah makes sense.quote:
Ik deed duidelijk een gok.quote:
quote:
Hij ging nog even kijken ook...quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:13 schreef Fokker89 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)de-ravage-gigantisch
Is Uccie een roetmop?quote:
Dit topic is getinter dan de Schilderswijkquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is Uccie een roetmop?Ik dacht dat sp3c hier de enige pigmentgehandicapte was
Nou weet ik de echte reden dat elfletterig hier niet meer posttequote:Op maandag 3 augustus 2015 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit topic is getinter dan de Schilderswijk
Moet jij niet fatima's snor scheren?quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit topic is getinter dan de Schilderswijk
quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je toch eenmaal bezig bent kan je het net zo goed uit je systeem gooien en hebben we dat ook gehad.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet dat dobberneger het nieuwe modewoord is, maar ik ben oldschool
Die uit Den Haag?quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:49 schreef YokiKater het volgende:
Zie ik die traumaheli zojuist ook nog eens retour vliegen, wat een genot.
Hoeveel trauma heli's hebben we in NL?quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee. Hij gaat nu tanken op Amsterdam Heliport.
4 stuks. (en 1 reserve)quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoeveel trauma heli's hebben we in NL?
Zo weinig?quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
4 stuks. (en 1 reserve)
Amsterdam - Lifeliner1
Rotterdam - Lifeliner2
Volkel - Lifeliner3
Groningen -Lifeliner4 (deze doet ook een deel van Duitsland en is dus een ADAC heli ipv ANWB)
Die zullen zeker ook wel een stuk goedkoper zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
8 stuks
6 x EC135 P2+ (PH-PXA t/m PH-PXF)
2 x AW139 (PH-PXY en PH-PXZ)
Nee. Traumaheli is ook EC135 P2+ en de uitrusting is misschien zelfs nog wel duurder.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die zullen zeker ook wel een stuk goedkoper zijn.
timmmmquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:
Hmm ja die cijfers zeggen mij niks:p Maar in een trauma heli zal toch specifiek apparatuur zitten?quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee. Traumaheli is ook EC135 P2+ en de uitrusting is misschien zelfs nog wel duurder.
Politieheli natuurlijk ook wel.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ja die cijfers zeggen mij niks:p Maar in een trauma heli zal toch specifiek apparatuur zitten?
Pleisters en paracetamol.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ja die cijfers zeggen mij niks:p Maar in een trauma heli zal toch specifiek apparatuur zitten?
Ja uiteraard maar bedoelde medische.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:04 schreef Fokker89 het volgende:
Die filmen niet zo even met hun iphone.
ja, maar dat zal ongeveer gelijk liggen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja uiteraard maar bedoelde medische.
Wat is dat?quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:03 schreef Specularium het volgende:
Yasmin is een soort semi-negerette.
Ja, maar wat denk je wat er allemaal in een politieheli zit .. En dat is aardig geavanceerd. Ik denk dat een politieheli duurder is dan een traumaheli.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
One drop rule? Is dat een overblijfsel uit de 2de Wereldoorlog ofzo?quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is dat?
En voor jullie info; volgens de one drup rule ben ik gewoon een neger.
Dacht altijd dat die medische dingen zo stervens duur zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar wat denk je wat er allemaal in een politieheli zit .. En dat is aardig geavanceerd. Ik denk dat een politieheli duurder is dan een traumaheli.
Volgens de Amerikanen ben je al neger als je achter-achter-achter-achter-achter voor ouder ook neger was.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
One drop rule? Is dat een overblijfsel uit de 2de Wereldoorlog ofzo?
Zo heel veel meer als een ambulance heeft zo'n ding niet aan boord.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dacht altijd dat die medische dingen zo stervens duur zijn.
Maar was het je achterouder of je ouder?quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens de Amerikanen ben je al neger als je achter-achter-achter-achter-achter voor ouder ook neger was.
Is het ook, maar je hebt zo weinig aan een CT-scanner in een heliquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mijn opa. Dus dan ben ik sowieso neger. #blackpridequote:Op maandag 3 augustus 2015 20:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar was het je achterouder of je ouder?
Goedkoop is het niet, klopt. Maar wat er allemaal in een politieheli zit en wat er aanhangt .. ik weet de exacte cijfers niet maar ik durf wel te stellen dat die kosten hoger zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Halfbloedjes zijn mijn fetish.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mijn opa. Dus dan ben ik sowieso neger. #blackpride
Omdat ze het nog zien als een soort besmetting.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens de Amerikanen ben je al neger als je achter-achter-achter-achter-achter voor ouder ook neger was.
Ja dat is dan wel weer jammer. Gelukkig is dat hier niet geval.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ze het nog zien als een soort besmetting.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mijn opa. Dus dan ben ik sowieso neger. #blackpride
Policor pietenhater gespot.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel weer jammer. Gelukkig is dat hier niet geval.
Luister even vanaf 45 secondenquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan je vertellen waar het over gaat?
Ga jij nou maar naakt in je zwembadje liggen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou weet ik de echte reden dat elfletterig hier niet meer postte
TMI.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naakt in je zwembadje liggen.
Doe je UI nou eens normaal, ik denk steeds dat jij een of andere matige KLB user bent.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naakt in je zwembadje liggen.
Maar wel grappigquote:
Jij bent gewoon blank dus wat maakt dat nou uit.quote:
Nog 121 dagen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe je UI nou eens normaal, ik denk steeds dat jij een of andere matige KLB user bent.
Niet dat het veel scheelt, maar toch.
Niks.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon blank dus wat maakt dat nou uit.
Ja maar dat komt omdat je uit Agga komt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk niet zo grappig. Behalve 'kanker wolf' .
Geen idee waar dat over gaat, maar ik kan me geen enkele situatie bedenken waarin dat grappig is.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk niet zo grappig. Behalve 'kanker wolf' .
Dus dat. Die combi hoor je bijna nooit.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat je uit Agga komt.
Moet je het filmpje kijken.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee waar dat over gaat, maar ik kan me geen enkele situatie bedenken waarin dat grappig is.
Misschien dat onze 'grijze wolf' Triggerturk het regelmatig hoort?quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dat. Die combi hoor je bijna nooit.
Nee dank je.quote:
Een heel klein woordje, met zo'n groot effect.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een heel klein woordje, met zo'n groot effect.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik die van jou ook. Al zeg ik het zelf.
Maar dat doet me aan al die facebook profielfoto's denken en daar word ik boos van.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze achtergrond zou mani beter staan.
oquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar dat doet me aan al die facebook profielfoto's denken en daar word ik boos van.
Die wielrenner komt niet uit Regenboogland.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze achtergrond zou mani beter staan.
quote:
Hij zelf.quote:
quote:Triggershit heeft zojuist een van jouw posts gequote in topic "Nieuws & Achtergronden / [SC] pannenkoeken united"
Nee joh?quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een stalker, ik zweer het hij volgt mij overal
Waarom zou iemand dat doen?quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
check zijn active topics, alleen NWS-SC.
Wat kansloos.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
levenloos, loser, schizofreen?
jep.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat vat het wel aardig samen ja.
Stuurt die je ook prive berichtjes?quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat vat het wel aardig samen ja.
Nee, zo erg is het (nog) niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Stuurt die je ook prive berichtjes?
Niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:01 schreef LTVDK het volgende:
Triggershit is echt zo'n grijze wolf hommeltje
Doe niet zo tof danquote:
Abdel ga maar weer gewoon op je 'shot' account hoor, dit is voor niemand leuk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:02 schreef Triggershit het volgende:
[..]
Ik doe niet minder tof dan Triggershot.
Triggershot is mijn intellectuele kant jwz.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Abdel ga maar weer gewoon op je 'shot' account hoor, dit is voor niemand leuk.
Nou en, ik ga niet lopen kutten met een kloon.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik was mij vaker dan jij jongen.
wel lopen lullen?quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou en, ik ga niet lopen kutten met een kloon.
Nee die houd ik gewoon in mijn broek.quote:
Nooit gebruikt?quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die houd ik gewoon in mijn broek.
Jij bent toch de FOK! politie?quote:
2 is al teveel.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:11 schreef anonymoussie het volgende:
Misschien moet je een account maken op de naam Triggersnot.
Het is nog niet schizofrenisch genoeg.
Nee ik pis gewoon in mijn broek, veel makkelijkerquote:
Je hebt een nobele taak nu Jasmijn.quote:
Niet multifunctioneel, de jouwe?quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik pis gewoon in mijn broek, veel makkelijker![]()
Shot was er eerder dan Shit.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:12 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb gehoord dat triggershit, toen hij nog een little shit was, een fanatiek tegenstander was van dictatoriale boeven. De jaren en jaren indoctrinatie van een niet nader te noemen criminele Turkse president waren teveel voor zijn gemoedelijke aard. Om zijn breekbare brein voor de plotselinge gedwongen verandering te beschermen, creerde hij een alter ego voor zichzelf. Deze afsplitsing van zijn persoon kennen wij als Triggershot. Omdat Erdogan wel van schieten houdt.
Heel af en toe, op een moment van zwakte, breekt de shit nog wel eens door.
Je bent er wel diep ingedoken zeg.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:12 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb gehoord dat triggershit, toen hij nog een little shit was, een fanatiek tegenstander was van dictatoriale boeven. De jaren en jaren indoctrinatie van een niet nader te noemen criminele Turkse president waren teveel voor zijn gemoedelijke aard. Om zijn breekbare brein voor de plotselinge gedwongen verandering te beschermen, creerde hij een alter ego voor zichzelf. Deze afsplitsing van zijn persoon kennen wij als Triggershot. Omdat Erdogan wel van schieten houdt.
Ja en?quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij moet er niet om lachen, jij bent z'n meisje, toch?
Wel multicultureel.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet multifunctioneel, de jouwe?
If you really want to know, ik ben een bekeerde Salafist, kom uit de meest innerkringen die in Nederland actief waren. En weet als geen ander wat ze zijn, waar voor ze staan, ging weinig samen met enig vorm van sympathie voor Erdogan en consorten.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:12 schreef timmmmm het volgende:
Op dit forum ja. Shot is hier enkel gekomen om de snorrenpropaganda te verspreiden. En waar shot gaat, zal shit altijd moetem volgenquote:
Jammer dat ik niet die link heb van dat Van Damme gifje met die vingers.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
If you really want to know, ik ben een bekeerde Salafist, kom uit de meest innerkringen die in Nederland actief waren. En weet als geen ander wat ze zijn, waar voor ze staan, ging weinig samen met enig vorm van sympathie voor Erdogan en consorten.
Nou LTVDK, kom er maar in.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet die link heb van dat Van Damme gifje met die vingers.
Deze bedoel je?quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
gewoon aan je liefje vragen?quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
If you really want to know, ik ben een bekeerde Salafist, kom uit de meest innerkringen die in Nederland actief waren. En weet als geen ander wat ze zijn, waar voor ze staan, ging weinig samen met enig vorm van sympathie voor Erdogan en consorten.
Maar zou je een paar extra drops willen toevoegen aan je nageslacht?quote:
Als ze van mooie negers zijn wel jaquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar zou je een paar extra drops willen toevoegen aan je nageslacht?
Ik kan deze man niet plaatsen.quote:
aint gonna happen dan.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Niets bro.![]()
Wel in deze SC.
Nu niet mijn pm vol gaan spammen.
Ok, ik ben al 33, nog maagd en woon op zolder. Wat is je diagnose om te beginnen?quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ok vooruit.
Voor jou maak ik een uitzondering.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ok, ik ben al 33, nog maagd en woon op zolder. Wat is je diagnose om te beginnen?
Nice.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben allemaal mensen blij aan het maken in dit topic
FHF / Gratis Coca Cola Cap(s)
Eenzaam, seksueel gefrustreerd.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ok, ik ben al 33, nog maagd en woon op zolder. Wat is je diagnose om te beginnen?
Hmm, geen last van de economische crisis godzijdank.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Eenzaam, seksueel gefrustreerd.
Sociaal geïsoleerd.
Wat is je financiële situatie?
Wat voor werk doe je dan?quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, geen last van de economische crisis godzijdank.
Ok. Dus je kan eea ondernemen als je wil. Ik zie mogelijkheden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, geen last van de economische crisis godzijdank.
Bijzonder allergisch voor muizen, ratten, hangjongeren.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ok. Dus je kan eea ondernemen als je wil. Ik zie mogelijkheden.
Wat zijn je angsten?
Weet je of jouw gedachten overeenkomen met de werkelijkheid?quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bijzonder allergisch voor muizen, ratten, hangjongeren.
Carnavalvolk, verder eigenlijk niets concreets buiten algemene dingen als de dood of kwalijke ziektes ofzo denk ik?
Op welk gebied?quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Weet je of jouw gedachten overeenkomen met de werkelijkheid?
Niet echt een volwaardig lid natuurlijk.quote:
Jouw fascinatie voor zijn ingekorte stengel begint wel steeds ernstigere vormen aan te nemen, misschien moet je Wibi eens om advies vragen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet echt een volwaardig lid natuurlijk.
#grappendiehenkhadkunnenmakenmaardatnietdoetendaarommoetikhetweerdoen
quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Snap wel dat jij dit niet grappig vindt met je ene testikel.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jouw fascinatie voor zijn ingekorte stengel begint wel steeds ernstigere vormen aan te nemen, misschien moet je Wibi eens om advies vragen.
Het klinkt echt een beetje jaloers hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt mijn diagnose die ik eerder stelde?quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onder voorbehoud van het mogelijk vergissen, 9/10 x redelijk wel.
Feitelijk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Klopt mijn diagnose die ik eerder stelde?
Verkoop je Aloe vera producten?quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:59 schreef Peunage het volgende:
Eerste werkdag. Nou ja, introductiedag. iPhone 6 () gekregen. Morgen laptop en leaseauto
En morgen appartement in ontvangst nemen
Nee is gewoon sociale hoerquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh appartement is niet via hun :p
quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:59 schreef Peunage het volgende:
Eerste werkdag. Nou ja, introductiedag. iPhone 6 () gekregen. Morgen laptop en leaseauto
Inderdaad, dat zijn geen grappen meer.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Heeft de user Bram_van_Loon eigenlijk ooit een post gemaakt van minder dan 200 woorden? Zo maar iets wat ik me afvraag. Elfletterig verbleekt echt bij hem.
moet toch doorgaan he.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Das niet zo mooi.
Of vind je het wel fijn zo?
Ik verbaas me er ook regelmatig over. Eerst dacht ik nog dat hij veel op mij leek, maar zo lang van stof ben ik niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Heeft de user Bram_van_Loon eigenlijk ooit een post gemaakt van minder dan 200 woorden? Zo maar iets wat ik me afvraag. Elfletterig verbleekt echt bij hem.
Die zat ik ook net te lezen ja, ons aanstormend jeugddelinquentquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Fylax![]()
GC / In een restaurant, kan rekening niet betalen. Wat nu?
Ik haat mensen die dit doen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zat ik ook net te lezen ja, ons aanstormend jeugddelinquent
'dine & dash'quote:
Hoeveel mensen heb je toen getackled?quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Bij een plek moest ik het zelf terug betalen van mijn fooi
Geen, ze waren weg. Was ook een keer bij collega's gebeurd met een rekening van 200 euro. Die mensen moesten het onderling verdelen en terug betalen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heb je toen getackled?
Volgens mij mag dat helemaal niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Bij een plek moest ik het zelf terug betalen van mijn fooi
Wel een kutzaak dan trouwens.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen, ze waren weg. Was ook een keer bij collega's gebeurd met een rekening van 200 euro. Die mensen moesten het onderling verdelen en terug betalen.
Mja was jong en had geen idee.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |