quote:
Mooiquote:
Ik was als jong meisje een beetje verliefd op Jimmy Somerville.quote:
Whehehequote:Op donderdag 6 augustus 2015 03:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik was als jong meisje een beetje verliefd op Jimmy Somerville.![]()
![]()
Het was ook meer een crush, omdat ie in de videoclips zo schattig danste.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 03:19 schreef Impressme het volgende:
[..]
WheheheIk was op niemand verliefd, geen sterren iig. Geen posters aan mijn wand, ja van paarden
![]()
Nog steeds, op repeat! Vooral het stukje tussen 3:00 en 5:00 is gewoon kippevel brrrr, zo gevoeligquote:
Ik heb deze nog wel een tijdje geluisterd (samen met nog een paar andere tracks)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Treehut362 op 07-08-2015 20:40:14 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ga jij ook niet te laat slapen?quote:
Ja, mamquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 04:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ga jij ook niet te laat slapen?
Welterusten voor straks.
Sorry voor volgende postquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor mijn weirdheid![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry voor volgende post
Ik ben autistisch en dat soort shit dus vergeef me mijn volgende wazige berekening
En als je wilt weten over welk nummer ik het heb, gewoon CTRL + F doen op mijn username in dit topic dan weet je over welk nummer ik het heb.Gast, no problems! Ludovico EinaudiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor mijn weirdheid![]()
![]()
![]()
Zelf ben ik helemaal aan deze verkocht van hem, al jaren en een van de redenen dat This Is England zo geweldig was:
Live Chill
Dankjedankjedankje!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:06 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
Gast, no problems! Ludovico Einaudi![]()
![]()
![]()
Zelf ben ik helemaal aan deze verkocht van hem, al jaren en een van de redenen dat This Is England zo geweldig was:
Dat is 2 x sorry, helemaal niet nodig joh!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry voor volgende post
Sorry voor mijn weirdheid
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 14:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is 2 x sorry, helemaal niet nodig joh!
Je hoeft je niet te excuseren voor wie je bent.
Je bent niet weird, je bent "anders" , niets om je voor te schamen.
En zolang je nog van dat nummer geniet, dat is wat telt.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:26 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
Dit inderdaadVind het juist leuk als iemand zo enthousiast ist over iets
Thank you, Limburgs dan?quote:
Ikke? Nope.quote:
pOquote:
Soms is dat gewoon even nodig.quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:32 schreef Impressme het volgende:
Deze verzamel:
Lekker fout en het boeit me niks
Was het maar zo, dat mijn buren me met Refused wakker maakten.quote:
Genoteerd. Zo eens luisteren.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:14 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
Was het maar zo, dat mijn buren me met Refused wakker maakten.
Mochten ze nog slapen probeer deze eens:
Ha ha ha WTFquote:Op zondag 9 augustus 2015 11:14 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
Was het maar zo, dat mijn buren me met Refused wakker maakten.
Mochten ze nog slapen probeer deze eens:
Ik vind het wel lekker. Die drie minuten trek ik wel.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:37 schreef ChillTuup het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je een muzikaal hoogstandje verwachtte haha.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |