Neuh ...quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Niemand had het over "weggestuurd"
Natuurlijk wel.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in (in het vetgedrukte deel)
Maar dat betekent niet dat mijn denkwijze het probleem is, dat is naief en dom
Ik kan het niet helpen dat ik intelligenter ben dan >98% van de bevolking. Sorry, maar ik heb gewoon niks met jullie "grappige humor", ga lekker naar de kroeg met je humor maar ga jouw humor niet aan die kleinere groep mensen opleggen die daar geen boodschap aan hebben.
Ga lekker terug naar je VBL slowchat met je *AHEM* "humor"
Die indruk wek je nietquote:Ik kan het niet helpen dat ik intelligenter ben dan >98% van de bevolking.
Ik ga me idd niet aanpassen aan die meerderheid, als dat jou tevreden stelt, dan vind ik dat best. Hoofdzaak is dat ik van jouw soort zo min mogelijk last heb (wat dezelfde tip is die ik TS ook heb gegeven)quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Jij bent immers degene die aanpassingsproblemen hebt, die spreekwoordelijke 95% past zich aan en gaat er meer of mindere mate in mee.
Jouw indruk is voor mijn IQ dan ook volstrekt onbelangrijkquote:[..]
Die indruk wek je niet.
nee dank je, ga een ander maar lastigvallen met dit concept, ik heb geen interessequote:-lang verhaal over goedpraterij pestgedrag-
Dit idd. Al gooi ik het zelf tegenwoordig meer in de hoek van "actief ontwijken"quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:46 schreef A_Fortiori het volgende:
Oei, je moest eens weten, wat ik met negeren allemaal heb gewonnen.
Dat kun je ook helemaal niet.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga me idd niet aanpassen aan die meerderheid.
Ook een prima methode. Of geen aandacht geven, zoals ik hier eerder las, werkt soms ook zo heilzaam. Zeker leuk, als een arrogant iemand dat niet trekt, dan lach ik.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit idd. Al gooi ik het zelf tegenwoordig meer in de hoek van "actief ontwijken"
Mensen pesten omdat ze gepest...quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kun je ook helemaal niet.
Aan de mate van felheid in je betogen te lezen zal je zelf wel gepest zijn. Kan eigenlijk geen andere legitieme reden bedenken waarom iemand niet tegen een geintje zou kunnen en dat absurd weg zet alsof er mensen kapot gemaakt worden.
Mits enige consequentie daarbij, heb ik geen probleem.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:55 schreef Copycat het volgende:
Laatste keer: on topic en niet on user.
Hierna ga ik vegen en noten.
quote:TAKTIEK 1 VOOR DE "OVERHEERSENDE EN HOOGHARTIGE LOMPERIK"
Geef tegengas! De dominante en arrogante lomperik heeft de neiging om de grens op te zoeken en er overheen te gaan als hij geen tegengas krijgt. Hij (en zeker ook zij) wil winnen en vindt het prettig om met andere te kunnen sparren, liefst op gelijk niveau. Dit is wat hij (de overheersende lomperik) eigenlijk tegen je zegt als hij zo tegen je tekeer gaat. Hij/zij wil graag dat jij het volgende met hem doet:
-Klets niet over me en schaad mijn vertrouwen niet.
-Vat mijn assertiviteit niet op als een persoonlijke aanval.
-Accepteer dat ik snel boos word en bedenk dat dit ook zo weer over is (vergeven en vergeten).
-Kom voor jezelf op.
-Toon je zelfvertrouwen en wees sterk en direct.
-Draai er niet omheen.
Haha zo komt mijn topic wel volquote:
Wat is de situatie hier eigenlijk concreet, TS. Misschien is het me ontgaan, maar ik dacht dat het iemand was in je studie waar je een groepswerk mee moest doen, vandaar dat je hem op whatsApp moest toevoegen? En je hem ook in andere aangelegenheden niet zo goed kan ontlopen? Of heb ik het verkeerd begrepen?quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:01 schreef Fera het volgende:
Zulke mensen leven op aandacht, dus de oplossing is vrij simpel: geen aandacht meer schenken. En verder zou ik me er gewoon niet zo druk om maken. Als iemand zichzelf zodanig op de voorgrond drukt, tune dan uit of zoek afleiding. Afhankelijk van de situatie natuurlijk, maar goed. Jezelf erover opvreten heeft weinig zin. Daar heb je alleen jezelf mee.
Ja is ook een beetje mijn situatie.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:12 schreef Sheldon. het volgende:
De beste tip is volgens mij gewoon door er geen aandacht aan te besteden. Het is inderdaad frustrerend, maar als je je er druk om gaat maken heb je uiteindelijk alleen jezelf er mee.
Overigens zit in mijn vriendengroep ook zo'n type, en ik negeer hem nu al een jaar of 5. Hij voelt zichzelf een enorme baas, en kijkt op praktisch iedereen neer. Ik voel me daarom ook niet op mijn gemak bij zijn aanwezigheid, en de keren dat hij in het verleden heeft gevraagd of ik zin had om met hem mee te gaan sporten / hardlopen / een biertje drinken, heb ik altijd voor bedankt. Aan het begin heb ik nog wel eens vernomen dat hij mij tegenover andere mensen voor van alles en nog wat heeft uitgemaakt, ik was een ''mongool'' en dergelijke, maar volgens mij is dat alleen frustratie omdat hij weet dat ik totaal niet op hem zit te wachten en het me verder geen reet kan interesseren wat hij allemaal doet, terwijl hij juist graag aanzien wil hebben van iedereen en boven iedereen wil staan en invloed op mensen uit wil kunnen oefenen..
Dus heb gewoon schijt aan die lui
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |