abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154866757
2015

30 juli: Fuente (meisje)

4 augustus: SaskiaR
6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr (meisje)
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan
4 januari: Xanteh
22 januari: Myrr

14 februari: Frummeltje86
25 februari: Sicilia

2 maart: L0t..
4 maart: LadyBlack
29 maart: Mapiya

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Aanpassingen graag via DM :)
  maandag 3 augustus 2015 @ 14:17:51 #2
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_154866866
Nou sjongejonge, :* voor alle dames in het ziekenhuis.

Joycie, hoop voor je dat het een september kindje mag worden. En vanaf 32 weken is inderdaad High Care en geen NICU meer. Maar laat ze nog maar lekker binnen blijven zitten.....
pi_154867014
Hč sillie, jij ook al. Hopelijk is alles in orde.

Jantina, je schrijft over liespijn. Heel herkenbaar! Raar gevoel vind ik het. Vanmiddag maar eens vragen aan de bekkenfysio wat ik daar nu het beste aan/mee kan doen.

Hier vandaag weer een rustig kindje en dat vind ik echt niet tof. Ik ga maar even een uurtje plat met wat suiker en hopelijk wordt hij/zij daar wakker van!
pi_154867339
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:25 schreef Malteser het volgende:
Jantina, je schrijft over liespijn. Heel herkenbaar! Raar gevoel vind ik het. Vanmiddag maar eens vragen aan de bekkenfysio wat ik daar nu het beste aan/mee kan doen.

Hier vandaag weer een rustig kindje en dat vind ik echt niet tof. Ik ga maar even een uurtje plat met wat suiker en hopelijk wordt hij/zij daar wakker van!
Is hier ineens komen opzetten vanuit het niets, bij jou ook?
Zou ook indalingspijn kunnen zijn las ik ergens anders weer...

Baby is hier normaal vrij rustig, nooit druk geweest. Echter vandaag hier juist vrij druk t.o.v. afgelopen dagen, mag ook wel een keertje. Blijft toch een prettig gevoel (ik krijg nog geen schoppen in ribben e.d.)
pi_154867513
Jeetje, sillie ook al in het ziekenhuis. Sterkte!

Zit er iets in de lucht ofzo, al die hoge bloeddrukken. De warmte misschien?

quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 13:34 schreef Malteser het volgende:

[..]

Hoe is het met jou?
Wat lief dat je ernaar vraagt.

Ik heb een heel goed weekend gehad, dat was heel fijn en die afleiding helpt echt enorm. Ik kijk niet te ver vooruit, elke dag is er 1 en weer een stap dichterbij. :Y Nu het weekend weer voorbij is vind ik het wel moeilijker om afleiding te vinden. Alleen thuis, iedereen werkt natuurlijk en ik kan niet echt ergens heen.

Vervelend dat je baby weer zo rustig is! Ik hoop dat hij/zij zo weer druk gaat bewegen en zo niet, dan echt bellen hoor!
pi_154867618
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:40 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Is hier ineens komen opzetten vanuit het niets, bij jou ook?
Zou ook indalingspijn kunnen zijn las ik ergens anders weer...

Baby is hier normaal vrij rustig, nooit druk geweest. Echter vandaag hier juist vrij druk t.o.v. afgelopen dagen, mag ook wel een keertje. Blijft toch een prettig gevoel (ik krijg nog geen schoppen in ribben e.d.)
Ja, ik had het van de ene op de andere dag. Als ik nog goede tips krijg, zal ik ze delen!
pi_154867707
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:48 schreef LuDann het volgende:
Jeetje, sillie ook al in het ziekenhuis. Sterkte!

Zit er iets in de lucht ofzo, al die hoge bloeddrukken. De warmte misschien?

[..]

Wat lief dat je ernaar vraagt.

Ik heb een heel goed weekend gehad, dat was heel fijn en die afleiding helpt echt enorm. Ik kijk niet te ver vooruit, elke dag is er 1 en weer een stap dichterbij. :Y Nu het weekend weer voorbij is vind ik het wel moeilijker om afleiding te vinden. Alleen thuis, iedereen werkt natuurlijk en ik kan niet echt ergens heen.

Vervelend dat je baby weer zo rustig is! Ik hoop dat hij/zij zo weer druk gaat bewegen en zo niet, dan echt bellen hoor!
Fijn dat je een goed weekend gehad hebt! Je doet het super LuDann! En wat je schrijft over de afleiding is heel herkenbaar. Man is weer werken en ik ben alleen thuis.

Ik hoop ook dat baby zo weer lekker gaat bewegen, en anders bel ik straks even.
  maandag 3 augustus 2015 @ 14:59:20 #8
50430 Yuki
Student Midwife
pi_154867759
He MM, wat een getouwtrek. Fijn dat je nog even door mag lopen, maar als je net ingesteld hebt op inleiden... Logisch dat je emoties in een achtbaan zitten :*

sillie ook al een hoge bloeddruk, getsie. Bij jou was ie altijd keurig volgens het boekje toch? Hopelijk slechts een rare uitschieter en gauw terug bij normaal!
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_154868192
Veel hoge bloeddrukken! Sterkte dames.

Ik ben een paar keer onderuit gegaan vorige week, bleek mijn onderdruk rond de 58 te zitten..
Vanmorgen weer gemeten en nu was ie 100 /70 gelukkig.

Lage bloeddruk is lastig voor mij, maar niet zo gevaarlijk als een hoge bloeddruk gelukkig.
Anarchistisch Avondvermaak
Magisch theater
Toegang is niet voor iedereen, enkel voor gekken
De toegansprijs is je verstand
pi_154868266
Wat een heen en weer geslinger MM! Maar toch fijn nieuws dat je toch nog niet ingeleid hoeft te worden!

Ik heb weer een sticker van de vk gekregen! Ze schatten alleen op basis van m'n buik de baby elke week groter in. Nou hoort dat natuurlijk, maar mijn curve gaat nogal stijl omhoog. De groeiecho met week 34 was prima op het lijntje, nu zit ik er flink boven. Op basis van de buik schatten ze nu een baby van 4,5 kilo. Die metingen kunnen verkeerd zijn doordat de baby bijvoorbeeld hoog ligt of nog heel veel vruchtwater heeft zeiden ze, maar om te kijken of het echt een olifantje is woensdag dus een extra groeiecho.
pi_154868370
poeh, wat een hoop dames in t ZH inderdaad :{
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 3 augustus 2015 @ 15:29:09 #12
409579 LuDann
All the way
pi_154868412
Zo FF, das een behoorlijke babysaurus dan zeg! Had jij nu ook wat veel vruchtwater of ben ik in de war met iemand anders?
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:56 schreef Malteser het volgende:

[..]

Fijn dat je een goed weekend gehad hebt! Je doet het super LuDann! En wat je schrijft over de afleiding is heel herkenbaar. Man is weer werken en ik ben alleen thuis.

Ik hoop ook dat baby zo weer lekker gaat bewegen, en anders bel ik straks even.
Nohhh, lief dat je dat zegt maar ik doe het echt niet beter of slechter dan andere mensen hoor. :@

Afleiding thuis is lastig he? Er is een limiet aan het aantal dingen die je kunt doen.
pi_154868934
Hier lijkt 't mee te vallen; urinecheck was in orde. Ze hebben een echo gemaakt om baby even te kunnen checken maar die maakt het ook goed en bij een 2e meting bleek bloeddruk weer flink gezakt (zelfs zoveel dat iedereen zich af vroeg of de eerste meting dan wel klopte, van 169/98 bij de eerste naar 136/82 bij de tweede meting).
Ze zijn nu even aan 't overleggen..
pi_154869234
quote:
17s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:29 schreef LuDann het volgende:
Zo FF, das een behoorlijke babysaurus dan zeg! Had jij nu ook wat veel vruchtwater of ben ik in de war met iemand anders?

[..]

Nohhh, lief dat je dat zegt maar ik doe het echt niet beter of slechter dan andere mensen hoor. :@

Afleiding thuis is lastig he? Er is een limiet aan het aantal dingen die je kunt doen.
Ik heb gewoon bewondering voor de manier waarop je overal mee omgaat. Het is nu niet zo dat je helemaal kunt spreken van een probleemloze zwangerschap, zeker met jouw medische voorgeschiedenis en lichamelijke ongemakken. En ondanks dat, en met daarbij alle kwaaltjes die op je pad zijn gekomen, heb je je zwangerschap toch maar mooi kunnen voldragen. O+

En afleiding zoeken is inderdaad soms lastig. Iedereen gaat werken/viert vakantie en ik hang de vlag al uit als het me gelukt is om een was op te hangen.... En met het concentratievermogen van een dronken goudvis is een boek lezen helaas geen optie meer. Maar ik prijs me gelukkig met het feit dat er iemand ooit op het idee is gekomen een iPad te ontwikkelen :).
pi_154869257
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:49 schreef silliegirl het volgende:
Hier lijkt 't mee te vallen; urinecheck was in orde. Ze hebben een echo gemaakt om baby even te kunnen checken maar die maakt het ook goed en bij een 2e meting bleek bloeddruk weer flink gezakt (zelfs zoveel dat iedereen zich af vroeg of de eerste meting dan wel klopte, van 169/98 bij de eerste naar 136/82 bij de tweede meting).
Ze zijn nu even aan 't overleggen..
Fijn sillie!
  maandag 3 augustus 2015 @ 16:48:28 #16
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154870492
Ik ben ook weer terug uit het ziekenhuis. Er werd geen groeimeting gedaan :') Er werd alleen gekeken naar navelstrengdoorbloeding, vruchtwater, ctg en bloeddruk en dat was allemaal goed. En de baby beweegt nog steeds heel goed. Dus we mogen nog een week door (mits ctg's en bewegingen enzo allemaal goed blijven natuurlijk).

Ze heeft wel stiekem gekeken naar de buikomtrek en die leek nog steeds op dezelfde lijn te zitten, een beetje bungelend onderaan het P3-lijntje. Dus hij is ws wel iets gegroeid, maar weer niet spectaculair :+ Sinds deze week probeer ik ook echt veel en calorierijk te eten, maar de extra kilo's blijven vooral aan mij hangen kennelijk :')

Naja, al met al goed nieuws dus, Fabio mag nog lekker in de buik blijven :)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_154870708
MissBliss *O* nog een weekje erbij! Zul je zien dat je met 42 weken ingeleid moet worden ;)
pi_154870760
Wat veel ziekenhuisverhalen zeg! Maar lees ook goede uitslagen! ^O^ hopelijk blijven alle kindjes nog even lekker binnen zitten.

Veel mensen ook bijna met verlof!

Ludann, was jij dat die laatst bv bhs had overgekocht? Dat was zonder beugel toch? Weet je nog waar die gekocht waren? Ze zagen er iets beter uit dan die Hema dingen.. En zitten ze een beetje?
  maandag 3 augustus 2015 @ 17:00:12 #19
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154870835
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:55 schreef Daui het volgende:
MissBliss *O* nog een weekje erbij! Zul je zien dat je met 42 weken ingeleid moet worden ;)
Hehe, dat zou wat zijn :P

Nou, net tijdens het gesprekje met (weer een andere) gyn daar nog over gehad, maar ze neigen toch meer naar inleiden rond de 37 weken. Maar we zullen het zien volgende week!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_154871002
Ik lees nog redelijk mee hier, maar toch even een in-een-klap- -O- en *O* voor alle slechte en goede berichten! MissBliss, fijn dat je nog door mag lopen, LuDann ook nog steeds dus! Hopelijk blijft het bij de dames met lastige bloeddrukken ook allemaal goed verlopen verder en Stippel wat heftig! Veel succes met je herstel en hopelijk kun je wel gewoon lekker genieten van jullie mannetje!

Ik moet hier nog afscheid nemen! De tijd gaat snel! Vandaag is M alweer 13 dagen oud en ze doet het super! Heel tevreden meiske dat goed drinkt en groeit en *afkloppen* 's nachts ook heel goed slaapt! Nog even een plaatje van 1 week oud voor de rammels :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154871063
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 17:05 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik lees nog redelijk mee hier, maar toch even een in-een-klap- -O- en *O* voor alle slechte en goede berichten! MissBliss, fijn dat je nog door mag lopen, LuDann ook nog steeds dus! Hopelijk blijft het bij de dames met lastige bloeddrukken ook allemaal goed verlopen verder en Stippel wat heftig! Veel succes met je herstel en hopelijk kun je wel gewoon lekker genieten van jullie mannetje!

Ik moet hier nog afscheid nemen! De tijd gaat snel! Vandaag is M alweer 13 dagen oud en ze doet het super! Heel tevreden meiske dat goed drinkt en groeit en *afkloppen* 's nachts ook heel goed slaapt! Nog even een plaatje van 1 week oud voor de rammels :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achos! O+
pi_154871085
quote:
17s.gif Op maandag 3 augustus 2015 15:29 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik was ook degene met veel vruchtwater, dus ook grote kans dat het daardoor komt, al zou dat met deze termijn al flink afgenomen moeten zijn normaal gesproken. Ik ben iig benieuwd wat er woensdag uit komt!

MissBliss, jammer dat je nu nog niet zoveel weet, maar fijn dat iig alles nog goed gaat! Gaan ze nog wel een nieuwe groeiecho doen om de vooruitgang te bekijken?
pi_154871160
Ima, wat een droppie!
pi_154871180
quote:
11s.gif Op maandag 3 augustus 2015 16:48 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben ook weer terug uit het ziekenhuis. Er werd geen groeimeting gedaan :') Er werd alleen gekeken naar navelstrengdoorbloeding, vruchtwater, ctg en bloeddruk en dat was allemaal goed. En de baby beweegt nog steeds heel goed. Dus we mogen nog een week door (mits ctg's en bewegingen enzo allemaal goed blijven natuurlijk).

Ze heeft wel stiekem gekeken naar de buikomtrek en die leek nog steeds op dezelfde lijn te zitten, een beetje bungelend onderaan het P3-lijntje. Dus hij is ws wel iets gegroeid, maar weer niet spectaculair :+ Sinds deze week probeer ik ook echt veel en calorierijk te eten, maar de extra kilo's blijven vooral aan mij hangen kennelijk :')

Naja, al met al goed nieuws dus, Fabio mag nog lekker in de buik blijven :)
Klinkt goed! En is Fabio de werktitel, of...?
pi_154871204
IMA, wat een schatje...

Hier de eerste verlofdag prima doorgebracht. tot 10 uur geslapen, wat in huis omgetutteld, wasjes gedraaid enzo, de buurt even in om in wat winkels te snuffelen en een boodschap te doen.

Morgen eens richting stoffenwinkel om een leuk stofje te scoren voor een baby naai project...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')