quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:12 schreef Pinda555 het volgende:
Had een vriend die er lid van wou worden. Alleen hij werd bij de ontgroening neergeknuppelt met golfclubs, dus is die er maar mee gekapt.
Balen ik opende dit topic in de hoop een fikse berg bagger aan te treffenquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:23 schreef Henrys het volgende:
Als leidinggevende zou ik nooit iemand in dienst nemen die zich laat vernederen om ergens bij te horen.
Het zijn enge praktijken waarvan ik de juridische legitimiteit betwijfel. Zal er es werk van maken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
De verhalen zijn erger dan de werkelijkheid. Vaak de wereld in geholpen door de figuren die het juist niet volhielden.
Er wordt zeker gekleineerd en shit gedaan waarvan je je afvraagt of het het waard is. Maar uiteindelijk is het maar 1 groot toneelstuk natuurlijk en is zo wel het kaft van het koren gescheiden.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:14 schreef Erno-BE het volgende:
Er bestaat toch wel meer dan alleen het corps. Niet-corporale studentenverenigingen zijn meestal gezelliger en toegankelijker dan dat corps.
Hij kan beter naar Ovum Novum gaan. Schijnt dat die club betere chicks heeft.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:25 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Hoe is Carolus Magnus?
Zijn er nog Carolus kenners hier? Aan wie ik vragen mag stellen namens mn broertje die daar bij wil gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |