zijn dat gerda er arie van dat bericht van craft festival?quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:21 schreef RockNijntje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)39841&type=1&theater
Ik vertik het om te geloven dat zulke mensen bestaan.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:21 schreef RockNijntje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)39841&type=1&theater
Ik dacht dat je echt een mouwloos overhemd aan het dragen was.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vertik het om te geloven dat zulke mensen bestaan.
Hahahaquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht dat je echt een mouwloos overhemd aan het dragen was.
Zou er echt ontzettend gay uitzien.
ja maar ze gaat do tot di weer, naar friesland met een vriendinquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is je vriendin alweer terug van vakantie?
doe normaal manquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
Teun?
https://www.facebook.com/(...)L&sdk=joey&width=500
Doe zelf normaal man. Mongool.quote:
wow wat vaakquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja maar ze gaat do tot di weer, naar friesland met een vriendin
en volgende week zatrdag een week lissabon
maar ga volgende week wo-do bij d'r slapen
Ivanko al weer geapptquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
KOM VECHTEN DAN, AAPHOOFD
quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Dat doet ie alleen met paarden
Mladen doet onder voor Ivanko, check hun thug status maar op thugstatus.ruquote:
Mladen geeft ook alleen maar de boodschap door aan Vladimir...quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mladen doet onder voor Ivanko, check hun thug status maar op thugstatus.ru
wat is het probleem?quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:31 schreef niels0 het volgende:
Johnnies en Anita's die Senior in hun funktiebenaming hebben staan.![]()
Het worden er steeds meer. Schijnt in de mode te zijn en interessant te staan.
Dit stak jaren geleden al de kop op hoor. Gisteren ook weer een op de radio iets met frontdesksupervisor ofzoquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:31 schreef niels0 het volgende:
Die ken ik niet. Maar zjin status valt tegen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mladen geeft ook alleen maar de boodschap door aan Vladimir...
Dat staat beter dan "alcoholist"quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:31 schreef niels0 het volgende:
Tja, als je ook junior functies hebt krijg je dat vanzelf hequote:Op maandag 3 augustus 2015 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit stak jaren geleden al de kop op hoor. Gisteren ook weer een op de radio iets met frontdesksupervisor ofzo
Was gewoon receptioniste..
Ja he. Nou ik v ind het ook een walgelijke ontwikkelingquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tja, als je ook junior functies hebt krijg je dat vanzelf he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |