Klagen dat iemand denigrerend is, om daarna zelf een denigrerende opmerking te makenquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat ben jij een naar denigrerend persoon zeg, iemand die zijn best doet compleet afbranden. Blijkbaar zit ik goed over dat jij zo'n dik persoon bent die misbruik maakt van mensen die wel gewoon werken.
Nee hoor, ik werk ook gewoon, en ik ben hartstikke gezond. Ik vind het gewoon een beetje een overdreven klacht, je krijgt fooi, maar je bent boos want het was niet hoog genoeg.. Ik wou dat ik fooi kreeg bij elk broodje dat ik voor een klant afbak in de Albert Heijn.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat ben jij een naar denigrerend persoon zeg, iemand die zijn best doet compleet afbranden. Blijkbaar zit ik goed over dat jij zo'n dik persoon bent die misbruik maakt van mensen die wel gewoon werken.
Ja lekker in je warme winkel staan en een oventje open en dicht doen is zo moeilijk daar hoort wel fooi bij. Mensen die door een regenbui eten moeten bezorgen kunnen de tyfus krijgen, aanstellers dat het zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:01 schreef MiepGirl het volgende:
[..]
Nee hoor, ik werk ook gewoon, en ik ben hartstikke gezond. Ik vind het gewoon een beetje een overdreven klacht, je krijgt fooi, maar je bent boos want het was niet hoog genoeg.. Ik wou dat ik fooi kreeg bij elk broodje dat ik voor een klant afbak in de Albert Heijn.
Wie de bal kaatst..quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Klagen dat iemand denigrerend is, om daarna zelf een denigrerende opmerking te maken
Ik heb de echte klacht gevonden, Catkiller is op zoek naar een poncho en/of een warme trui. Biedt iemand aan voor ¤4,00?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:03 schreef Catkiller het volgende:
Ja lekker in je warme winkel staan en een oventje open en dicht doen is zo moeilijk daar hoort wel fooi bij. Mensen die door een regenbui eten moeten bezorgen kunnen de tyfus krijgen, aanstellers dat het zijn.
Geef jij ook fooi aan je postbode? Aan de bezorger die je pakketjes van de pabo komt bezorgen? Aan diegene die je gasmeterstand komt bekijken? Aan de vuilnisman? Aan de stratenmakers?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja lekker in je warme winkel staan en een oventje open en dicht doen is zo moeilijk daar hoort wel fooi bij. Mensen die door een regenbui eten moeten bezorgen kunnen de tyfus krijgen, aanstellers dat het zijn.
Die postbode is met een uurtje klaar en die bezorger chillt toch in zijn warme bus als het slecht weer is. En ik bestel niks van de Pabo want mijn vriendin heeft niks met zulke dingen. De gasmeterstandbekijker moet juist dankbaar zijn dat ik er ben om de deur open te doen. De vuilnisman zit gewoon in zijn vrachtwagen op knopjes te duwen en de stratenmakers worden met mijn belasting al betaald. Heb je nu nog meer wijze ideeën?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:08 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Geef jij ook fooi aan je postbode? Aan de bezorger die je pakketjes van de pabo komt bezorgen? Aan diegene die je gasmeterstand komt bekijken? Aan de vuilnisman? Aan de stratenmakers?
Zo niet, dan ben je een vuile hypocriet, maar goed, uit eerdere posts van je bleek dit dan ook wel.
Ha ha.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:05 schreef MiepGirl het volgende:
[..]
Ik heb de echte klacht gevonden, Catkiller is op zoek naar een poncho en/of een warme trui. Biedt iemand aan voor ¤4,00?
Groei jij nu maar een ruggengraat misschien kan het dan nog wat worden met je.quote:
Jij wordt al betaald door je baas. Nog meer hypocriete antwoorden?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die postbode is met een uurtje klaar en die bezorger chillt toch in zijn warme bus als het slecht weer is. En ik bestel niks van de Pabo want mijn vriendin heeft niks met zulke dingen. De gasmeterstandbekijker moet juist dankbaar zijn dat ik er ben om de deur open te doen. De vuilnisman zit gewoon in zijn vrachtwagen op knopjes te duwen en de stratenmakers worden met mijn belasting al betaald. Heb je nu nog meer wijze ideeën?
Dan ga je toch naar Amerika?quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is in Amerika toch ook zo? Best normaal toch.
Dat is dus het hele probleem, mijn service is specialer dan alle dingen die jij opnoemt hoor, die bestaan al zo lang. Mensen nemen mensen die eten bezorgen gewoon voor lief en dat is jammerquote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Jij wordt al betaald door je baas. Nog meer hypocriete antwoorden?
Zou ik supergraag willen wel, lijkt mij veel leuker en beter daar.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:17 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar Amerika?
Ga dan. Jij blij, wij blij, Amerika minder blij maar dat is niet ons probleem.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou ik supergraag willen wel, lijkt mij veel leuker en beter daar.
Amerika zou mij met open armen verwelkomen omdat ik gewoon een goede werker ben die niet opgeeft hoor. Ik kom op voor mijn belangen en probeer andere mensen mijn punt te laten begrijpen maar jullie zijn te dom.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:19 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ga dan. Jij blij, wij blij, Amerika minder blij maar dat is niet ons probleem.
Het is echt heel bijzonder om op je scooter eten rond te brengen. Dat vergt echte skills.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is dus het hele probleem, mijn service is specialer dan alle dingen die jij opnoemt hoor, die bestaan al zo lang. Mensen nemen mensen die eten bezorgen gewoon voor lief en dat is jammer
De pizzabezorger moet ook dankbaar zijn dat ik er ben om de deur open te doen?quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:13 schreef Catkiller het volgende:
Die postbode is met een uurtje klaar en die bezorger chillt toch in zijn warme bus als het slecht weer is. En ik bestel niks van de Pabo want mijn vriendin heeft niks met zulke dingen. De gasmeterstandbekijker moet juist dankbaar zijn dat ik er ben om de deur open te doen. De vuilnisman zit gewoon in zijn vrachtwagen op knopjes te duwen en de stratenmakers worden met mijn belasting al betaald. Heb je nu nog meer wijze ideeën?
Dus als een service langer bestaat, verdient die geen speciale behandeling meer? Dan is het ineens minder zwaar, of minder vervelend, omdat er al zoveel jaren er zoveel mensen het voor hun hebben gedaan? Je mag veel zeggen, maar zó speciaal is pizza's rondbrengen op een motortje echt niet...quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:18 schreef Catkiller het volgende:
Dat is dus het hele probleem, mijn service is specialer dan alle dingen die jij opnoemt hoor, die bestaan al zo lang. Mensen nemen mensen die eten bezorgen gewoon voor lief en dat is jammer
Als dat zo was dan zou je bij je werkgever een hoger salaris gaan afdwingen in plaats van op internet te gaan huilen dat mensen je geen fooi geven.quote:
Denken dat Amerika zit te wachten op een werker die op komt voor zijn eigen belang.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Amerika zou mij met open armen verwelkomen omdat ik gewoon een goede werker ben die niet opgeeft hoor. Ik kom op voor mijn belangen en probeer andere mensen mijn punt te laten begrijpen maar jullie zijn te dom.
als je via thuisbezorgd besteld komt er vaak nog bezorgkosten en transactiekosten bij, dan blijft er geen geld voor een fooi meer over.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Amerika zou mij met open armen verwelkomen omdat ik gewoon een goede werker ben die niet opgeeft hoor. Ik kom op voor mijn belangen en probeer andere mensen mijn punt te laten begrijpen maar jullie zijn te dom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |