Gefeli! Rode kaart deed me geen goedquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:27 schreef hafcfan het volgende:
Niet Mauri kopen heb gescout, maar 1 mil tekort heb als het goed is morgen genoeg
Gedaanquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iemand oefenen? Daag maar uit
Daar hebben er meer last vanquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hmmm ik kan maar niet winnen van jou
Komt omdat het kampioenschap al vergeven is hahaquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:30 schreef Zhero het volgende:
Vijf trainingskampen zeg, veel mensen gaan voor de cup
al je tk aan beker doen is ook zinloos.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Komt omdat het kampioenschap al vergeven is haha
koop barto van plquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:41 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Wie moet ik er dan inzetten?
Bijna al mijn spelers zijn gelijkwaardig.
Ik ook niet, wij staan precies waar we zouden moeten staan volgens de spel doelstellingquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:48 schreef jarti66 het volgende:
Er zijn gewoon maar 3 man die boven hun doelstelling presteren.
En ik hoor daar niet bij
jij bakt er natuurlijk niks van met een top 4 teamquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ook niet, wij staan precies waar we zouden moeten staan volgens de spel doelstelling
Anders koop je toch Mauro. Hij is transfervrij in Angola en komt graag terug naar Nederland.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:27 schreef hafcfan het volgende:
Niet Mauri kopen heb gescout, maar 1 mil tekort heb als het goed is morgen genoeg
JiJ schopte twee spelers van mij naar de Klotequote:Op maandag 3 augustus 2015 21:03 schreef RRuben het volgende:
gvd gaat die burnet een knietje geven![]()
Gefeliciteerd Haags
Klopt, ik faal super hard idd.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
jij bakt er natuurlijk niks van met een top 4 team
Mooi toch?quote:Op maandag 3 augustus 2015 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JiJ schopte twee spelers van mij naar de Klote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |