Ze hebben het aantal topspelers in de wereld terug gebracht, op zich wel logisch. Nu nog maar 25 spelers 93+ geloof ik.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:28 schreef GwaiLow het volgende:
Terry zn verdedigende skill is nog maar 84, haha! Wat slecht zeg. Hij mag dan wel 34 zijn, maar hij is zou zeker nog tegen de 90 aan moeten zitten.
Mja, kampioen worden we nog, dus ik leg nog wel wat prioriteit bij de beker hoorquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké, ronde verder in de beker en 4 spelers rust gegeven. Niet helemaal verwacht maar prima!
Ik word geen kampioen hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mja, kampioen worden we nog, dus ik leg nog wel wat prioriteit bij de beker hoor
doe ik ook in de beker. Wel gewonnen trouwens hahaquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is bekerronde, dus ik geef wat spelers rust.
Ik wil welquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
doe ik ook in de beker. Wel gewonnen trouwens haha
Iemand die wil oefenen
Gefeli! Rode kaart deed me geen goedquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:27 schreef hafcfan het volgende:
Niet Mauri kopen heb gescout, maar 1 mil tekort heb als het goed is morgen genoeg
Gedaanquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iemand oefenen? Daag maar uit
Daar hebben er meer last vanquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hmmm ik kan maar niet winnen van jou
Komt omdat het kampioenschap al vergeven is hahaquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:30 schreef Zhero het volgende:
Vijf trainingskampen zeg, veel mensen gaan voor de cup
al je tk aan beker doen is ook zinloos.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Komt omdat het kampioenschap al vergeven is haha
koop barto van plquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:41 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Wie moet ik er dan inzetten?
Bijna al mijn spelers zijn gelijkwaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |