Welke mongool bedenkt zoiets.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:09 schreef Zhero het volgende:
http://www.onlinesoccermanager.nl/BaseTable/League/17
Die nieuwe doelstellingen van OSM zijn te debiel. Excelsior moet 10e worden
, Roda en NEC en De Graafschap 13e
Ik laat het lopen en ga mijn sterkste spelers trainen en rust geven. Pas in de halve finale ofso wil ik wel mijn best doen. Morgen wil ik gewoon winnen voor het moraal.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Morgen aantreden tegen de ossenkoppen van Feyenoord in de Copa de FOK!
Dat gaat wel een moeilijke worden denk ik
Ik tegen Utrecht, waar ik vandaag ook al 3-0 van verloren hebquote:
Jep, klopt!quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:04 schreef Funel het volgende:
die nieuwe doelstellingen zijn aan de hand van de selectie waarden toch? Utrecht heeft veel spelers waardoor selectie waarde hoger is dan die van vitesse. Met als gevolg dat ze een hogere doelstelling hebben.
Ze hebben het aantal topspelers in de wereld terug gebracht, op zich wel logisch. Nu nog maar 25 spelers 93+ geloof ik.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:28 schreef GwaiLow het volgende:
Terry zn verdedigende skill is nog maar 84, haha! Wat slecht zeg. Hij mag dan wel 34 zijn, maar hij is zou zeker nog tegen de 90 aan moeten zitten.
Mja, kampioen worden we nog, dus ik leg nog wel wat prioriteit bij de beker hoorquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké, ronde verder in de beker en 4 spelers rust gegeven. Niet helemaal verwacht maar prima!
Ik word geen kampioen hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2015 20:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mja, kampioen worden we nog, dus ik leg nog wel wat prioriteit bij de beker hoor
doe ik ook in de beker. Wel gewonnen trouwens hahaquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is bekerronde, dus ik geef wat spelers rust.
Ik wil welquote:Op maandag 3 augustus 2015 20:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
doe ik ook in de beker. Wel gewonnen trouwens haha
Iemand die wil oefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |