quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik ben beschaamd.![]()
Lijkt net echte Feyenoord
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:19 schreef Paxcon het volgende:
0-6 verloren van PSV
Met deze tactiek thuis tegen Feyenoord 1 kans weggegeven, en tegen PSV 12
mooi zoquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:20 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ik had al geaccepteerd, 0-0, maar wel iemand beter
Het lek is inderdaad bovenquote:
morgen treffen we elkaar in de beker, hoop dat het dan een keer 0% isquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:21 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Het lek is inderdaad boven![]()
Sinds 2 wedstrijden nu rond de 40-50% daarvoor was het stukken minder, hopen dat het zo blijft.
Je speelde nog uit ook tegen mij... 0-6quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:21 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Het lek is inderdaad boven![]()
Sinds 2 wedstrijden nu rond de 40-50% daarvoor was het stukken minder, hopen dat het zo blijft.
PSV+jarti is te goed, als ik jou was zou ik tactiek tegen feyenoord aanhoudenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je speelde nog uit ook tegen mij... 0-6
Nu ga ik weer twijfelen of het mazzel was tegen Feyenoord en ook deze tactiek de prullenbak in kan. Of jij bent enorm goed, wat ik ook niet uitsluit na een 6-1 overwinning tegen Ajax.
Ja inderdaadquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:24 schreef Funel het volgende:
[..]
PSV+jarti is te goed, als ik jou was zou ik tactiek tegen feyenoord aanhouden
Hiljemark?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:26 schreef Paxcon het volgende:
Ondanks die 0-6 nederlaag is er wel een speler beter geworden, dat maakt ook niks uit dus
kijk dit is geniaalquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:26 schreef Zhero het volgende:
[ afbeelding ]
FC Twente behaalt meer punten in uitwedstrijden dan in thuiswedstrijden. Willem II daarentegen heeft nog geen punt gepakt buiten Tilburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |