Token Druid new metaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:51 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komen dalijk meer kaarten als het goed is.
Die heeft wel potentie jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:00 schreef Noppie2000 het volgende:
4 mana epic, wapen: Charged Hammer. 2/4 voor shaman. Dearthrattle: Your hero power becomes deal 2 damage.
Maar wel een interessant mechanismequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:02 schreef Remzz het volgende:
Die Warlock card is echt volstrekste bagger
Turn 5 doomhammer erna triggered de deathrattle ook, maar zonde van de weapon value.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:03 schreef Noppie2000 het volgende:
Enige waar ik over twijfel is dat het wellicht te lang duurt voor je het effect krijgt. 4 mana om hem te spelen en daarna nog 3 beurten om te meppen. Op zijn vroegst (removal niet meegenomen), speel je de nieuwe hero power dus op beurt 6, 7 zonder coin.
Ja, er zijn manieren voor uiteraard, maar zonder directe removal van jezelf/de tegenstander duurt het te lang. En het is zonde om een wapen weg te gooien na 1 beurtquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Turn 5 doomhammer erna triggered de deathrattle ook, maar zonde van de weapon value.
En we kunnen weer stemmen! Dit keer tussen een Paladin Epic en een Warlock Epic!quote:There are no plans to add new classes until they can figure out a way to make them unique and not taking away from other classes.
Stond nu al op iets van 67% van de stemmen ofzo? Had natuurlijk geen enkele kans, die Paladin kaartquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:27 schreef Blistering het volgende:
Dragon Warrior Fucking vet!
edit:
Die Warlock epic art Psyched enzo!
Heb ook op die warlock kaart gestemd hoor. Vind sowieso de art heel erg tof van veel nieuwe kaarten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:28 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Stond nu al op iets van 67% van de stemmen ofzo? Had natuurlijk geen enkele kans, die Paladin kaart
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:30 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb ook op die warlock kaart gestemd hoor. Vind sowieso de art heel erg tof van veel nieuwe kaarten.
Uh-oh, midrange dragonwarrior hypequote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:17 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer goede kaart voor dragonrior
Heb je geld teveel ofzeau?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 16:30 schreef Blistering het volgende:
Geen nieuwe kaartjes vandaag?
Anyway, ik speel nu dit deck tussen rank 15-20 om Mage wins te farmen. Gaat erg lekker eigenlijk, aggro is no problem.
Zodra ik beide Flamestrikes goud heb ga ik Iceblock ook maar goud craften voor een gouden coin
[ afbeelding ]
ik wil wel even loggen voor je DjUntzUntz#1887quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:33 schreef Fipotje het volgende:
Iemand online die ik kan specaten voor de quest
Tevens kan ik ook wel bij de OP: Spunk#1157
Schijnt zo te zijn jaquote:
Wat? Ramp druid op roidsquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:15 schreef Schroevendraaier het volgende:
Nieuwe Druid kaart onthuld:
[ afbeelding ]
Damn, deze is echt bizar!quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:15 schreef Schroevendraaier het volgende:
Nieuwe Druid kaart onthuld:
[ afbeelding ]
Als je al en ook nog op tafel hebt liggen..quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:15 schreef Schroevendraaier het volgende:
Nieuwe Druid kaart onthuld:
[ afbeelding ]
Die beurt of permabuff?quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:47 schreef Noppie2000 het volgende:
Neutral Common
2 mana 1/2
Battlecry: Give a friendly minion +2 attack.
Lance Bearer
Permabuff, dus nu kun je op beurt twee een Wisp opgooien en dan Bearer spelen. Heb je op beurt twee dus al een 3/1 en een 1/2!quote:
Vooral het eerste punt is natuurlijk leuk, aangezien Tournament mode bevestigd is en weleens de volgende grote feature kan zijnquote:- Tournament Mode was going to come before Tavern Brawl, but they decided Brawls would be enjoyed more.
- TGT was a way to provide us with tools to answer our complaints with the current meta game.
- Joust isn't a keyword because it ended up still needing other words on the card. "It didn't make sense".
- There are no immediate plans for spectator mode improvements.
- The Adventure then Expansion model we've seen isn't set in stone. We could easily see two adventures or expansions in a row.
- They're still looking at the new player experience. Making sure newbies fight other newbies, and releasing powerful common cards helps.
- No work is being done on an option to disable animations.
quote:- No work is being done on an option to disable animations.
En de patron battletext trigger animaties ook, duren ook veel te lang...quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leuk hoor voor de eerste maal maar zo frustrerend en tijdrovend. Ik speel maar geen patron op mijn mobiel vanwege de frostling beserker animaties .
Sportiefquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:15 schreef Noppie2000 het volgende:
Tegenwoordig als een Patron begint met zijn animaties en ik doorheb dat het lethal is, start ik even de game opnieuw op Sneller dan het afwachten en ik zit alweer sneller in een potje dan mijn tegenstander
Daar speel ik niet voor Normaal concede ik gewoon als ik doodga, maar dat gaat niet als er 20 animaties tegelijkertijd actief zijnquote:
Herkenbaar. Gewoon weggaan joh. Vaak nog even een ''Thanks'' en dan alt+f4.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:15 schreef Noppie2000 het volgende:
Tegenwoordig als een Patron begint met zijn animaties en ik doorheb dat het lethal is, start ik even de game opnieuw op Sneller dan het afwachten en ik zit alweer sneller in een potje dan mijn tegenstander
Klinkt slecht.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Burglar: Rogue rare, 2 mana 2/2: valt hij de enemy hero aan, krijg je een coin.
Grappig concept wel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Burglar: Rogue rare, 2 mana 2/2: valt hij de enemy hero aan, krijg je een coin.
Is die echt? Heb m eerder gezien van mensen die hun eigen kaarten maken. Dezelfde art en stats.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Klinkt slecht.
Wel vette art:
[ afbeelding ]
Staat op hearthpwn, dus lijkt er wel op.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is die echt? Heb m eerder gezien van mensen die hun eigen kaarten maken. Dezelfde art en stats.
Klopt, die art is afkomstig van deze kaart:quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is die echt? Heb m eerder gezien van mensen die hun eigen kaarten maken. Dezelfde art en stats.
Zal altijd wel overlap zijn, is zo erg toch niet?quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is die echt? Heb m eerder gezien van mensen die hun eigen kaarten maken. Dezelfde art en stats.
Moest er meer om lachen dan dat ik het erg vind.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:24 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zal altijd wel overlap zijn, is zo erg toch niet?
quote:It looks like Astral Communion will be giving you 1 Excess Mana should you already be at 10 Mana.
Wat moet je daar nou weer mee.quote:
Ik heb op Mage gestemd, Warrior loopt aardig voorquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:13 schreef Noppie2000 het volgende:
En we stemmen nu voor de Mage vs Warrior Legendary Uiteraard weer mogelijk ze allemaal te revealen door 100% te halen via Twitter.
En:
[..]
Ik ook ja Maar ben legendaries halen ze de vote meestal voor beide reveals toch?quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb op Mage gestemd, Warrior loopt aardig voor
Geloof het wel jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:33 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik ook ja Maar ben legendaries halen ze de vote meestal voor beide reveals toch?
Als Dreadsteed al beter is, dan moet die paladin epic de nieuwe Magma Rager zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:47 schreef Noppie2000 het volgende:
Ja, tot nu toe elke keer. Stond nu alweer rond de 40%, dus dat komt wel goed.
Ben Brode heeft trouwens kennelijk gezegd dat dit gare paard beter is dan de Paladin epic waar we op konden stemmen
Vet cool, gief!quote:
Er zijn combo's mogelijk inderdaad, Anima Golem bijvoorbeeld. Maar een 4 mana 1/1 spelen? Als je ook een piloted shredder / voidcaller / Auchenai / Blastmage etc. Kan spelen? Nahquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:20 schreef Molurus het volgende:
[..]
Vet cool, gief!
Leuk samen met.... met heel veel kaarten eigenlijk. Wel beetje duur zo op zichzelf.
En wat dacht je van:quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Er zijn combo's mogelijk inderdaad, Anima Golem bijvoorbeeld. Maar een 4 mana 1/1 spelen? Als je ook een piloted shredder / voidcaller / Auchenai / Blastmage etc. Kan spelen? Nah
Vind het jammer dat het buffs niet meeneemt, al istie dan wellicht wat OP
Zo moet je het niet zien, het is dan een heal 5 voor 4 mana aangezien je eerst die kaart moet spelen. Daarnaast neemt dat ook 2 cardslots in beslag, terwijl je voor 1 mana meer ook een 3/3 kan spelen die je voor 8 healed.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:33 schreef Molurus het volgende:
[..]
- Sacrificial pact. Dat wordt dan een heal 5 voor 0 mana zonder drawback.
Dan heb je geen oppompbaar beestje op tafel dat nauwelijks verwijderd kan worden. Demon ook nog.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zo moet je het niet zien, het is dan een heal 5 voor 4 mana aangezien je eerst die kaart moet spelen. Daarnaast neemt dat ook 2 cardslots in beslag, terwijl je voor 1 mana meer ook een 3/3 kan spelen die je voor 8 healed.
Ja, maar de vraag is eerder wat je aan een 1/1 voor 4 mana hebt. Dan zit je al in het punt van het spel waarbij de gros van de minions meer dan 3 hp heeft (sinds de meeste buffs gespeeld in warlock +2 zijn) waardoor je minions niet in 1x doodmaakt en met je PO zit je ook maar op 5 attack wat de meeste threatcards ook niet doodmaakt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dan heb je geen oppompbaar beestje op tafel dat nauwelijks verwijderd kan worden. Demon ook nog.
Dat dit beestje moeilijk verwijderd kan worden lijkt me de grote waarde van deze kaart.
Dan haal je ook charge weg, dus moet je eerst een beurt een minion aanvallen en daarna hopen dat hij nog leeft. Lijkt me niet het beste voor deze kaartquote:
- Sacrificial pact: als ik die al zou gebruiken, waar ik wel over nadenk, gebruik ik die wel op één van mijn imps uit Imp Gang Master / Implosion. Daar hoef ik geen 4 mana 1/1 voor te hebben.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:33 schreef Molurus het volgende:
[..]
En wat dacht je van:
- Sacrificial pact. Dat wordt dan een heal 5 voor 0 mana zonder drawback.
- Power overwhelming, al dan niet met Void terror of shadowflame.
- dread infernal, twisting nether en hellfire laten je beestje gewoon op tafel
De enige manieren om hem echt weg te krijgen zijn silence en polymorph zover ik kan zien. Da's toch best naar als je die niet hebt. De kans dat je hem de volgende beurt nog op tafel hebt en kunt oppompen is daardoor erg groot.
Zag het ja, beter. Toffe characters, dus hopelijk geen waardeloze legendaries.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:38 schreef Noppie2000 het volgende:
Stemmen op Twitter heeft ondertussen alweer 100% bereikt
Wat een kut kaart...quote:
Haha nee, heb maar zelf geconcede. Hij begon met 1 patron en eindigde met 4 patrons dankzij mijquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:18 schreef Perrin het volgende:
Was je nog op tijd voor "thanks" en alt+f4?
De waarde van de deathrattle onderschat ik zeker niet. Wel waardeer ik de stats vs. costs van die kaart totaal nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:14 schreef Molurus het volgende:
Volgens mij wordt de waarde van de deathrattle van die kaart hier vrij algemeen onderschat. Maar we gaan het zien.
Maar wat zijn de stats van een minion die niet dood gaat? 1/1? 1/∞? Eigenlijk betaal je voor 1 damage per beurt.. Een mage betaalt daar 2 mana per beurt voor (hero). En het is een demon, dus een beetje warlock heeft wel synergy. Ik vind het een erg interessante kaart...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:28 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
De waarde van de deathrattle onderschat ik zeker niet. Wel waardeer ik de stats vs. costs van die kaart totaal niet
Interessant zeker, maar niet sterk genoeg. Speel je dit beest op beurt 4 loop je enorm achter. Waarom zou ik me druk maken om een 1/1, als ik een shredder speel, gevolgs door belcher en sylvanas? Wat gaat die 1/1 helemaal doen? Kietelen, niet meer dan datquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:08 schreef DoomCow het volgende:
[..]
Maar wat zijn de stats van een minion die niet dood gaat? 1/1? 1/∞? Eigenlijk betaal je voor 1 damage per beurt.. Een mage betaalt daar 2 mana per beurt voor (hero). En het is een demon, dus een beetje warlock heeft wel synergy. Ik vind het een erg interessante kaart...
Power Overwhelming - Implosionquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:16 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Interessant zeker, maar niet sterk genoeg. Speel je dit beest op beurt 4 loop je enorm achter. Waarom zou ik me druk maken om een 1/1, als ik een shredder speel, gevolgs door belcher en sylvanas? Wat gaat die 1/1 helemaal doen? Kietelen, niet meer dan dat
Mage betaalt 2 mana per beurt, maar kan altijd alles raken en vereist geen deck slot. En het is inderdaad een demon, dat is wel redeeming het kan zomaar zijn dat de kaart gebruikt gaat worden en een 1/1 die niet te verwijderen is, is erg irritant. Maar voor 4 mana geef je jezelf op het bord gewoon een handicap ten opzichte van je tegenstander.
Ik zie het al voor me: Dreadsteed! Oh, een mountain giant....
Is charge niet gewoon iets dat triggert bij summon dat de summoning sickness verwijdert? Het lijkt me dat een silence daarna geen effect heeft op de charge, maar ik kan me vergissen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:44 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dan haal je ook charge weg, dus moet je eerst een beurt een minion aanvallen en daarna hopen dat hij nog leeft. Lijkt me niet het beste voor deze kaart
Probeer het maar eens met een wolfrider Charge is een effect op de minion, silence je die weg heeft hij geen charge meer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:59 schreef Molurus het volgende:
[..]
Is charge niet gewoon iets dat triggert bij summon dat de summoning sickness verwijdert? Het lijkt me dat een silence daarna geen effect heeft op de charge, maar ik kan me vergissen.
Dan zou je een silence moeten casten op je eigen wolfrider nadat je hem cast. Heb je dat geprobeerd?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Probeer het maar eens met een wolfrider Charge is een effect op de minion, silence je die weg heeft hij geen charge meer.
Als het goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |