quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:28 schreef Sigaartje het volgende:
Minuut stilte op Langs de lijn voor de wedstrijd begon gaf me kippenvel....
Martin van Geel disagreesquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:28 schreef Sigaartje het volgende:
Minuut stilte op Langs de lijn voor de wedstrijd begon gaf me kippenvel....
Was echt heel zacht en ik had het idee dat Antonia zelf al aan het wegglijden/draaien was. Om nou daarvoor de bal op de stip te leggen vind ik wat zwaar bestraft.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
[..]
Hij mist de bal en tikt Antonia aan. Wat is daar geen penalty aan?
Sowieso, het is Antonia.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was echt heel zacht en ik had het idee dat Antonia zelf al aan het wegglijden/draaien was. Om nou daarvoor de bal op de stip te leggen vind ik wat zwaar bestraft.
Daar nam ie inderdaad behoorlijk wat risico. Had voor gefloten kunnen wordenquote:
Hopelijk wordt het geen 0-4 want dat zou een beetje genant zijnquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:31 schreef Sigaartje het volgende:
Nog 20 minuten. Hopeloos geval lijkt me.
Eerste helft had PSV wel héél veel geluk en Groningen héél veel pech. Met die bal op de paal van Rusnak bijvoorbeeld. Dat had niet echt met kwaliteit te maken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:31 schreef bianconeri het volgende:
Psv kwam niet naar deze wedstrijd om te winnen maar doet het toch. 3 kansen en gewoon gratis goals gekregen van Groningen.
Kracht van Psv? Of schande van Groningen? Combi van beide, knap dat je 100% scoort en bijzonder dat je zo ontzettend veel kansen weet te verknallen.
Waarom kwam PSV deze wedstrijd wel spelen dan?quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:31 schreef bianconeri het volgende:
Psv kwam niet naar deze wedstrijd om te winnen maar doet het toch. 3 kansen en gewoon gratis goals gekregen van Groningen.
Kracht van Psv? Of schande van Groningen? Combi van beide, knap dat je 100% scoort en bijzonder dat je zo ontzettend veel kansen weet te verknallen.
Waar is jouw verzorger?quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:31 schreef bianconeri het volgende:
Het is eigenlijk oneerlijk voor de concurrentiequote:Op zondag 2 augustus 2015 19:34 schreef Cavaliers het volgende:
Pröpper is zo'n hilarisch goede voetballer.
Niet absolute top want hij scoort niet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:36 schreef Buitendam het volgende:
Ah, de absolute top van de Eredivisie komt erin.
fehsd.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:36 schreef Evertjan het volgende:
Had Guardado toch lekker thuis gelaten voor deze wedstrijd die jongen heeft volgens mij niet eens vakantie fehsd
Heeft hij wel.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:36 schreef Evertjan het volgende:
Had Guardado toch lekker thuis gelaten voor deze wedstrijd die jongen heeft volgens mij niet eens vakantie gehad
Die gasten hebben het hele jaar vakantiequote:Op zondag 2 augustus 2015 19:36 schreef Evertjan het volgende:
Had Guardado toch lekker thuis gelaten voor deze wedstrijd die jongen heeft volgens mij niet eens vakantie gehad
De Gold Cup begon ergens in juli en PSV was op 17 mei al klaar. Die heeft natuurlijk wel vakantie gehad.quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:41 schreef GGMM het volgende:
Ik zag daar echt een ontzettende downie in het publiek staan.
Davy is naar een wedstrijd van PSV toe?quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:41 schreef GGMM het volgende:
picsquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:41 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:43 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]Holy shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
[ afbeelding ]Het meest fascinerende vind ik nog wel zijn enorme oorlel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]HULK SAD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel irritant. Zelfde bal gebruikte Ajax eerder deze week.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:46 schreef Zipportal het volgende:
Wat een lelijke wedstrijdbal trouwens.
Nu al beter dan Suarezquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:46 schreef GGMM het volgende:
Is Pereiro dat enorme talent uit Uruguay ?
Yes.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:46 schreef GGMM het volgende:
Is Pereiro dat enorme talent uit Uruguay ?
Ik ga ze straks verbrandenquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je sokken geluk brengen.
Willem Vissers wel.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stoor me nooit zo aan een wedstrijdbal.
quote:
de goalquote:
quote:
ingeschotenquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
matig ingesloten maar ook wel aardig gekeept.
moet van de knvbquote:
oepsquote:
nee stilquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een haat hiernegatieve gedoe altijd naar elkaar
![]()
#can'twealljustgetalong
Hou je bek johquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
#can'twealljustgetalong
Ik vind PSV bij vlagen goed spelen. Om maar eens iets 'positiefs' erin te gooien.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
#can'twealljustgetalong
quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
#can'twealljustgetalong
quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind PSV bij vlagen goed spelen. Om maar eens iets 'positiefs' erin te gooien.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik durf niet meer te kijken, staat het echt 3-0.
Doei weddenschap.
Ik heb je al een DM gestuurd, Frits.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cavaliers ik ontvang mijn Miguel UI graag in dm, anders maak ik er zelf een.
Geo ga eens ergens anders de hippie uithangen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaecht elke week hetzelde gehaat en getroll, vermoeiend
In het dartsentopic heb je dat niet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaecht elke week hetzelde gehaat en getroll, vermoeiend
daar heeft iedereen last van jouw kutpostsquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In het dartsentopic heb je dat niet.
Daarom ben ik weinig meer in VBLquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geo ga eens ergens anders de hippie uithangen.
Boeie, die dingen zien er niet uitquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:57 schreef Zipportal het volgende:
De KNVB neemt die fruitschaaltje ook niet serieus. Nu opeens geen badjassen.
Nee, alleen in topics over sport.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In het dartsentopic heb je dat niet.
Een nazi is blond.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:58 schreef Buitendam het volgende:
Wat een ongelofelijk nazi, die trainer van Groningen.
Toch best een groot verschil met vandaag in kwaliteitquote:Tytón, Bouma, Marcelo, Willems, van Bommel, Hutchinson, Strootman, Lens, Toivonen (Wijnaldum 74'), Mertens, Narsingh (Depay 84').
Dat team was beterquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:00 schreef Tchock het volgende:
Opstelling PSV in 2012 in de Cruijffschaal:
[..]
Toch best een groot verschil met vandaag in kwaliteit
Hittler was in principe een Oostenrijker hequote:Op zondag 2 augustus 2015 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net als Hitler blond was en een Duitser inderdaad.
twitter:ToonGerbrands twitterde op zondag 02-08-2015 om 19:59:58Live vanaf het Ereterras: weer een prijs! Mooie start van het seizoen, voelt goed. Gefeliciteerd spelers, staf, fans. reageer retweet
Toongod.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:00 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:ToonGerbrands twitterde op zondag 02-08-2015 om 19:59:58Live vanaf het Ereterras: weer een prijs! Mooie start van het seizoen, voelt goed. Gefeliciteerd spelers, staf, fans. reageer retweet
Hand van Tapia?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk verliest Groningen zondag in de 93e minuut door de Hand van God.
Ik dus niet, moet me omkleden en te fiets naar de mcdonalds om food te halen voor winnende partijquote:
Vertel even wat je gaat halen bij McDonalds.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik dus niet, moet me omkleden en te fiets naar de mcdonalds om food te halen voor winnende partijweddenschap verloren noh.
Moest je je raar verkleden of ???quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik dus niet, moet me omkleden en te fiets naar de mcdonalds om food te halen voor winnende partijweddenschap verloren noh.
Hoe ver is het naar de mcdonalds? Ga je op de fiets?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nu missen we Rekik welquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:04 schreef Sked het volgende:
Nu is het wachten tot Bruma de microfoon pakt
Die gaat zaterdag gepoort worden door Schaken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:04 schreef Sked het volgende:
Nu is het wachten tot Bruma de microfoon pakt
Hoort het omkleden ook bij de weddenschap? Dat ze dadelijk iemand in een zusterpakje bij McDonalds mogen verwachten of zo?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waar kunnen we doneren?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou er goud voor over hebben als Cocu nu Philip Cocu-cu door de microfoon gaat zingen.
Gelukkig dat niet, ik zat net zo lekker in mijn joggingsbroek en messy hairquote:
Halve kilometer, gelukkig niet zo ver. Ja, fietsend omdat mijn fiets is gejat en ik tijdelijk een klote fiets heb en hij ook.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe ver is het naar de mcdonalds? Ga je op de fiets?
Gewoon peplumquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoort het omkleden ook bij de weddenschap? Dat ze dadelijk iemand in een zusterpakje bij McDonalds mogen verwachten of zo?
Ik wil een intervjoew!quote:
en Santiago die wat Aria's laat horenquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou er goud voor over hebben als Cocu nu Philip Cocu-cu door de microfoon gaat zingen.
Zou ik ook doen. Vies gesponsord KNVB/FOX Sports feestje.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:05 schreef Joezi het volgende:
Mietjes uit Groningen zijn al weg, succesupporters
Ik moest naar Googlequote:
Tja dan moet je ook niet wedden dat Groningen buiten Groningen van PSV wint. Dat is pas 1 keer gebeurd wat ik me kan herinneren..quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gelukkig dat niet, ik zat net zo lekker in mijn joggingsbroek en messy hair
[..]
Halve kilometer, gelukkig niet zo ver. Ja, fietsend omdat mijn fiets is gejat en ik tijdelijk een klote fiets heb en hij ook.
Ach, we hebben wel vaker aparte weddenschapjes. Dit is eerste keer dat ik verlies. Maarja ik ga me even omkleden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja dan moet je ook niet wedden dat Groningen buiten Groningen van PSV wint. Dat is pas 1 keer gebeurd wat ik me kan herinneren..
Zijn eerste aanvallend ingestelde wedstrijd als coach van Groningen en gelijk de wind van voren. Trololol./quote:
Ik vind 'm erg mooi geworden, dit wordt de week van mijn leven!quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:55 schreef Cavaliers het volgende:
Groningen verliest. Maar nog belangrijker, Johannes moet een Miguel UI rocken.
Wat een homo johquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind 'm erg mooi geworden, dit wordt de week van mijn leven!
quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Is het raar als ik zeg dat ik Miguel knapper vind dan Jessica Alba?
hei johannes ken jij me nogquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik wil geen meeloper zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jij mag deze UI ook best nemen hoor Mani!
Jammer dat zich dat niet in de score heeft uitgedrukt maar het balletje kan raar rollen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:43 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat fijn toch. Voel me vereerd wat speelde Groningen weer skitterend he.
Ja kloptquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat zich dat niet in de score heeft uitgedrukt maar het balletje kan raar rollen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |