Ik geloof nog steeds in Bottegod.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:33 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk wil Feyenoord nu Botteghin niet meer
De toekomstige assistkoning Ariasquote:
Dat klinkt twijfelachtig.quote:
Aan een deur die al open is valt weinig in te trappenquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zal nog een deur openzetten. Kun je die ook intrappen.
Als ze niet zo zelfzuchtig waren en in het belang van het Nederlands voetbal zouden denken dan zouden ze hun plaats afstaan aan Ajax.quote:
Alsof daar ploegen zijn die het niveau van Groningen kunnen benaderen.quote:
Een deur die open staat kun je niet intrappen Hans.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zal nog een deur openzetten. Kun je die ook intrappen.
Nee.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Fans van Botteghin vinden Kramer een aanwinst voor Feyenoord.
Dat bewijst TOM PSV jaquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze niet zo zelfzuchtig waren en in het belang van het Nederlands voetbal zouden denken dan zouden ze hun plaats afstaan aan Ajax.
Maar ja, PSVers denken alleen maar aan zichzelf.
FC Groningen 2-0 Ajax en dat was het wel zo'n beetje.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:39 schreef Brammess het volgende:
Heeft Botteghin vorig seizoen op de bekerfinale na een goede wedstrijd gespeeld?
mwah speelde best vaak ok hoorquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Groningen 2-0 Ajax en dat was het wel zo'n beetje.
Dat heeft meer te maken met de laffe speelwijze die Van de Looi hanteert.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah speelde best vaak ok hoor
dat levert blijkbaar prijzen opquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met de laffe speelwijze die Van de Looi hanteert.
Is het Feyenoord materiaal Slob?quote:
Chelsea wint ook prijzen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat levert blijkbaar prijzen op
En in Engeland worden super cups en bekers als een prijs beschouwd.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chelsea heeft topmateriaal itt Groningen
Een beker is ook een prijsquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En in Engeland worden super cups en bekers als een prijs beschouwd.
Voor elke club behalve Ajax en PSV zou de Super Cup een seizoen kunnen goedmaken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een beker is ook een prijs
Super Cup is van net zoveel belang als het Amsterdam Tournament in het verleden
watquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor elke club behalve Ajax en PSV zou de Super Cup een seizoen kunnen goedmaken.
Haha.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, anders zou ik jou niet zo leuk vinden.
cola cheryquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekkerste cola samen met coca cola life.
welke koers is dit?quote:
Uitbalans gebracht door die grunnquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:48 schreef GGMM het volgende:
De beste kopper van Europa kopt 8 meter naast.
Als je meedoet om de titel is de supercup niks. Maar voor clubs als AZ, PEC, Utrecht, Groningen is het toch gewoon een succes?quote:
Hij is nu in beeld.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ride of London.
Zijn obsessie Gaviria rijdt mee.
Hoop niet dat dit weer zo'n pot wordt waar hij er gewoon niet in kán, wat er ook gebeurt.quote:
hoe was Kittel?quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ride of London.
Zijn obsessie Gaviria rijdt mee.
Jij zegt dat maakt een heel seizoen goed, terwijl het maar 1 fucking wedstrijd is. Heb je wat win je dit als Groningen zijnde en eindig je 13e nou top. En prijs valt ook wel mee het leeft totaal niet in Groningen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je meedoet om de titel is de supercup niks. Maar voor clubs als AZ, PEC, Utrecht, Groningen is het toch gewoon een succes?
Alleen Caleb Ewan als echte concurrentie.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoe was Kittel?
Ik keek naar het zwemmen
Toine zijn voetbalkennis is om van te jankenquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen speelt aanvallend voetbal en probeert voor de overwinning te gaan.
Toine: ''GAAN JULLIE JE SPEELSTIJL NOG AANPASSEN???''
Ja, vat het even super letterlijk opquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij zegt dat maakt een heel seizoen goed, terwijl het maar 1 fucking wedstrijd is. Heb je wat win je dit als Groningen zijnde en eindig je 13e nou top. En prijs valt ook wel mee het leeft totaal niet in Groningen.
Zelfs een demente moeder snapt dit nog.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toine zijn voetbalkennis is om van te janken
Ja het ging idd over degradatiequote:Op zondag 2 augustus 2015 18:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, vat het even super letterlijk opAls je degradeert maakt de super cup inderdaad geen fuck uit.
quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, vat het even super letterlijk op![]()
Gezien jij alleen van rap houdt ben ik zeer tevreden met een vijfquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nav je signature naar het liedje geluisterd.
Ik geef het een 5.
Alsof ze überhaupt íéts weten over Gaviria in dat kopgroepje.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als ze met hem naar de streep rijden ga ik keihard lachen.
mad, maar je hebt wel gelijkquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou die wielrenaids in het daarvoor bestemde topic
Courtney Barnettquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nav je signature naar het liedje geluisterd.
Ik geef het een 5.
Nee. We gaan hier gewoon verder.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mad, maar je hebt wel gelijk
Mensen die van rap houden zijn vaak hele smakeloze figuren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezien jij alleen van rap houdt ben ik zeer tevreden met een vijf
Nou, ze zullen toch wel weten dat hij Cavendish twee keer gedeklasseerd heeft in San Luis...quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ze überhaupt íéts weten over Gaviria in dat kopgroepje.
Ik vind het een beetje eentonig.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezien jij alleen van rap houdt ben ik zeer tevreden met een vijf
eens. Vaak kale paupersquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die van rap houden zijn vaak hele smakeloze figuren.
Wielrennen boeit echt niemandquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. We gaan hier gewoon verder.
Dit liedje of Courtney in het geheel?quote:
Dit liedje.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit liedje of Courtney in het geheel?
quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan-Joost is nog veel erger dan Toine.
eurosportquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er een tv-zender waar onze vriend Ronald ''ehhhhhhhhhhhhhhhhhhh'' de Boer niet op is geweest?
Meiden van Holland?quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er een tv-zender waar onze vriend Ronald ''ehhhhhhhhhhhhhhhhhhh'' de Boer niet op is geweest?
Nickelodeon heeft hij nog niet op zijn cv staan volgens mijquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wou Fox Kids zeggen maar dat bestaat niet meerquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nickelodeon heeft hij nog niet op zijn cv staan volgens mij
Disney XD aids is het nuquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wou Fox Kids zeggen maar dat bestaat niet meer
ik vind het de tekstueel boeiendste vooral, en de sound het meest prettig. Wel wat eentonig, maar die andere factoren maken het voor mij de bestequote:
Friet is uiteraard lekkerder, maar vooruit.quote:
PSV maakt net de 0-2.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:04 schreef Tchock het volgende:
Duurt de rust heel lang of loopt mijn stream gigantisch achter?
Wat later begonnen dacht ik. Is in ieder geval nog rustquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:04 schreef Tchock het volgende:
Duurt de rust heel lang of loopt mijn stream gigantisch achter?
Mijn buren in het stadion hebben een Franse vlag met Isimat erop laten maken.... Hadden ze vorig seizoen al een paar keer bij hunquote:
Heeft hij dan nog nooit een tekenfilmstem in gesproken?? Heeft hij wel de geschikte stem voorquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nickelodeon heeft hij nog niet op zijn cv staan volgens mij
Plaszak.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:07 schreef GGMM het volgende:
Zo irritant altijd. Dan is de rust net afgelopen en realiseer je je dat je moet pissen.
ja, leuk, lachenquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Groningen moet nu in het linkerdoel scoren.
Ik zag drie duivenquote:
Goed van je.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:10 schreef GGMM het volgende:
Ben weer terug.
Heb gelijk een bakje magere kwark gepakt.
Drost is geen verkrachterquote:
Niet liegen, dikzakquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:10 schreef GGMM het volgende:
Ben weer terug.
Heb gelijk een bakje magere kwark gepakt.
*verdedigdquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:11 schreef bianconeri het volgende:
Nou, mooie afgang wordt het zo...
Ongelofelijk wat slecht verdedigt en gekeept.
Niet?quote:
Het vertrek van Kieftenbeld is een zegen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:12 schreef Paxcon het volgende:
Nou helaas
Gelukkig wel goed spel vertoond dus ik heb vertrouwen in het seizoen van Groningen
Mooi zelfportret.quote:
Lief manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gescoord in de blessuretijd?quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen speelt Twente 1-1 in Gelsenkirchen tegen Schalleke.
Met 90 miljoen schuld. Genot.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen speelt Twente 1-1 in Gelsenkirchen tegen Schalleke.
Lestienne?? ja je moet wat als je op de bank zit he...quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:18 schreef Buitendam het volgende:
Die blonde nicht haakt met twee benen.
Dat niet, maar die nieuwe gehuurde spits maakt de 1-1.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gescoord in de blessuretijd?
Duurde lang voor iemand deze ongelofelijk makkelijke grap maakte.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lestienne?? ja je moet wat als je op de bank zit he...
En ook nog gewoon een PSV-erquote:Op zondag 2 augustus 2015 19:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Duurde lang voor iemand deze ongelofelijk makkelijke grap maakte.
Het is friet, ketter.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
De patat en frikadel smaakte prima jongens
Of zoals in Duitsland dan was het nu ws in de Euroborg geweest..quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:23 schreef ForzaMilan het volgende:
Man man man wat is het leeg in de Arena. Kunnen we de JC schaal niet gewoon beter afschaffen.
Ik zie drie doelpuntenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |