Ga ik doen. Welke motor is aan te raden?quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:01 schreef DiceMan het volgende:
Koop een motor dan
gaan we wel zien hoeveel je leven waard is als je de bocht induikt
eentje waarbij de gashendel van standje 'open grafkist' naar 'gesloten kist' kan gaan in slechts enkele secondenquote:Op zondag 2 augustus 2015 17:04 schreef deprimist het volgende:
[..]
Ga ik doen. Welke motor is aan te raden?
Ik zat te denken aan een opgevoede Puch. Zou dat daarmee lukken?quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:10 schreef DiceMan het volgende:
[..]
eentje waarbij de gashendel van standje 'open grafkist' naar 'gesloten kist' kan gaan in slechts enkele seconden
quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Laat van die micropenis een strakke vagina maken.
Nee ik denk dat ik voor de rest van mijn leven op fok zit. Het kan niet slechter dan dat worden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]![]()
Moet TS wel naar Thailand, want hij is blut. Verder TS, heb je uitzicht op werk in de toekomst?
Jawel. Ook deze website kan een keer de lucht uit gaan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:14 schreef deprimist het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik voor de rest van mijn leven op fok zit. Het kan niet slechter dan dat worden.
Ouder(s)quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:14 schreef deprimist het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik voor de rest van mijn leven op fok zit. Het kan niet slechter dan dat worden.
Of stel je voor dat ww3 uitbreekt en het HELE internet de lucht uit gaat.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:15 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Jawel. Ook deze website kan een keer de lucht uit gaan.
Dat zal wat zijn zeg. Moet je weer in de krant lezen hoeveel doden er zijn gevallen op het slagveld.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Of stel je voor dat ww3 uitbreekt en het HELE internet de lucht uit gaat.
Gaat moeilijk als hij een echte fokker is.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:14 schreef probeer het volgende:
Ga youtube filmpjes maken.
Als ik afga op de huidige content en diens populariteit, is dat de enige manier om van je compleet mislukte en totaal overbodige leven nog iets te maken waar andere mensen iets aan hebben.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:56 schreef deprimist het volgende:
Geen vrienden.
Geen werk.
Geen geld.
Geen leven.
Had al verwacht dat ie bij de "sos" wel zou reageren. Maar bedankt voor de tip.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:17 schreef BlueMage het volgende:
Pep is goedkoper, dm deadprez maar ff voor meer info.
Denk het niet, de meeste ook maar een beetje opgevoede Puchs gaan niet zo snel liggen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:13 schreef deprimist het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een opgevoede Puch. Zou dat daarmee lukken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |