Dat is wel meestal verstand ja. Ik heb soms ook het idee om van Alpha/Heineken naar de India te lopen. Maar op de desbetreffende avond blijf ik dan toch maar dichter bij en ga ik maar een kijkje nemen bij een dichtstbijzijnde tent.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 22:47 schreef Mr-Brightside het volgende:
[..]
Betreft La Sra zeker zo, maar die Spaanse fissa's in de Lima zijn altijd wel speciaal. Caribou zeker fan van dus die wil ik sowieso zien, jammer van het kwatiertje overlap met Underworld.
Ik denk dat ik deze keuze van het moment laat afhangen!
Maar geen headlinerquote:Op donderdag 6 augustus 2015 07:26 schreef Ferraro het volgende:
Wakker worden met Underworld. 'And it's okay'
Je hebt toch een programmaboekjequote:Op donderdag 6 augustus 2015 09:51 schreef WpuntNL het volgende:
Hmmm... ik ben (weer eens veel te vroeg) mijn persoonlijke blokkenschema op A6 aan het printen... en zie dat er nog 2 "gaten" in het programma zitten. Charlie op de zaterdagmiddag (die was al eerder opgevallen) en eentje op vrijdag in Juliet. Vooral die laatste was me nog niet opgevallen.
Dus... ik ben benieuwd of daar nog vulling voor gaat komen.
Ja... maaaaaaar... ik freubel graag met alle kantoorartikelen die ik tot mijn beschikking heb.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Je hebt toch een programmaboekje?
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:14 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Ja... maaaaaaar... ik freubel graag met alle kantoorartikelen die ik tot mijn beschikking heb.
Tool!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar jongens we hebben nog 1 naam te goed van de organisatie voor in de Charlie.
Ik zeg Depeche Mode wat jullie?
Valt daar een secretaresse ook onder?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:14 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Ja... maaaaaaar... ik freubel graag met alle kantoorartikelen die ik tot mijn beschikking heb.
Nee. Zeker niet!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Valt daar een secretaresse ook onder?
Idd geen Alpha headliner. Je had gelijk. Ik vind het nog steeds een vreemde move, Underworld in de Jillz.quote:
Indiaantje in de Indaquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:15 schreef robuust89 het volgende:
Rudimental, is dat wat? Of een beetje kazig?
En wat zijn leuke acts voor de zondag?
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Als ik zo het blokkenschema opnieuw doorneem vind ik zondag eigenlijk de minste dag.
Zit nog wel met wat clashesh:
Rudimental vs. Slaves
FFS (Franz Ferdinand & Sparks) vs. Mini Mansion
Hudson Mohawke vs. stukje Hot Chip nog meepakken
Enter Shikari vs. Benjamin Clementine Mura Masa
Interpol vs. Awolnation vs. Ought
Django Django vs. Viet Cong (of toch Major Lazer)
Ja ik ben bang dat het niet gaat werken Benquote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:10 schreef Ferraro het volgende:
[..]
Idd geen Alpha headliner. Je had gelijk. Ik vind het nog steeds een vreemde move, Underworld in de Jillz.
Ik vond de Glasto set eigenlijk beetje saaitjes.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:15 schreef robuust89 het volgende:
Rudimental vond ik echt heel erg tegenvallen op Pinkpop vorig jaar, Slaves lijkt me echt heel vet!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Als ik zo het blokkenschema opnieuw doorneem vind ik zondag eigenlijk de minste dag.
Rudimental vs. Slaves
Enter Shikari vs. Benjamin Clementine
Interpol vs. Awolnation vs. Ought[quote]Op donderdag 6 augustus 2015 10:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Rudimental vs. Slaves
Enter Shikari vs. Benjamin Clementine
Interpol vs. Awolnation vs. Ought
Django Django vs. Viet Cong (of toch Major Lazer)
Vond er niks aan op Pinkpop vorig jaar...quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:15 schreef robuust89 het volgende:
Heb ze nog niet live gezien, dus ik overweeg het nog wel. Al is Slaves ook tof.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 11:56 schreef Mr-Brightside het volgende:
[..]
Vond er niks aan op Pinkpop vorig jaar...
Ik ga Eric helemaal niks meer vragen... ik denk zelfs dat ik het meerendeel van de antwoorden al kan voorspellen. Ik vond die AMA-sessie van vorig jaar erg leuk... maar als Lowlove alle vragen gaat redigeren en vervolgens een filmpje gaat maken... dan vind ik er geen reedtdt meer aan.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:05 schreef Ferraro het volgende:
Welke brandende vragen moeten we Eric gaan stellen?
http://www.lowlove.nl/2015/nieuws/man-met-bril-geeft-antwoord/
Vaults!quote:
Hierbij is de nieuwe plaats van de Charlie voor mij heel bepalend. De combinatie Tame Impala / meteen doorlopen naar Viet Cong vind ik zo aantrekkelijk dat ik Djano Django of Major Lazer toch maar laat schieten.quote:Django Django vs. Viet Cong (of toch Major Lazer)
Om te voorkomen dat er weer dezelfde vragen gesteld gaan worden (met als terugkoppeling- inderdaad- dezelfde antwoorden), zal er een selectie van de vragen worden voorgelegd aan EvE. Eric zit er niet op te wachten om weer 300 vragen te moeten doorworstelen waarvan er 150+ dezelfde inhoud hebben.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 12:07 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Ik ga Eric helemaal niks meer vragen... ik denk zelfs dat ik het meerendeel van de antwoorden al kan voorspellen. Ik vond die AMA-sessie van vorig jaar erg leuk... maar als Lowlove alle vragen gaat redigeren en vervolgens een filmpje gaat maken... dan vind ik er geen reedtdt meer aan.
plus dat geneuzel over het wel of niet weggooien van die blikken door Grolsch, moet ook eens klaar zijn. Die blikken gingen gewoon weg. Wat je wel of niet gezien denkt te hebben, doet er niet toe.
Je kunt gewoonweg niet garanderen dat iemand niet iets debiels heeft gedaan met dit blikken, als je ze klakkeloos weer in de koeling zet. [\frustratiemodus uit]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |