SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door no1uknow op 02-08-2015 18:41:01 ]
Negers.quote:Op zondag 2 augustus 2015 11:36 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.thecollegefix.com/post/23550/
Moet nog bijkomen van die BBQ gisteren. Ging er wel wild aan toe, toen Awesome een fittie had met dat rare wijf.quote:Op zondag 2 augustus 2015 11:58 schreef no1uknow het volgende:
he boys binnenkort nog leuk feestje ergens?
[ afbeelding ]
Wel jammer dat jij ziek werd omdat de hamburgers nog niet goed gaar waren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:02 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Moet nog bijkomen van die BBQ gisteren. Ging er wel wild aan toe, toen Awesome een fittie had met dat rare wijf.
haha jamooi was dat niet gewoon stiekem c_cquote:Op zondag 2 augustus 2015 12:02 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Moet nog bijkomen van die BBQ gisteren. Ging er wel wild aan toe, toen Awesome een fittie had met dat rare wijf.
waar heb jij het nou weer overquote:Op zondag 2 augustus 2015 12:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Wel jammer dat jij ziek werd omdat de hamburgers nog niet goed gaar waren.
quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Wel jammer dat jij ziek werd omdat de hamburgers nog niet goed gaar waren.
heb je al een exotische soa eigenlijk?quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:49 schreef Drinky het volgende:
Was leuk jongons wanneer is de volgende meet?
on fleek heet zoietsquote:
geen idee, kom ik in Nederland wel achter. Even langs bij de GGD zeggen dat ik mee heb gedaan aan de gay pride voor een gratis test /nohomoquote:Op zondag 2 augustus 2015 13:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
heb je al een exotische soa eigenlijk?
smart move, veel aziatische poesjes kapot gemaakt?quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
geen idee, kom ik in Nederland wel achter. Even langs bij de GGD zeggen dat ik mee heb gedaan aan de gay pride voor een gratis test /nohomo
tot aan bloedens toe. Niet met opzet trouwensquote:Op zondag 2 augustus 2015 13:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
smart move, veel aziatische poesjes kapot gemaakt?
[ afbeelding ]
Vertel aub meer over jouw 'echte' gas bbq.quote:Op zondag 2 augustus 2015 13:16 schreef Montelly het volgende:
Vind het jammer dat er nog steeds grapjes worden gemaakt over gym-bbq terwijl dit een serieuze aangelegenheid is.
Ah je moet wat als je met veel man bent.quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vertel aub meer over jouw 'echte' gas bbq.
Hey sander hoe waren de spareribs gister?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |