Dat maakt je wel populair toch... haha (Positief denken)quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:00 schreef mootie het volgende:
Maar wel grappig, als ik dus op iemand reageer, krijgt diegene meteen een mailtje om te waarschuwen voor mij.
Daar schrok ik ook van.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:00 schreef mootie het volgende:
Maar wel grappig, als ik dus op iemand reageer, krijgt diegene meteen een mailtje om te waarschuwen voor mij.
Ik vraag me af waarom een mening/commentaar op de stream gecorrigeerd moet worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
leer een keer dat een mening corrigeren of bestrijden geen persoonlijk aanval is
Oh zo zie ik dat niet hoor (dat ze niet in de groep past ofzo), voor mij past iedereen in de groep en de een geeft commentaar wat niet in mijn straatje past en de ander wel, maar dat is het recht van de Cosser toch? Als iedereen het zelfde zou zeggen en vinden dan zou het saai worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar ze reageert op commentaar op de streams![]()
Zij ziet het wellicht anders en gaat daar op in.
Ze past niet in de groep van veel cossers en daarom wordt ze minder gewaardeerd.
Ik begrijp het werkelijk niet.
Goed ik zal wel te veel een mens als mens zien, met goede en slechte kanten.
Bah, dat is precies Utopia: stoken achter iemands rug om en ondertussen veinzen dat de persoon in kwestie zelf niet deugt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:49 schreef xFleur het volgende:
[..]
Verder kreeg ik een DM dat ze het vaker schijnt te doen dus dat speelt dan ook mee (in mijn reactie, waarin ik overigens alleen aangeef dat Mootie mij eruit pikte in haar commentaar (op een reactie van mij en andere cossers i.p.v. op de streams)).
ja want als je het niet eens bent met een comment opnde stream, dus je eigen comment is anders is, is dat opeens geen cos maar cou..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar ze reageert op commentaar op de streams![]()
Zij ziet het wellicht anders en gaat daar op in.
Ze past niet in de groep van veel cossers en daarom wordt ze minder gewaardeerd.
Ik begrijp het werkelijk niet.
Goed ik zal wel te veel een mens als mens zien, met goede en slechte kanten.
Tja daar kan ik verder ook niks aan doen..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Bah, dat is precies Utopia: stoken achter iemands rug om en ondertussen veinzen dat de persoon in kwestie zelf niet deugt.
Was niet mijn bedoeling, de FB l vol te posten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en dat alleen maar en vrijwel nooit klopt ook weer niet dus heel leuk maar een discussie gevoed door emoties is sowieso een gebed zonder eind.
Godsamme, dat is het fucking punt helemaal niet. Dat heb ik nu al 20 keer uitgelegd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom een mening/commentaar op de stream gecorrigeerd moet worden.![]()
Ik snap de hele discussie niet, iedereen heeft zijn eigen mening, als iemand vind dat iemand vies eet, is dat zijn mening.
Waarom moet iemand dan de melding maken, Je hoeft niet te kijken, en zeker niet te cappen???
Mee eensquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:03 schreef xFleur het volgende:
[..]
Oh zo zie ik dat niet hoor (dat ze niet in de groep past ofzo), voor mij past iedereen in de groep en de een geeft commentaar wat niet in mijn straatje past en de ander wel, maar dat is het recht van de Cosser toch? Als iedereen het zelfde zou zeggen en vinden dan zou het saai worden.
+1, gebed zonder eind, laten we maar stoppenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Was niet mijn bedoeling, de FB wil vol te posten.
Wilde puur aangeven wat het met mij deed.
Dit wordt idd een gebed zonder end in FB.
Dus ik kap er maar mee hier.
Mocht iemand verder willen discussiëren, stuur me dan een dm of pm.
omdat het betwisten van de mening laat zien wat jouw comment op de stream is, zo simpelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom een mening/commentaar op de stream gecorrigeerd moet worden.![]()
Ik snap de hele discussie niet, iedereen heeft zijn eigen mening, als iemand vind dat iemand vies eet, is dat zijn mening.
Waarom moet iemand dan de melding maken, Je hoeft niet te kijken, en zeker niet te cappen???
Zo komt het wel over, je weet dat er commentaar op komt, en daarna een discussie. Die discussies word ik een beetje moe.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Godsamme, dat is het fucking punt helemaal niet. Dat heb ik nu al 20 keer uitgelegd.
Die discussie komt er vooral omdat mensen niet goed lezen en omdat ik het ben.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zo komt het wel over, je weet dat er commentaar op komt, en daarna een discussie. Die discussies word ik een beetje moe.
Ik vind je verder een leuke user hoor.
en zo kan een user toch weten dat op zijn commentaar commentaar komt omdat dat commentaar als niet leuk ervaren wordt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zo komt het wel over, je weet dat er commentaar op komt, en daarna een discussie. Die discussies word ik een beetje moe.
Ik vind je verder een leuke user hoor.
Schijtziek wordt je ervan, en maar uitdagen en dan de vermoorde onschuld uithangen. Ze lachen zich intussen de *** uit hun broek.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef PeZu het volgende:
Het lijkt mij geen vraag, maar ja ieder ziet het anders blijkbaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat het betwisten van de mening laat zien wat jouw comment op de stream is, zo simpel
Als iemand walgt van iets mag je je toch afvragen waarom het cappen?
goede volwassen toevoeging hoor, echt noem vooral anderen trollen en dan zo postenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:13 schreef gereed het volgende:
[..]
Schijtziek wordt je ervan, en maar uitdagen en dan de vermoorde onschuld uithangen. Ze lachen zich intussen de *** uit hun broek.
Ik bedoel jou en mootiequote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
goede volwassen toevoeging hoor, echt noem vooral anderen trollen en dan zo posten_!
Als je gewoon meepost is er volgens mij niks aan de hand toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Die discussie komt er vooral omdat mensen niet goed lezen en omdat ik het ben.
En het lijkt me niet de bedoeling dat ik niet meer kan posten omdat anderen er niet normaal op kunnen reageren en er voor het gemak altijd maar iets in zien wat er niet staat.
Ja joh, ik vind het lachen, gieren, brullen. En bedankt voor deze zinvolle bijdrage.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:13 schreef gereed het volgende:
[..]
Schijtziek wordt je ervan, en maar uitdagen en dan de vermoorde onschuld uithangen. Ze lachen zich intussen de *** uit hun broek.
Zucht...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als je gewoon meepost is er volgens mij niks aan de hand toch?
We hebben laatst lekker lopen cossen volgens mij.
Ik snap niet waarom mensen commentaar op Users moet hebben, op een gegeven moment zijn mensen dat zat.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
en zo kan een user toch weten dat op zijn commentaar commentaar komt omdat dat commentaar als niet leuk ervaren wordt.
En zo snijdt het van het begin aan 2 kanten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |